Autor Wątek: Cykliczne Warsztatowe Czerwiec 2017  (Przeczytany 3472 razy)

Offline Sarann

  • Użytkownik

# Czerwiec 30, 2017, 01:02:33
No, ja dzisiaj zacząłem kod :D Grafikę w większości mam, także może zdążę.
Acz ciężko, bo do jutra nocy muszę skończyć.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Mergul

  • Użytkownik

# Czerwiec 30, 2017, 12:21:57
Compo 24h? :D

Offline mickwa

  • Użytkownik

# Czerwiec 30, 2017, 15:02:14
Idzie robota do przodu, prawie skończone :)

Offline Sarann

  • Użytkownik

# Lipiec 01, 2017, 03:47:40
Compo 24h? :D
No, nie udało mi się niestety.
Możliwe, że jeszcze to dokończę.

Offline Mergul

  • Użytkownik

# Lipiec 01, 2017, 14:13:01
Wygląda całkiem przyjemnie :D
To miało wyglądać tak, że bronisz zamku strzelając do węży strzałami i wysyłając wojów? :D

Offline Sarann

  • Użytkownik

  • +1
# Lipiec 01, 2017, 14:31:00
Coś na kształt gry typu Cookie Clicker, choć z możliwością przegranej :) Niszczenie kolejnych części regenerującego się węża za pomocą atakowania go różnymi rzeczami, zdobywanie poprzez to mięsa(złota) na kolejne bronie, to w sumie podobne do tego, co napisałeś.

Offline mickwa

  • Użytkownik

  • +1
# Lipiec 01, 2017, 18:09:37
GOTOWEEEE! :D

Offline Mergul

  • Użytkownik

# Lipiec 01, 2017, 20:35:59
Jajutro zbuduję finalny build na windowsa i linux-a i wyśle ;)

Offline FilipPlotnicki

  • Administrator
    • Twitter

  • +1
# Lipiec 02, 2017, 14:27:14
Uwaga, mamy ostatni dzień konkursu! :) Jak tam, jak tam?

Offline Mergul

  • Użytkownik

# Lipiec 02, 2017, 23:39:19
Wysłałem :D Dawno na windowsie nie siedziałem i okazało się, że wiele rzeczy nie działa jak powinno. Siedziałem sporo czasu nad tym, ale działa. Nie wiem czemu na Windowsie na moim zintegrowanym intelu strasznie tnie jak widać kraniec mapy. Tak poza tym działa chyba jak należy :D
Wersja na windowsa i na linuxa, wszystko w jednym folderze. Na linuxie odpalać snake.sh, a nie Snake (chyba że ktoś ma w bibliotekach systemowych ALmixer). Testowane na Arch Linuxie (Intel HD) i Windowsie (Intel HD, Geforce 820m).

Sterowanie:
WASD poruszamy się
Spacja zmiana trybu (naparzanie, bieganie)
Myszka celujemy
ppm strzelamy

Sam motyw na gre zmienial sie wielokrotnie, głównie wraz z kończącym sie czasem :D Duży wąż z pierwszego screena znikl calkiem (bo nie zdaze dokonczyc, a mial byc boss i poruszac sie mial jak ten z oryginalu mniej wiecej). Ostatecznie wyszedłt typowy survival. Ciagle nachodza przeciwnicy, a my staramy sie przeżyć. Dwa rodzaje bonusow : jablko regeneruje życie, kapsułka zwiększa tymczasowo szybkość strzelania.

Caly kod, wszystkie modele, tekstury, materialy, animacje, dzwieki, muzyka powstaly w tym tygodniu (plus sobota z poprzedniego) na potrzeby projektu (z wyjatkiem tekstury trawy, która jest z internetu i krzaczka oraz jablka które zrobilem tydzien temu do silnika).
« Ostatnia zmiana: Lipiec 03, 2017, 00:29:06 wysłana przez Mergul »

Offline mickwa

  • Użytkownik

# Lipiec 03, 2017, 11:03:01
@Mergul: Gdzie można pobrać Twoją grę?

Ktoś jeszcze dał radę, czy tylko my? :D

Offline Mergul

  • Użytkownik

# Lipiec 03, 2017, 11:06:11
Wsłałem na maila z pierwszego posta. Dzisiaj podeśle jeszcze tutaj, albo na warsztat :) Po prostu pozno było i nie mialem czasu wszystkiego ogarnąć :D

EDIT:
Chyba komuś się udało sądząc po projektach na warsztacie.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 03, 2017, 11:23:26 wysłana przez Mergul »

Offline FilipPlotnicki

  • Administrator
    • Twitter

# Lipiec 03, 2017, 12:58:44
Za chwilę zrobię podsumowanie i wstawię tu paczkę z grami :)

Offline Mergul

  • Użytkownik

# Lipiec 03, 2017, 14:28:25
To wysyłam swoją gierę :) Pozwoliłem sobie (po czasie :D) naprawić kilka bugów (z dźwiękiem, restartem gry, i rozwiązanie na ścinki na Intelu pod windowsem (trzeba wtedy w config.lua ustawić Dithering=0)) na windowsie :)

https://drive.google.com/file/d/0BxTIZAHGHFJtRlZsd2pVWVV6NUk/view?usp=sharing

Offline mickwa

  • Użytkownik

# Lipiec 03, 2017, 15:32:48