Programowanie > Literatura

Książka: Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal

<< < (2/3) > >>

4Code:
Można by jakoś książkę zobaczyć? :)

Endriu1181:
Na FTP wydawnictwa HELION są programy przykładowe z tej książki ftp://ftp.helion.pl/przyklady/2d3dtp.zip

4Code:
To wiem, dzięki :D

Książka też by się przydała ;)

Endriu1181:
Wystarczy zerknąć na znany portal aukcyjny i tam można ją kupić już za około 15 zł co jest dobrą ceną.

jpacanowski:
Ja posiadam, ale nie sprzedam ;) Trafiłem na ten topic właśnie, bo sam się szykuję do jej przeczytania i napisania jakiegoś silnika 3D, z tym że nie w Turbo Pascalu... ;) Taka moja odskocznia od high-level programmingu, bo game.load.sprite() na dłuższą metę to nie dla mnie bo mam wyższe ambicje. Ale będzie niesamowita zabawa, aż mam dreszcze... Szukam właśnie wersji PDF, ale nie mogę znaleźć, więc jakby ktoś miał to proszę dać znać...

Planuję napisać grę 3D jako system operacyjny... znaczy się, chcę napisać bootloader, który uruchomi tryb graficzny, przejdzie do trybu chronionego, załaduje grę do pamięci i odda grze kontrolę. A potem zrobić obraz ISO albo IMG. Czyli 32-bit, i poza MS-DOSem.

Jakby co...
https://www.olx.pl/oferta/tworzenie-gier-2d-i-3d-w-jezyku-turbo-pascal-CID751-IDmG5rc.html

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej