Autor Wątek: [Multiplatform] Aidlab - kontroler trochę ‚inny’ niż wszystkie  (Przeczytany 1409 razy)

Offline Guzik

  • Użytkownik
    • Insalgo | Aplikacje mobilne, WWW, Elektronika

  • +2
# Styczeń 20, 2017, 05:50:48
Cześć wszystkim!

Robimy z kumplem coś na wzór J.A.R.V.I.S.A z Iron Mana w formie opaski na klatkę piersiową (egzoszkielet / nanoskafander w drodze :) ) o nazwie Aidlab. W głównej mierze skupiliśmy się na monitoringu funkcji życiowych, fitnesie, poleceniach głosowych, analizie jakości snu, ale wynikł mały skutek uboczny z tego wszystkiego.

Otóż dla fitnessu zliczamy automatycznie powtórzenia specjalnie dla treningu domowego (m.in. pompki, brzuszki, podciągnięcia, skłony, przysiady, skoki na skakance, …) i uznaliśmy, że czemu by nie wykorzystać tego jako dodatkowego kontrolera do gier. I tak o to podpięliśmy się pod Unity z naszym SDKiem tworząc coś w rodzaju Kinecta tyle, że bez kamerki. Może kogoś to zainteresuje, a może nie ;).



W każdym razie, SDK jest intesywnie rozwijane. Udaje nam się skutecznie wykrywać wszelkie zdarzenia typu kucanie, leżenie, podskoki, przechyły, ... (+ wartości ciągłe) . Chcemy w najbliższym czasie udostępnić wersję z numerkiem 1.1 już ze wsparciem na Windowsy i MacOS. Póki co udostępniona jest wersja tylko na mobile, ale na prośbę bardzo early adoptersów podeślemy wersję roboczą ze wsparciem desktopów.

Postaram się w tym wątku na bieżąco aktualizować postępy prac.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 20, 2017, 06:17:11 wysłana przez Guzik »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Joker

  • Użytkownik

# Styczeń 20, 2017, 06:04:19
Fajne, ale teraz to panie VR a nie tam jakieś kinekty :)

Offline Guzik

  • Użytkownik
    • Insalgo | Aplikacje mobilne, WWW, Elektronika

# Styczeń 20, 2017, 06:15:11
Wiadomo :). Myślę, że "kontroler" skierowany raczej do tych, co nie przepadają za hełmem na głowie (bo usunięcie majtającego się kabla pod nogami to tylko kwestia czasu).

Offline moonshield

  • Użytkownik
    • ::devBlog

# Luty 05, 2017, 17:51:45
Macie jakieś finansowanie, inwestor etc? Sprzedajecie to już? Jak długo istniejecie i rozwijacie to?

Offline Guzik

  • Użytkownik
    • Insalgo | Aplikacje mobilne, WWW, Elektronika

# Luty 06, 2017, 00:30:30
Masz czas jutro albo pojutrze aby wpaść do gdańskiego Startera? Chętnie opowiemy o projekcie :)

Można też tu poczytać o nim więcej
« Ostatnia zmiana: Luty 08, 2017, 16:16:55 wysłana przez Guzik »

Offline ryvian

  • Użytkownik
    • http://www.duzybiust.com.pl

  • +1
# Luty 08, 2017, 11:59:09
Link trochę niepoprawny, ale każdy pewnie zauważy :P Na pierwszy rzut oka projekt bardzo ciekawy, musze poczytać więcej, powodzenia

Offline Guzik

  • Użytkownik
    • Insalgo | Aplikacje mobilne, WWW, Elektronika

# Luty 08, 2017, 16:17:04
Poprawione, dzięki :)

Offline Guzik

  • Użytkownik
    • Insalgo | Aplikacje mobilne, WWW, Elektronika

# Luty 10, 2017, 17:54:06
Kolejny szalony pomysł jaki wykluł się dzięki trójmiejskiemu hackerspace'owi. Gra sterowana w 100% za pomocą płuc z użyciem Aidlaba:

Link do filmiku

Nie mylić z grami sprzed kilku lat gdzie trzeba było dmuchać w mikrofon - tutaj mierzona jest faktyczna pojemność płuc :).

Z mojej strony, ogromne podziękowania za testy chłopakom z HSu.


« Ostatnia zmiana: Luty 10, 2017, 17:58:29 wysłana przez Guzik »

Offline Guzik

  • Użytkownik
    • Insalgo | Aplikacje mobilne, WWW, Elektronika

# Luty 18, 2017, 13:47:51
Ciekawa informacja

Do grona organizacji, które zaczęły używać Aidlaba (jako platforma programistyczna dla geeków) dołącza fundacja CODE:ME - związana z trójmiejskimi kursami programistycznymi:

Cytuj
Aidlab is playing a vital role in creating an IoT-oriented culture at our coding courses. It helps our students to dive into development really fast and smooth. They have an opportunity to interact with wireless communication or data analysis, staying close to the hardware.

~ Marcin Młyński, CEO at CODE:ME coding courses

Na najbliższym CODE{sun}DAY (5 Marca) każdy kto się zapisze na wydarzenie, będzie miał okazję pobawić się Aidlabem :)

Oraz mały update

Tym razem aktualizacja Waszego ulubionego SDK (już z numerkiem 1.0.3) rozwiązująca problem związany z odczytem respiracji przy słabszym kontakcie ze skórą. Została również poprawiona stabilność połączenia przez Bluetooth.