Autor Wątek: Książka: Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal  (Przeczytany 1674 razy)

Offline Marcin4Code

  • Użytkownik

# Maj 13, 2017, 23:21:46
Witam Serdecznie :)

Posiada Ktoś książkę, której tytuł zamieściłem w tytule?

Pozdrawiam :)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline koirat

  • Użytkownik

  • +4
# Maj 14, 2017, 03:12:58
Muzeum otwierasz  ?

Offline Marcin4Code

  • Użytkownik

# Maj 14, 2017, 20:53:43
Nie ;)

Proszę wyłącznie o poważne odpowiedzi. Dziękuję :)

Offline Garnold

  • Użytkownik

# Maj 18, 2017, 11:53:44
Ja posiadam gdzieś taki zabytek.

Offline kibiC++

  • Użytkownik

# Maj 25, 2017, 02:32:20
Ja również! :)

Offline Marcin4Code

  • Użytkownik

# Czerwiec 01, 2017, 22:09:35
Można by jakoś książkę zobaczyć? :)

Offline Endriu1181

  • Użytkownik

# Czerwiec 05, 2017, 00:16:41
Na FTP wydawnictwa HELION są programy przykładowe z tej książki ftp://ftp.helion.pl/przyklady/2d3dtp.zip

Offline Marcin4Code

  • Użytkownik

# Czerwiec 08, 2017, 22:33:51
To wiem, dzięki :D

Książka też by się przydała ;)

Offline Endriu1181

  • Użytkownik

# Czerwiec 09, 2017, 00:06:59
Wystarczy zerknąć na znany portal aukcyjny i tam można ją kupić już za około 15 zł co jest dobrą ceną.