Autor Wątek: SideQuest  (Przeczytany 2270 razy)

Offline Joker

  • Użytkownik

  • +1
# Kwiecień 16, 2017, 21:07:08
 SideQuest to gra która miała być zrobiona na aktualne Compo, ale sam sobie nie wierzę że ją skończę xD Głównym pomysłem było zadrwienie z tematu konkursu i zrobienie gry Rouglike, a raczej bardzo upośledzonej gry z tego gatunku. W której to głównym celem nie było by pokonanie bossa czy cokolwiek tylko jak najszybsze dostanie się na sam dół Dungeona, ponieważ jest to zgodnie z tematem gra wyścigowa w końcu ( no bo jest, nie? :D ) I to było by główne zagadnienie oceniane przez grę, bo czas ten w zamyśle byłby mierzony podczas gry i wyświetlany na samym końcu jako nagroda. A czemu właściwie na sam dół i po co? A no król dworu posiada przyjaciela w tymże lochu, i po ostatniej grze w pokera zapomniał zabrać swych kart. Wysłał więc śmiałków aby ci szybko mu je dostarczyli ;)

Póki co programowałem 2 dni, i wątpię żebym zdążył to dokończyć, ale ew. może jakąś bieda edycję będę mógł wystawić. Póki co można chodzić, zbierać przedmioty do ekwipunku więc niewiele ;p

Gra działa na silniku Unity3D, piszę w C# w sumie chyba tyle!


Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Joker

  • Użytkownik

  • +3
# Wrzesień 02, 2018, 14:03:06
Gra troszeczkę się zmieniła w przeciągu tych "kilku" dni...


Offline Paszq

  • Użytkownik

  • +1
# Wrzesień 16, 2018, 01:31:08
Wow, wygląda świetnie :D

Mam nadzieję, że fabuła pozostała przez te 1,5 roku taka sama :) bardzo podobało mi się Dungeons of Dredmor - roguelike, który jest pełen humoru. Powodzenia!