Autor Wątek: Tworzenie efektów spejalnych  (Przeczytany 896 razy)

Offline Sarann

  • Użytkownik

# Luty 02, 2017, 20:37:23
Jakim sposobem polecacie robić efekty specjalne (ogień/wybuch/fajerwerki) do gier w stylu voxelowym? Tzn efekty też voxelowe.
Istnieją może do tego jakieś narzędzia, czy napisać własne trzeba?
Myślałem nad automatami komórkowymi, ale pisać automaty dla każdego efektu to za dużo.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline MrKaktus

  • Użytkownik

# Luty 04, 2017, 00:27:46
A czym to sie rozni od kazdego innego particle emmitera? Po prostu zamiast sprite'a wyswietlasz cube'a (np. cieniowanego jednym kolorem, albo tez teksturowanego). Cala reszta jest dokladnie ta sama.