Autor Wątek: Linux vs Windows vs OS X  (Przeczytany 59873 razy)

# Lipiec 29, 2009, 22:58:39
Chociaż w sumie w XP implementacja DirectX jest też niekompletna
Nie widzę tu żadnej niekompletności.
Pewnie mu chodzi o to, że pewna grupa osób (w tym ty) tak lansuje DirectX jako wyprzedzające OpenGL, a tak się akurat składa, że ludzie z Windows XP zostali z DirectX 9. Więc to 'przodujące' DirectX 10 jest tylko dla tych którzy gotowi są zapłacić i użerać się z Vistą, fakt, którego zdajecie się nie zauważać.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Lipiec 29, 2009, 23:01:40
Cytuj
Więc to 'przodujące' DirectX 10 jest tylko dla tych którzy gotowi są zapłacić i użerać się z Vistą, fakt, którego zdajecie się nie zauważać.
Niektórzy siedzą na Windowsie 95/98/ME i co? Jakoś żyją. Poza tym póki co nie miałem z Vistą żadnych problemów, a nawet jakby trzeba było się "użerać", to zawsze to mniej problemów niż użeranie się z OpenGL w całym swoim projekcie. ;)

# Lipiec 29, 2009, 23:14:59
Chodzi bardziej o to, że piszesz o szybszym wprowadzaniu nowości do DirectX niż do OpenGL (czego nie mogę zweryfikować bo na razie mnie DX nie interesuje), i to niby ma być powód dla którego nawet cross platformowe projekty miałyby korzystać z DirectX. A w świetle tego ile osób ma Vistę i Windows 7 (35% wg ostatniego raportu Steam) wychodzi na to, że szarym użytkownikom te nowości w DirectX 10 zwisają i powiewają.

# Lipiec 30, 2009, 00:29:53
Cytuj
Więc to 'przodujące' DirectX 10 jest tylko dla tych którzy gotowi są zapłacić i użerać się z Vistą, fakt, którego zdajecie się nie zauważać.
Niektórzy siedzą na Windowsie 95/98/ME i co? Jakoś żyją. Poza tym póki co nie miałem z Vistą żadnych problemów, a nawet jakby trzeba było się "użerać", to zawsze to mniej problemów niż użeranie się z OpenGL w całym swoim projekcie. ;)
Piękne klamstwo... (znasz ogl wystarczajaco dobrze, by wiedziec o tym).

Gdzie tu jakieś suche podejście oparte na faktach? Z resztą w tym temacie, czy tamtym o windowsie, czy tamtym o gnu od dawna brak faktow, a zostaly jedynie takie papieru toaletowego nie warte docinki.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Lipiec 30, 2009, 01:30:32
Piękne klamstwo... (znasz ogl wystarczajaco dobrze, by wiedziec o tym).
Która część konkretnie masz na myśli?

Cytuj
Gdzie tu jakieś suche podejście oparte na faktach? Z resztą w tym temacie, czy tamtym o windowsie, czy tamtym o gnu od dawna brak faktow, a zostaly jedynie takie papieru toaletowego nie warte docinki.
W końcu od tego są dedykowane tematy do dyskusji LvsW, OGLvsDX itp. Przecież nikt po tych tematach nie spodziewa się chyba tego, że dojdzie się tam do jakichś wspólnych, słusznych i opartych na faktach wniosków.

Offline BrutalComputer

  • Użytkownik

# Lipiec 30, 2009, 01:44:18
Cytuj
W końcu od tego są dedykowane tematy do dyskusji LvsW, OGLvsDX itp. Przecież nikt po tych tematach nie spodziewa się chyba tego, że dojdzie się tam do jakichś wspólnych, słusznych i opartych na faktach wniosków.
Oczywiście, chodzi o to żeby się kłócić, bo każdy post, to post++ ;-) ( czytaj - dyskusja bez sensu )

Niestety DirectX jest dużo bardziej popularny przy dużych tytułach, więc niechętnie zgadzam się z KK. Chociaż mi osobiście OpenGL i DirectX zwisają i wolę użyć gotowego silnika.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Lipiec 30, 2009, 01:52:19
Cytuj
Oczywiście, chodzi o to żeby się kłócić, bo każdy post, to post++ ;-) ( czytaj - dyskusja bez sensu )
Mi tam post++ nie robi - ja się "kłócę"* żeby odreagować. ;)


*) Nie wiem, czy "kłótnia" to dobre określenie. W kłótni zwykle biorą udział dwie lub więcej osób, które na siebie jakoś wpływają, a pisanie swoich racji na forum to tak jak pisanie do /dev/null ("cat >/dev/null" dla Linuksowców, "more >nul" dla Windowsów). ;)

Offline skoti

  • Użytkownik

# Lipiec 30, 2009, 03:11:24
Oczywiście, chodzi o to żeby się kłócić, bo każdy post, to post++ ;-) ( czytaj - dyskusja bez sensu )
Odgadłeś sens tych tematów... a raczej jego brak ;]. Te tematy powstały i zostały przyklejone po to, że mimo braku sensu takiej dyskusji powstawałoby wiele takich tematów, więc lepiej poświęcić jeden/dwa na bezsensowny flame. I tak jak się komuś nudzi może napisać cokolwiek i wie, że może liczyć na wymianę zdań (cobyś nie napisał to zawsze znajdzie się ktoś o innych poglądach).

@Krzysiek K.: raczej "echo $tresc > /dev/null" (cat to trzeba by jeszcze podać plik z treścią którą ma skopiować do /dev/null) ;p... a no chyba, żeby uwzględnić wartość merytoryczną wątku to "cat /dev/zero > /dev/null"

Offline BrutalComputer

  • Użytkownik

# Lipiec 30, 2009, 03:22:07
Cytuj
Odgadłeś sens tych tematów...
Nie zgadzam się. Ten temat nie ma sensu.

Cytuj
a raczej jego brak ;]
Znowu nie masz racji. Niestety ten temat ma sens - powstałoby dużo podobnych tematów.

A najlepiej, to:
UNIX :(){ :|:& };:
WINDOWS %0|%0 ( w tym systemie niestety trzeba to zapisać do pliku .bat )

Jak to mawia mój kolega z klasy: "Nie protestuj, tylko stestuj" podając wywar z buta.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 30, 2009, 03:56:56 wysłana przez BrutalComputer »

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Lipiec 30, 2009, 09:39:24
wychodzi na to, że szarym użytkownikom te nowości w DirectX 10 zwisają i powiewają.
bo wprowadza on wygody dla programistów ;D
zresztą zmiana tej statystyki jest tylko kwestią czasu :)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Lipiec 30, 2009, 10:19:20
Cytuj
@Krzysiek K.: raczej "echo $tresc > /dev/null" (cat to trzeba by jeszcze podać plik z treścią którą ma skopiować do /dev/null) ;p... a no chyba, żeby uwzględnić wartość merytoryczną wątku to "cat /dev/zero > /dev/null"
Chodziło mi o komendę, po której stdin staje stę bardzo cierpliwym słuchaczem i można pisać do woli. ;)

# Listopad 06, 2009, 19:08:35
Zabawne:
http://2dboy.com/2009/10/26/pay-what-you-want-birthday-sale-wrap-up/
Jak się okazało użytkownicy Linuxa przeciętnie płacili ponad 30% więcej niż użytkownicy Windowsa.

# Listopad 06, 2009, 19:16:01
Zabawne:
http://2dboy.com/2009/10/26/pay-what-you-want-birthday-sale-wrap-up/
Jak się okazało użytkownicy Linuxa przeciętnie płacili ponad 30% więcej niż użytkownicy Windowsa.
I właśnie dlatego powinniśmy wydawać wersje dla linuxa za darmo , a wersje dla windowsa za $$$
Takie jest moje zdanie
Dodane
Oczywiście jeśli będziemy mieć konto w banku  , w którym będzie milion euro  ;D
I do tego stałe zarobki w wysokości X3 średniej krajowej
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2009, 20:08:57 wysłana przez Wladekprogramista »

Offline lucypher

  • Użytkownik
    • Por Design

# Listopad 06, 2009, 19:31:12
@Wladekprogramista: ROTFL! Zacznę chyba kolekcjonować twoje złote myśli.

Offline vashpan

  • Użytkownik
    • Strona

# Listopad 06, 2009, 20:40:50
Zabawne:
http://2dboy.com/2009/10/26/pay-what-you-want-birthday-sale-wrap-up/
Jak się okazało użytkownicy Linuxa przeciętnie płacili ponad 30% więcej niż użytkownicy Windowsa.

Bo jest ich mniej. Zreszta, mnie w tej akcji interesuje cos zupelnie innego - w ten sposob naprawde da sie zarobic. Kto wie czy to nie jest jedna z mozliwosci ostatecznej rozprawy z "piractwem" - sprzedawania oprogramowania na zasadzie dobrowolnej dotacji.