Autor Wątek: [Warszawa/Zdalnie] Wykonanie sprite'ów oraz tła  (Przeczytany 483 razy)

Offline kwonitf

  • Użytkownik

# Styczeń 30, 2017, 22:29:07
Poszukuję grafików, którzy przedstawią wycenę następujących rzeczy:
1) Dostając zestaw sprite'ów w formie naszkicowanych postaci do wykonania będzie pokolorowanie każdej "klatki" na styl jak w popularnych rysowanych bijatykach np.
http://www.fightersgeneration.com/newspics/terrykofxii.jpg
Preferowana cena za "klatkę".

2) Stworzenie sprite'ów od zera na styl jak w pkt. 1, mając za wzór ruchu jedynie film postaci. (np. film biegnącego piłkarza -> narysowanie takiej animacji klatka po klatce w formie animowanej.
Preferowana cena za animację (np. 10 klatek).

3) Wykonanie długie tła jak w grach typu BeatEmUp (chodzone bijatyki).
Cena za tło.

Propozycje wycen i przykładowe prace proszę przesyłać tu w wątku lub na priv.

Praca w formie zlecenia.
Lokalizacja w Warszawie będzie ułatwieniem, jednak nie jest wymogiem.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Azhiria

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Styczeń 31, 2017, 09:47:01
Jako grafik przerabiający kiedyś ten temat chciałabym podrzucić małą poradę: zrobienie modelu w 3D z malowanymi ręcznie teksturami i shaderem dodającym kontur może być lepszym rozwiązaniem niż tradycyjne sprite'y 2D malowane klatka po klatce (vide: Wolf among us albo Child of Light). Jeśli Twoja gra nie wspiera 3D, to wystarczy wyeksportować animacje modelu poklatkowo. Dorabianie nowych animacji lub iterowanie starych na zrigowanym modelu jest szybsze, podobnie jak wygenerowanie klatek pośrednich między animacjami czy jakiekolwiek zmiany w wyglądzie samej postaci (np. zmieniając bohaterowi kolor koszuli/dając inną fryzurę nie musimy ręcznie poprawiać wszystkich klatek z osobna). Natomiast animacja 2D ma jeden plus: jest bardziej plastyczna, jeśli zależy Wam na mocnych deformacjach postaci podczas ataku (jak np. w Skullgirls), ale napracujecie się przy tym sporo.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 31, 2017, 11:51:37 wysłana przez Azhiria »