Autor Wątek: Poszukuję grafika [Nieaktualne]  (Przeczytany 865 razy)

Offline marcin107

• Użytkownik

# Styczeń 25, 2017, 16:35:19
Witam!
Poszukuję grafika do współpracy nad prostym projektem w unity3d.
Gra jest sieciowym shooterem 3d i jej pierwotna idea polega na obronie bazy przed nadchodzącymi potworami(zombie). Projekt jest na etapie, że już coś się w nim dzieje, tzn. można połączyć się przez sieć, można strzelać, zombie nadchodzą, jest ranking, sklep - czyli już w sumie całkiem sporo.
Niestety teraz każdy kolejny element gry wymaga jakiegoś nowego modelu np. zombie lub tekstur i animacji, więc stoję teraz w martwym punkcie. (Jako że pracuję kompletnie sam nad projektem, a jestem tylko skromnym programistą.) Jeżeli jesteś zainteresowany/a podszkoleniem swoich umiejętności, a nie masz pomysłu na kolejny projekt dla siebie, to zapraszam do współpracy i proszę o skontaktowanie się ze mną w tym temacie lub w wiadomości prywatnej.

Krótki gameplay: https://www.youtube.com/watch?v=xZR1j3bddFI
« Ostatnia zmiana: Styczeń 27, 2017, 19:40:09 wysłana przez marcin107 »

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline FrozenShade

• Użytkownik

# Styczeń 25, 2017, 20:05:07
Filmik poprosimy. Video z działającej gry, nawet jeśli wszystko będzie rysowane w paincie zachęci bardziej najdłuższy post zachwalający projekt.

Offline marcin107

• Użytkownik

# Styczeń 26, 2017, 15:20:05

Offline JasonVoorhees

• Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Styczeń 26, 2017, 21:17:44
Jako hobbystyczny projekt, ok ;) Fajnie się można nauczyć co nieco o multiplayerze.

Oczywiście na Twoim miejscu nie wiązałbym nadziei na sukces (ilość graczy itp.), bo strzelanek z zombie jest już pokaźna ilość na rynku i dlaczego gracz miałby akurat Twoją grę wybrać z całego gąszczu gier tego typu? Na samym Steamie jest kilka takich gier na zasadach Free To Play - http://store.steampowered.com/app/224260 , http://store.steampowered.com/app/555570

Online koirat

• Użytkownik