Autor Wątek: Unity GVR SDK pod Android < 5.1  (Przeczytany 625 razy)

Offline lao

  • Użytkownik

# Styczeń 03, 2017, 01:30:34
Hej, mam Androida 4.3 na Galaxy S3, normalnie chodzą mi apki VR (z Google Play) napisane w Unity z pluginem Google VR SDK (Cardboard), natomiast gdy ja robie builda gra mi nie chodzi na tym tylko musi byc Android >= 5.1. Tak sie zastanawiam jakich wersji GVR SDK + która wersja Unity doje mozliwość zrobienia builda na wczesniejsze wersje Andka? Próbowałem GVR SDK 1.10 (nie chodzi z niczym tak btw.), 1.03 i 0.85, natomiast Unity 5.3.3, 5.5 i 5.43 w różnych konfiguracjach i nic z tego. Builda robię niby dla Andka >= 2.3, prosta scena testowa z wirujacym sześcianem. Build kompiluje sie bez błędów i mam plik apk, jednak przy próbie instalacji na Andku 4.3 wyskakuje blad ze "wystapil problem podczas analizy pakietu", apka chodzi natomiast na Andku 6.0 (Galaxy Note 4).

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline maro

  • Użytkownik

# Styczeń 03, 2017, 12:11:41
Próbowałeś zmienić nr minimalnej wersji androida w manifeście?

Offline lao

  • Użytkownik

# Styczeń 03, 2017, 13:47:29
rzeczywiscie, tu tkwi problem, przy zmianie manifestu wywala error ze biblioteka gvr uzywa min API 19 (mam 18 heh), przy zmianie manifestu w bibliotece gvractivity wywala errory I/O, sproboje dojsc czy akurat te liby sa mi potrzebne  czy moge sie obejsc bez nich. Innym devom jakos sie udało :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 03, 2017, 13:57:39 wysłana przez lao »

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • http://laggyluk.com

# Styczeń 03, 2017, 15:03:53
tu przy v0.5.4 jest wymienione api 16-18 wiec pewnie te aplikacje ktore testowales sa 'stare'
https://developers.google.com/vr/android/release-notes


Offline lao

  • Użytkownik

# Styczeń 04, 2017, 16:23:06
dalem sobie spokoj i po prostu upgradowalem system do Androida 5.1.1., zreszta straszna pixeloza jest na s3 i mam go tylko do testow