Autor Wątek: Powiązanie QT3D z OpenGL - kwestia wydajności  (Przeczytany 367 razy)

Offline Trix

  • Użytkownik

# Czerwiec 14, 2017, 15:59:16
2 lata temu połączyłem QT z OpenGL czego rezultatem był dwukrotny spadek klatek na sekundę.
Obecnie zastanawiam się czy połączenie QT3d z OpenGL przyniosłoby więcej korzyści niż wad.
OpenGL używam do tworzenia wydajnych gier 3D. Czy spadek fps jest nadal tak znaczący?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline joe_chip

  • Użytkownik

# Czerwiec 20, 2017, 13:44:10
Hej,
nie wydaje mi się, że integracja Qt z OpenGL musiała oznaczać spadek wydajności. W jaki sposób to zrobiłeś - używając timerów, czy QGLWidget? Próbowałeś użyć bezpośrednio QWindow i rysować z osobnego wątku? To drugie rozwiązanie nie powinno sprawiać problemów.