Autor Wątek: [ANDROID] MusicLabelManager PL EDITION  (Przeczytany 851 razy)

Offline twórca

  • Użytkownik

# Luty 27, 2017, 19:12:40
MusicLabelManager PL EDITION

Gatunek: Symulator
Język:C# / UNITY

MusicLabelManager to świetna gra ekonomiczna, w której wcielamy się w rolę właściciela wydawnictwa muzycznego. Do naszych zadań należy miedzy innymi zatrudnianie artystów, realizatorów dźwięku oraz finalnie wydawanie płyt i sprzedaż. W miarę postępów w grze uzyskasz dostęp do lepszego sprzętu muzycznego oraz bardziej rozpoznawalnych artystów.
W grze został wiernie odwzorowany Polski rynek muzyczny, dzięki temu możemy podpisać kontrakt płytowy z np: Muńkiem Staszczykiem czy Ewą Farną.
Jeśli kiedykolwiek marzyłeś o zostaniu szefem wielkiej wytwórni muzycznej ta gra jest dla Ciebie!

Zrzuty ekranu:
http://oneteamstudio.pl/MLM/

Download:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ONETEAMSTUDIO.MLM

Uwagi:
Napiszcie opinie i polubcie fanpage :)
https://www.facebook.com/Music-Label-Manager-408418966182997/?fref=ts
« Ostatnia zmiana: Luty 27, 2017, 19:14:26 wysłana przez twórca »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Karol

  • Użytkownik

  • +1
# Luty 28, 2017, 09:08:08
Tak patrzę na te screeny i się zastanawiam gdzie te Unity poszło.

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

  • +1
# Luty 28, 2017, 15:05:41
Jaki artysta takie screeny ;) To tak jakbyś oceniał Visual Studio po jakości oprogramowania napisanego zarówno przez amatorów jak i profesjonalistów.

Dlaczego top strony jest w kolorystyce bluescreena z Windowsa?
« Ostatnia zmiana: Luty 28, 2017, 15:08:16 wysłana przez JasonVoorhees »

Offline Karol

  • Użytkownik

  • +1
# Luty 28, 2017, 15:14:48
Jaki artysta takie screeny ;) To tak jakbyś oceniał Visual Studio po jakości oprogramowania napisanego zarówno przez amatorów jak i profesjonalistów.
Chodzi mi o to, że ta gra nie wykorzystuje nic wizualnie z tego Unity, na zwykłych komponentach ImageView/ListView itp dałoby radę zbudować to samo bez większego nakładu pracy (a pewni i z mniejszym), a byłoby lżejsze i mniej bateriożerne dla użytkownika.

Offline Fluke

  • Użytkownik
    • http://osocze-na-zmarszczki.pl/jak-dziala-osocze-na-zmarszczki/

  • +1
# Marzec 01, 2017, 15:31:21
Ale rażący ten blue screen na stronie. Topornie wygląda ta strona

Offline MDW

  • Użytkownik
    • www.encore-games.com

# Marzec 01, 2017, 19:22:16
Unity? No cóż... jak widać - można i tak. :) Można też dużą wiertarką udarową mieszać herbatę w szklance. ;)

Offline Joker

  • Użytkownik

# Marzec 01, 2017, 20:40:58
Coście się tak tego Unity przyczepili. Wystarczy przejrzeć wpisy Twórcy ( całe jedenaście, panowie da radę to w 5 minut ogarnąć ) żeby się dowiedzieć że jest to młody raczkujący dev który sam tutaj pytał o Unity bo chciał tworzyć gry na Androida. Tutaj wykorzystanie innej technologi może nie wchodzić w grę z bardzo prostej przyczyny - braku wiedzy i umiejętności. A nawet gdyby założyć że Twórca zna Jave, ale nie zna Unity i chciał się na czymś tego silnika nauczyć.   To chwała mu za to, że nie postanowił dupnąć rpga którego robiłby 3 lata a finalnie i tak porzucił.
Trzymajmy kciuki żeby następnym razem wyszło lepiej, lepiej i lepiej.

Offline koirat

  • Użytkownik

# Marzec 01, 2017, 21:26:26
Przynajmniej jest cross-platform.

Offline twórca

  • Użytkownik

# Marzec 02, 2017, 09:53:24
Dzięki za opinie dotyczące gry :D

Nie wiedziałem że poziom dyskusji na tym forum stoi na aż tak wysokim poziomie xD :D

Te opinie odnośnie unity widać że są pisane przez osoby które nie mają za bardzo pojęcia o tym co piszą więc polecam się wczytać do czego zostało stworzone unity i np: różnice między UE3 a Unity bo są dość znaczące.
Jedną z głównych jest to np: że unity zostało tak stworzone aby napędzało mniejsze i większe produkcje podczas gdy np: taki UE3 to kombajn którego wykorzystanie przy mniejszych produkcjach mija się z celem(podałbym inne przykłady bo pewnie jest ich więcej ale teraz tylko ten mi przychodzi do głowy). 

Chodzi mi o to, że ta gra nie wykorzystuje nic wizualnie z tego Unity, na zwykłych komponentach ImageView/ListView itp dałoby radę zbudować to samo bez większego nakładu pracy (a pewni i z mniejszym), a byłoby lżejsze i mniej bateriożerne dla użytkownika.

Pewnie że można! Może nawet i prościej :D Równie dobrze można taką grę stworzyć w Multimedia fusion czy Game Makerze , Android studio czy frameworku do javy,c#,czy c++ i naprawdę uważasz że gra wtedy będzie lepsza ? Technologię wybiera sobie ktoś kto piszę taki projekt aby jak najbardziej ułatwiała pracę. Moim zdaniem do tego typu projektu Unity i C# nadają się świetnie, wiele ułatwiają, aczkolwiek zakładam ze stworzenie czegos takiego w Javie i w jakims frameworku byłoby podobnie czasochłonne w zależności od umiejętności. Jak ktoś jest obeznany w klikach(MMF,GameMaker itp) też zrobi taki projekt. Tak samo jak do stworzenia platformówki mozna użyc Unity a można zrobić to prościej w Klikach i wtedy też bedziesz krytykował że ktoś użył Unity? W głównej mierze liczy się efekt finalny a nie jakie technologie zostały użyte to tak jakbyś do muzyka powiedział ale po co ty z Cubase korzystałeś przy tej produkcji przecież Fruity Loops jest tańsze i pewnie szybciej by udało Ci się w nim dokończyć projekt xD :D  Czyli ocenianie piosenki przez DAW jaki został użyty do jej produkcji :D  Widzisz bezsens swojej wypowiedzi dotyczącej Unity?

Coście się tak tego Unity przyczepili. Wystarczy przejrzeć wpisy Twórcy ( całe jedenaście, panowie da radę to w 5 minut ogarnąć ) żeby się dowiedzieć że jest to młody raczkujący dev który sam tutaj pytał o Unity bo chciał tworzyć gry na Androida. Tutaj wykorzystanie innej technologi może nie wchodzić w grę z bardzo prostej przyczyny - braku wiedzy i umiejętności. A nawet gdyby założyć że Twórca zna Jave, ale nie zna Unity i chciał się na czymś tego silnika nauczyć.   

Warto też spojrzeć na daty wpisów kiedy były pisane. Taki mały nieznaczny szczegół. Fakt Javy nie umiem za bardzo i nie zamierzam się jej uczyć raczej, nigdy mi jakoś specjalnie nie podchodziła. Dużo lepiej korzysta mi się z C#, C++ czy PHP i na ten moment wystarczają mi te technologie do stworzenia dosłownie wszystkiego czy to hobbistycznie czy w pracy więc nie widzę jakby sensu po co miałbym się uczyć Javy.

Ciekawie się rozwinęła dyskusja ;) Jak dla mnie troszkę mało konstruktywna bo taką samą grę mógłbym stworzyć w klikach czy w Android Studio, pewnie,  ale czy gra byłaby wtedy lepsza i zrobiłoby to różnicę? Tak samo w przypadku 90% projektów opublikowanych na google play można by napisać do twórcy a czemu tu użyłeś klików jak mogłeś to zrobić lepiej w Unity ? Albo czemu tą grafikę zrobiłeś w Gimpie jak mogłeś wykorzystać Photoshop XD :D Żeby dyskusja miała sens warto podawać jakieś argumenty przy swoich wpisach, typu: w jakieś technologii można to łatwiej wykonać bo: . Przy waszych wpisach takich argumentów zabrakło niestety, bo i ciężko znaleźć jakieś , gdzie głównym czynnkiem determinującym wybór środowiska jest jego znajomość. Wiadomo że jak ktoś dużo pracuje w Unity to wybierze tą technologie. Wiadomo że jak ktoś długo pracuję przy Javie to nie wybierze Unity bo musiałby korzystać z C#. Wiadomo że jak ktoś skończył kilka projektów w Game Maker a nie zna innych środowisk to najłatwiej prostą produkcję stworzy w Game Makerze. Inną rożnicą może być że dana technologia nie pozwala stworzyć tego co się chce albo inne  środowisko daje lepsze efekty, wtedy warto się przerzucić.
Chętnie będę kontynuował dyskusję i posłucham różnych argumentów bo moze jednak nie mam racji.

Offline koirat

  • Użytkownik

# Marzec 02, 2017, 11:39:18
Moim zdaniem problem nie polega na tym że użyłeś unity.
Tylko na tym że nie wykorzystałeś jego dobrodziejstw którymi bez większego wysiłku można by uczynić tą aplikację znacznie bardziej atrakcyjną.

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Marzec 02, 2017, 11:42:02
Nie bulwersuj się tak. Witaj w Internecie :P

Poza tym dajesz swoją pracę do oceny programistom, a nie zwykłym użytkownikom.

Technologię wybiera sobie ktoś kto piszę taki projekt aby jak najbardziej ułatwiała pracę.
Gdyby ułatwianie sobie pracy było priorytetem, to z wielu wydajniejszych rozwiązań już w ogóle by nie korzystano. Więc technologii nie wybiera się tylko po to, żeby ułatwić sobie pracę. To może być jeden czynnik wpływający na decyzję, ale są też inne - np. wydajność rozwiązania. W pracy programisty najważniejszy jest użytkownik, a nie programista.

Fakt Javy nie umiem za bardzo i nie zamierzam się jej uczyć raczej, nigdy mi jakoś specjalnie nie podchodziła. Dużo lepiej korzysta mi się z C#, C++ czy PHP i na ten moment wystarczają mi te technologie do stworzenia dosłownie wszystkiego czy to hobbistycznie czy w pracy więc nie widzę jakby sensu po co miałbym się uczyć Javy.
Przecież Java to prawie to samo co C++, a tym bardziej C#. Największa różnica, to zestaw bibliotek. Naprawę, kiedy miałbyś wybrać między C++, a Javą, to wybrałbyś C++? Ja jednak wziąłbym Javę, bo wolę czysty kod...

C++ jest niezgodne z DRY - trzeba pisać nazwy metod po 2 razy, bo jest podział na plik nagłówkowy i plik źródłowy. To, że IDE zrobi to za mnie, wcale mnie nie zadowala ;)


BTW. widzę, że zmieniłeś bluescreena na orangescreena. Niestety wciąż brzydkie, musisz popracować nad doborem barw. Jeśli sam nie umiesz, to pooglądaj strony zaprojektowane przez bardziej zaawansowanych web designerów i będzie Ci łatwiej dobrać kolorystykę. Np. jak chciałeś mieć niebieski top i biały tekst, to obczaj np. top strony http://cloudcannon.com/
« Ostatnia zmiana: Marzec 02, 2017, 11:56:53 wysłana przez JasonVoorhees »