Autor Wątek: Space bowling  (Przeczytany 880 razy)

Offline doman100

  • Użytkownik

  • +1
# Maj 25, 2017, 01:37:16
Po krótkiej przerwie od programowania gierek postanowiłem, że coś z tym fantem należy zrobić. Sięgnąłem więc po Unity i postanowiłem zrobić projekt, który od dawna siedział mi w głowie - całkiem nietypowe kręgle :) Powiem szczerze, wygląda to lepiej niż się spodziewałem. Efekty dotychczasowej pracy podziwiać można na filmiku :)
https://www.youtube.com/watch?v=FnlNFX1iTYs&t=0s

Poza kilkoma prostymi rzeczami jak warunki wygranej pozostaje zrobić jeszcze odpowiednio dużo ciekawych mapek, więc mam nadzieję, że projekt zakończy się sukcesem :)

Piszcie co można dodać, poprawić, każdą uwagę dokładnie rozważę :P

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Maj 25, 2017, 13:32:43
więc mam nadzieję, że projekt zakończy się sukcesem :)
Co uważasz za sukces? Wykonanie gry? Zarobek na grze? Wydanie gry? Zrobienie gry, która będzie bawić graczy?

Piszcie co można dodać, poprawić, każdą uwagę dokładnie rozważę :P
To nie tak działa. Popatrz na inne gry. Zwróć uwagę na to jak wyglądają i jak działają. Masz dość inspiracji na rynku gier.

Przydałby się porządny skybox, tekstury staranniej nałożone (żeby nie były tak porozciągane). Sterowanie z wykorzystaniem myszki/ekranu dotykowego, bez tylu przycisków na ekranie. Pasek ładujący moc uderzenia powinien być tuż koło wyrzutni. Wyrzutnia też mogłaby mieć jakiś model, np. coś w stylu: https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/74837
Oświetlenie by można doprawić, żeby przy patrzeniu pod słońce nie mieć wszystkich elementów takich ciemnych (początek wideo).

Sugeruję dodawać inne plansze dopiero jak dopracujesz to co masz.
« Ostatnia zmiana: Maj 25, 2017, 13:34:37 wysłana przez JasonVoorhees »

Offline kuba648

  • Użytkownik

# Maj 25, 2017, 15:00:42
Zgadzam się z osobą wyżej, jeszcze dużo pracy przed tobą. Gre jeszcze bedzie trzeba dobrze zoptymalizować aby dobrze działała na systemach mobilnych, oraz trzeba popracować nad oprawą graficzną. Gdy już wszystko bedziesz miał dopięte na ostatni guzik możesz projektować poziomy

Offline doman100

  • Użytkownik

# Maj 25, 2017, 20:57:29
Jeśli chodzi o światło czy też optymalizację to jeszcze można popracować a jeśli chodzi o klawisze, to jest to najlepsze rozwiazanie, na początku męczyłem bezklawiszową obsługę ale dla tego widoku jest to niezbyt praktyczne. Albo daje mały promień strzału albo kula zasłania pół mapy. W angry birds się to udało ale to nie 2D.

Offline wezu

  • Użytkownik

# Maj 25, 2017, 21:23:09
Jeśli  chodzi o sterowanie na mobile to polecam https://youtu.be/4MPHRadcglc

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Maj 25, 2017, 22:15:21
jeśli chodzi o klawisze, to jest to najlepsze rozwiazanie
Tak Ci sie wydaje... zobacz scorched 3d. Zobacz Worms 3D blast.
Im mniej przycisków nawalonych na ekranie tym lepiej.