Autor Wątek: Książka: Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal  (Przeczytany 2884 razy)

Offline Marcin4Code

  • Użytkownik

# Maj 13, 2017, 23:21:46
Witam Serdecznie :)

Posiada Ktoś książkę, której tytuł zamieściłem w tytule?

Pozdrawiam :)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline koirat

  • Użytkownik

  • +4
# Maj 14, 2017, 03:12:58
Muzeum otwierasz  ?

Offline Marcin4Code

  • Użytkownik

# Maj 14, 2017, 20:53:43
Nie ;)

Proszę wyłącznie o poważne odpowiedzi. Dziękuję :)

Offline Garnold

  • Użytkownik

# Maj 18, 2017, 11:53:44
Ja posiadam gdzieś taki zabytek.

Offline kibiC++

  • Użytkownik

# Maj 25, 2017, 02:32:20
Ja również! :)

Offline Marcin4Code

  • Użytkownik

# Czerwiec 01, 2017, 22:09:35
Można by jakoś książkę zobaczyć? :)

Offline Endriu1181

  • Użytkownik

# Czerwiec 05, 2017, 00:16:41
Na FTP wydawnictwa HELION są programy przykładowe z tej książki ftp://ftp.helion.pl/przyklady/2d3dtp.zip

Offline Marcin4Code

  • Użytkownik

# Czerwiec 08, 2017, 22:33:51
To wiem, dzięki :D

Książka też by się przydała ;)

Offline Endriu1181

  • Użytkownik

# Czerwiec 09, 2017, 00:06:59
Wystarczy zerknąć na znany portal aukcyjny i tam można ją kupić już za około 15 zł co jest dobrą ceną.

Offline jpacanowski

  • Użytkownik
    • http://jpacanowski.pl/

# Czerwiec 29, 2017, 14:47:58
Ja posiadam, ale nie sprzedam ;) Trafiłem na ten topic właśnie, bo sam się szykuję do jej przeczytania i napisania jakiegoś silnika 3D, z tym że nie w Turbo Pascalu... ;) Taka moja odskocznia od high-level programmingu, bo game.load.sprite() na dłuższą metę to nie dla mnie bo mam wyższe ambicje. Ale będzie niesamowita zabawa, aż mam dreszcze... Szukam właśnie wersji PDF, ale nie mogę znaleźć, więc jakby ktoś miał to proszę dać znać...

Planuję napisać grę 3D jako system operacyjny... znaczy się, chcę napisać bootloader, który uruchomi tryb graficzny, przejdzie do trybu chronionego, załaduje grę do pamięci i odda grze kontrolę. A potem zrobić obraz ISO albo IMG. Czyli 32-bit, i poza MS-DOSem.

Jakby co...
https://www.olx.pl/oferta/tworzenie-gier-2d-i-3d-w-jezyku-turbo-pascal-CID751-IDmG5rc.html
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 29, 2017, 15:01:16 wysłana przez jpacanowski »

Offline Marcin4Code

  • Użytkownik

# Czerwiec 30, 2017, 03:33:10
Dzięki za interesującą odpowiedź :D

Wersji PDF jakiej książki?

"Planuję napisać grę 3D jako system operacyjny... znaczy się, chcę napisać bootloader, który uruchomi tryb graficzny, przejdzie do trybu chronionego, załaduje grę do pamięci i odda grze kontrolę. A potem zrobić obraz ISO albo IMG. Czyli 32-bit, i poza MS-DOSem."

Ciekawe, chętnie bym o takim projekcie porozmawiał. Kiedyś dawno temu coś Takiego rozpatrywałem, system operacyjny specjalnie stworzony do gier, jak gdyby konsola na PC tylko bez systemu operacyjnego Windows czy Linux. Interesujące :)

Offline Karol

  • Użytkownik

  • +1
# Czerwiec 30, 2017, 18:11:28
Ciekawe, chętnie bym o takim projekcie porozmawiał. Kiedyś dawno temu coś Takiego rozpatrywałem, system operacyjny specjalnie stworzony do gier, jak gdyby konsola na PC tylko bez systemu operacyjnego Windows czy Linux. Interesujące :)
Wymyśliłeś SteamOS? ;)

Offline Marcin4Code

  • Użytkownik

# Lipiec 02, 2017, 18:05:40
SteamOS jest oparty na Linuksie ;) Choć racja.

Offline ekicam2

  • Użytkownik

# Lipiec 09, 2017, 19:52:29
A ja się troszkę tak wpieprzę w rozmowę i podlinkuję coś takiego może się komusz przyda ;)
https://github.com/Overv/MineAssemble

Klon minecrafta napisany w asmie odpalany na bootable usb.

Offline Sarann

  • Użytkownik

# Lipiec 09, 2017, 23:45:56
A ja się troszkę tak wpieprzę w rozmowę i podlinkuję coś takiego może się komusz przyda ;)
https://github.com/Overv/MineAssemble

Klon minecrafta napisany w asmie odpalany na bootable usb.

To nie ma żadnego związku z tematem. Mogłeś stworzyć nowy temat.