Autor Wątek: [PC] ModernHot #makeitSUPERHOT  (Przeczytany 607 razy)

Offline BraXi

  • Użytkownik
    • braxi.org

  • +2
# Luty 27, 2017, 17:24:11
Nadszedł już czas pochwalić się swoją pracą na konkurs pt. #makeitSUPERHOT organizowanym przez twórców SuperHOT'a.




ModernHOT - totalna konwersja Call of Duty 4 : Modern Warfare, zmieniająca grę w podobną do SuperHOT, z 5 mapkami do ogrania, które z powodu padniętego HDD i czasu który przez to straciliśmy jednak jakimś cudem zachowały nawiązania do kilku elementów z fabuły SuperHOTa.

Staraliśmy się aby od strony wizualnej jak i samej mechaniki oraz w każdym najmniejszym detalu, mod bardzo przypominał SuperHOT'a.




Trochę późno dowiedzieliśmy się o konkursie bo ogłoszono go 17 stycznia, a dowiedziałem się o nim na początku lutego, stwierdziłem sobie a co mi tam i zacznę coś kodzić i zrobię jedną mapkę, z biegiem czasu pochwaliłem się koledze a ten zaproponował, że pomoże mi z modelami i animacjami i tak oto mod rozrósł się z miniaturowego do pełnej konwersji gry. Tak to się zaczęło...

Wszystko zajęło nam około miesiąca, po 4-6 godzin dziennie (powrót z pracy -> do pracy nad modem!) i jeden padnięty dysk twardy z plikami źródłowymi moda, ale udało nam się dokończyć to co zaczęliśmy i udostępnić pracę na kilka godzin przed zakończeniem konkursu.
Sam napisałem jeszcze "release news" o 4:00 po czym krótki refresh i wyjście do pracy o 5:00 na kolejne 12h stania i obsługi linii produkcyjnej :D

Efekty można podziwiać poniżej!

ModDB (i linki do pobrania): http://www.moddb.com/mods/modernhot

Screenyhttp://imgur.com/a/QsCI1

Teaser Trailerhttps://www.youtube.com/watch?v=8m0GYgXAzDg
Krótki gameplay: https://www.youtube.com/watch?v=DP6XoRHzZwI

Zachęcam do pobierania! Odkopcie te napędy DVD i płyty z CoD4 (lub pobierajta ze Steama) i sprawdźcie sami moda ;)

Pozdrawiam.






Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline koirat

  • Użytkownik

# Luty 27, 2017, 21:56:31
Dałem + ale nie moge powiedzieć żebyście wykazali się jakąś szczególną inwencją odtwarzając superhot.

Offline BraXi

  • Użytkownik
    • braxi.org

# Luty 28, 2017, 10:54:08
Dałem + ale nie moge powiedzieć żebyście wykazali się jakąś szczególną inwencją odtwarzając superhot.

Oczywiście czas był tutaj limitem i na prawdę wiele musiało być usunięte w ostatnich godzinach aby mod był grywalny (mechanika tarczy i odbijania pocisków, ciut lepszy slowmo, mądrzejsze AI i tryb "endless", nawet zakończenie jest inne od planowanego gdyż brakło czasu na animacje i napisanie skryptu itp... a nie chcieliśmy wypuszczać czegoś co będzie teoretycznie zbugowane/na nieakceptowalnym poziomie) co nie zmienia faktu że nadal mamy zamiar dokończyć moda (już poza #makeitsuperhot bo termin minął), fajnie gdybyś podał jakieś sugestie ;)
« Ostatnia zmiana: Luty 28, 2017, 10:56:38 wysłana przez BraXi »

Offline koirat

  • Użytkownik

# Luty 28, 2017, 11:32:59
Chodzi mi o to że może trzeba było zrobić coś innego niż FPS.