Autor Wątek: Tablica GL_TEXTURE_BUFFER  (Przeczytany 291 razy)

Offline Glasgow

  • Użytkownik

# Maj 01, 2017, 20:04:37
Przeprowadzam depth culling oraz occlusion culling na GPU dla grup obiektów, które są renderowane jako instancje (nie mogę przeprowadzić tych testów na CPU).
Chcę od razu odrzucić te grupy, które są puste - łącznie grup jest ~1000.
Myślałem żeby sprawdzić czy pole (grupa) jest widoczne (raz - ponieważ modele nie zmieniają pozycji np. drzewa itd.) -> upakować je do GL_TEXTURE_BUFFER i w GPU wyliczać, dla którego pola jest przeprowadzany test - wynik pobrać za pomocą funkcji texelFetch().
Problem w tym, że musiałbym zrobić tablicę GL_TEXTURE_BUFFER (jeden bufor na 1 chunk terenu).
Czy jest możliwość zrobienia z GL_TEXTURE_BUFFER tablicy?

A może inaczej to zrobić?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych