Autor Wątek: Moje usługi | Unity3D | JavaScript | Grafika 2D | Grafika 3D | Design | zdalnie  (Przeczytany 1555 razy)

Offline filopuk

  • Użytkownik

# Czerwiec 04, 2017, 18:09:56
Witam serdecznie :)
Oferuję Wam moje usługi w ramach pracy zdalnej. Posiadam:
- ponad 5 lat doświadczenia w pracy z Unity 3D
- zaawansowane umiejętności pisania skryptów w języku JavaScript/UnityScript
- zaawansowane umiejętności tworzenia i modyfikacji grafiki komputerowej
- umiejętności tworzenia modeli 3D
- pasję do pisania kodu oraz projektowania gier
- doświadczenie w tworzeniu gier 2D oraz 3D
- jeden ukończony duży projekt gry ekonomiczno-strategicznej
W razie zainteresowania proszę o kontakt tutaj albo na mój mail (filopuk16(małpa)gmail.com).

Pozdrawiam :)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline kuba648

  • Użytkownik

# Czerwiec 04, 2017, 19:53:55
Witam, a ile masz lat?

Offline filopuk

  • Użytkownik

# Czerwiec 04, 2017, 20:42:26
Mam 16 lat.

Offline Joker

  • Użytkownik

# Czerwiec 05, 2017, 12:11:37
Wybacz za spam, nie chce cię też obrazić ale gdy zobaczyłem ponad 5 lat doświadczenia w pracy z Unity 3D i że masz 16 lat to przypomniał mi się ten śmieszny obrazek i nie byłbym sobą gdybym go tu nie wstawił. Oczywiście całkiem szczerzę życzę znalezienia fajnego zespołu i dorobienia sobie, przynajmniej fajnego wpisu do cv.

Offline filopuk

  • Użytkownik

# Czerwiec 05, 2017, 12:20:26
Wybacz za spam, nie chce cię też obrazić ale gdy zobaczyłem ponad 5 lat doświadczenia w pracy z Unity 3D i że masz 16 lat to przypomniał mi się ten śmieszny obrazek i nie byłbym sobą gdybym go tu nie wstawił. Oczywiście całkiem szczerzę życzę znalezienia fajnego zespołu i dorobienia sobie, przynajmniej fajnego wpisu do cv.
Haha, nie obrażam się, rozbawiło mnie to :D dziękuję bardzo za miłe słowa.

Od siebie dodaję jeden ze swoich rysunków :)

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Czerwiec 06, 2017, 13:03:23
Screeny, które dałeś to najlepsze jakie mogłeś dać?

- tekstura dachu domku ma artefakty,
- tekstura terenu się powtarza - jeśli teren się nie zmienia, to nie widzę przeszkód, by skorzystać z terrain edytora w Unity, możesz wtedy pokolorować teren kilkoma teksturami, dodać jakieś drobne nierówności itp.
- skybox by się przydał,
- UI... trochę marginesów i mniej stylu inspirowanego Windows 3.11

Offline filopuk

  • Użytkownik

# Czerwiec 06, 2017, 13:30:12
Zgadzam się, że nie jest to grafika najlepszej jakości, ale ten projekt był głównie programistyczny, grafikę wykonałem na szybko w jeden wieczór. Do tego projektu napisałem od zera 3500 linijek kodu. Proszę za to spojrzeć na moją pracę, którą wstawiłem w wiadomości powyżej oraz na tę pod tą, żeby ocenić moje umiejętności graficzne.
Pozdrawiam :)

Praca:
http://i.imgur.com/DY5c3sw.jpg

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Czerwiec 06, 2017, 13:42:14
No rysunek ładny ;)

Co do kodu, to ciężko ocenić po dwóch screenach :D
Filmik byłby bardziej wymowny.

Offline filopuk

  • Użytkownik

# Czerwiec 06, 2017, 14:21:49
Z filmiku też możliwe, że wiele się nie wyciągnie, jest to wczesna wersja projektu, w której między innymi zaimplementowałem:
- możliwość zarządzania rodziną (wybór zadań dla każdego domownika, kontrola jego stanu)
- możliwość kupowania i sprzedawania dóbr (ceny mogą zmieniać się podczas gry)
- różne zadania dla domowników (praca w polu, praca przy zwierzętach, praca w pańskim lesie, praca w karczmie, pańszczyzna)
- możliwość nielegalnej pracy w pańskim lesie, która przyniesie więcej drewna i będzie szybsza, ale może zostać wykryta, co zaowocuje olbrzymią karą
- przymus pańszczyzny (jeśli gracz jej nie wykona to także otrzyma olbrzymią karę)
- możliwość stworzenia i zarządzania karczmą (w tym zmiana cen, rozbudowa oraz różne wydarzenia wpływające na ilość odwiedzających)
- zwierzęta zaczynają umierać, jeśli żaden z domowników dłużej się nimi nie opiekuje
- system powiadomień (gra informuje gracza o braku pożywienia, pieniędzy, złym zarządzaniu zadaniami, wojnie itd.)
- system wydarzeń podobny do tego w Europie Universalis IV (okna losowe lub przygotowane ręcznie, w tym na przykład wydarzenie o wysłaniu dziecka do miasta i możliwość wyboru jego kariery, o nowej wojnie, o zmianie ceny jakiegoś towaru, o nowej karczmie w pobliżu itd.)
- 3 zakończenia (śmierć z głodu, ucieczka, nobilitacja)
- działający system zapisu i ładowania gry
- dwie wersje językowe (polska i angielska)

Projekt nie jest skończony, wciąż brakuje jeszcze wiele elementów. Poziom grafiki i brak wszystkich funkcji pochodzi z tego, że gra była tworzona na potrzeby szkolne i przez krótki czas dany mi na produkcję musiałem zdecydować się na usunięcie lub poświęcenie niektórych rzeczy... mam jednak plany, aby tę grę dokończyć :)

Filmik: https://www.youtube.com/watch?v=G9Z7uvzfWjw

Offline Mergul

  • Użytkownik

# Czerwiec 07, 2017, 14:27:59
3,5k lini kodu to jest naprawdę niewiele, nie nazwałbym tego dużym projektem (o ile chodzi właśnie o ten projekt), a mini projektem. Nie chcę być złośliwy, ale 3,5k sensownych lini kodu pod grę da się napisać w 4 dni. Chociaż patrząc na Twój wiek to i tak osiągnięcie, ja wtedy jeszcze nie miałem styczności z programowaniem :D
Modele baardzo proste, rysunki fajne, ale talent w rysowaniu ma się nijak do tworzenia grafiki 3D. Mało tego, nawet nie zapewnia, że będziesz tworzył dobre tekstury, to oddzielnie wymaga dużego nakładu pracy w konkretnej dziedzinie.
Jest to swojego rodzaju krytyka, ale nie mająca na celu zniechęcania, a bardziej zachęcania do dalszej pracy :D Życzę powodzenia w samorozwoju ;)

Offline filopuk

  • Użytkownik

# Czerwiec 07, 2017, 17:06:46
Dziękuję za tę krytykę, przyda mi się ona w dalszym rozwoju :)
Pozdrawiam ;)