Autor Wątek: Nauka pisania shaderów-Unity  (Przeczytany 1479 razy)

Offline VulturealDev

  • Użytkownik

# Maj 07, 2017, 17:39:55
Cześć, mam na imię Marcel i to mój pierwszy post na tym forum. Przechodząc do sedna sprawy-chciałbym nauczyć się pisania shaderów pod Unity 3D. Czy możecie mi powiedzieć na czym polegają różnicę między językami HLSL, GLSL a Cg? Jak te języki mają się do Unity? Który język będzie najlepszy do pracy z Unity?
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam :)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline koirat

  • Użytkownik

# Maj 07, 2017, 19:02:51
https://docs.unity3d.com/Manual/SL-ShadingLanguage.html

Swoją drogą to Unity już troche znasz ?

Offline Brajanowski

  • Użytkownik

  • +3
# Maj 07, 2017, 22:35:33

Offline VulturealDev

  • Użytkownik

# Maj 09, 2017, 01:29:31
Ok, już trochę poczytałem i znam odpowiedź na moje pytanie :). Dzięki chłopaki za odpisanie na nurtujące mnie pytanie, a kanał na pewno przejrzę. A i odpowiadając Koiratowi-tak tak, już pracuję trochę na unity, więc wypadałoby coś wiedzieć o shaderach :)

Offline koirat

  • Użytkownik

# Maj 09, 2017, 16:11:02
Tak tylko pytałem, bo bałem się że możesz zaczynać od złej strony :)