Programowanie > Literatura

Książka: Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal

<< < (3/3)

4Code:
Dzięki za interesującą odpowiedź :D

Wersji PDF jakiej książki?

"Planuję napisać grę 3D jako system operacyjny... znaczy się, chcę napisać bootloader, który uruchomi tryb graficzny, przejdzie do trybu chronionego, załaduje grę do pamięci i odda grze kontrolę. A potem zrobić obraz ISO albo IMG. Czyli 32-bit, i poza MS-DOSem."

Ciekawe, chętnie bym o takim projekcie porozmawiał. Kiedyś dawno temu coś Takiego rozpatrywałem, system operacyjny specjalnie stworzony do gier, jak gdyby konsola na PC tylko bez systemu operacyjnego Windows czy Linux. Interesujące :)

Karol:

--- Cytat: Marcin4Code w Czerwiec 30, 2017, 03:33:10 ---Ciekawe, chętnie bym o takim projekcie porozmawiał. Kiedyś dawno temu coś Takiego rozpatrywałem, system operacyjny specjalnie stworzony do gier, jak gdyby konsola na PC tylko bez systemu operacyjnego Windows czy Linux. Interesujące :)

--- Koniec cytatu ---
Wymyśliłeś SteamOS? ;)

4Code:
SteamOS jest oparty na Linuksie ;) Choć racja.

ekicam2:
A ja się troszkę tak wpieprzę w rozmowę i podlinkuję coś takiego może się komusz przyda ;)
https://github.com/Overv/MineAssemble

Klon minecrafta napisany w asmie odpalany na bootable usb.

Sarann:

--- Cytat: ekicam2 w Lipiec 09, 2017, 19:52:29 ---A ja się troszkę tak wpieprzę w rozmowę i podlinkuję coś takiego może się komusz przyda ;)
https://github.com/Overv/MineAssemble

Klon minecrafta napisany w asmie odpalany na bootable usb.

--- Koniec cytatu ---

To nie ma żadnego związku z tematem. Mogłeś stworzyć nowy temat.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej