Autor Wątek: LLGame - Gra do nauki języków  (Przeczytany 909 razy)

Offline P@tyS

  • Użytkownik
    • Patys coding

  • +1
# Kwiecień 25, 2017, 14:21:58
Witam

Długo niestety nie widziałem się z tym forum. Widziałem, że była jakaś reorganizacja i w ogóle, ale postanowiłem wrócić do Was z powrotem :D
Tak więc, żeby nie było że przez czas jaki mnie nie było się obijałem przedstawiam mój nowy projekt.


LLGame - Gra do nauki języków

Krótki opis:

Gra która nauczy cię języka niemieckiego. Każde poznane słowo da ci punkty. Rozwijaj postać i dokupuj kolejne karty. Staraj się odpowiadać poprawnie a otrzymasz więcej punktów i będziesz mógł szybciej nauczyć się języka.

Nieco dłuższy opis:

Zbliża się matura, trzeba mieć jakieś sensowne portfolio, dowiedziałem się o konkursie DajSięPoznać. Uznałem moja szansa. Kłopotem jednak stało się to wszystko pogodzić razem. Masa zajęć, pracy, projektów i nauki. I tutaj pojawiła się szansa na projekt, który może pomóc mi to wszystko połączyć. DajSięPoznać wymaga rozwijania jakiegoś projektu opensource i prowadzenia bloga.

Olśniło mnie. Zrobię sobie program do nauki niemieckiego. Przemyślałem i uznałem jednak, że to będzie gra :) W końcu to zawsze chciałem robić - gry. Blog zawsze przyda się do matury z polskiego - w końcu trzeba pisać masę postów co w sumie zapewne rozwinie moje umiejętności pisarza :D Robiąc grę będę robił to co lubię a dzięki temu, że dodam do tego język niemiecki to jakoś wszystko zaczęło się zazębiać.

I tak oto przedstawiam wam LLGame. Gra karciana, gdzie poprawiasz swoje umiejętności w rozumieniu słów języka obcego. W sumie nie tylko niemieckiego, bo talie można ładować z pliku, więc jest to jedynie kwestia przygotowania swojego zestawu do nauki.

W grze możesz zdobywać punkty, za które kupujesz nowe karty. To limituje ilość przyswajanego słownictwa. Do tego zdobywasz poziom i doświadczenie - przecież każdy lubi powiększające się cyferki :) Później każdy poziom będzie dawał dodatkowe bonusy (Jeszcze nie wiem jakie). Ucząc się potrzebujemy też statystyki, tak więc mamy przy każdej karcie ilość dobrych i złych odpowiedzi. Później rozwinę to o dodatkowe informacje np: procent dobrych odpowiedzi z ostatnich 10 prób itd.

Dodatkowe informacje:
Tak jak wspominałem, prowadzę bloga o projekcie i znajduje się tam opis, prawie każdej linii kodu :)

http://blog.patys.pl/2017/03/08/historia-pewnej-gry-jezykowej-1-jak-zaczac-panie-premierze/
http://blog.patys.pl/2017/03/13/historia-pewnej-gry-jezykowej-2-ladujemy-tego-jsona/
http://blog.patys.pl/2017/03/20/historia-pewnej-gry-jezykowej-3-pierwsze-powstanie-menu/
http://blog.patys.pl/2017/03/29/historia-pewnej-gry-jezykowej-4-kiedy-rzucisz-asa-z-rekawa/
http://blog.patys.pl/2017/04/06/historia-pewnej-gry-jezykowej-5-wszystko-samo-wszedzie-ui/
http://blog.patys.pl/2017/04/13/historia-pewniej-gry-jezykowej-6-czas-na-prawdziwe-wyswietlanie/
http://blog.patys.pl/2017/04/20/historia-pewnej-gry-jezykowej-7-refactoring-czyli-zmiany-na-lepsze/

Założyłem też projekt na warsztacie: https://warsztat.gd/projects/LLGame
A w załączniku parę screenów. Nie są jeszcze piękne, ale skupiam się na funkcjonalności jak na razie.

Wszelkie słowa otuchy, konstruktywna krytyka oraz wszelkie rady mile widziane :)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline P@tyS

  • Użytkownik
    • Patys coding

  • +1
# Kwiecień 27, 2017, 13:51:33
Nowy wpis na blogu: http://blog.patys.pl/2017/04/27/historia-pewnej-gry-jezykowej-8-obserwator-czeka-pracuje/

Dzięki tej przygodzie, dowiedziałem się, że Java nie może dziedziczyć od paru klas. Dzięki Javo że ułatwiasz życie :)