Autor Wątek: Archaica: The Path Of Light - rendering internals  (Przeczytany 1176 razy)

Offline pturecki

  • Użytkownik

  • +6
# Grudzień 20, 2016, 18:48:18
Witam. Napisaliśmy w końcu techniczny post na temat renderowania oświetlenia w Archaice. Zapraszam do zerknięcia i mam nadzieję, że artykuł będzie pożyteczny: Archaica rendering internals - The Lighting



W grze używamy oczywiście silnika własnej produkcji (C++ / DirectX 9 aktualnie).

Tutaj link do strony gry na Steam: http://store.steampowered.com/app/550590

PS. Wybaczcie jeśli to nie miejsce na takie posty. Niedługo bardziej otwartą betę będziemy majstrować, to może umieszczę grę w Projektach zaawansowanych.

Pozdrawiam serdecznie ;)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline matheavyk

  • Użytkownik
    • rabagames.com

# Grudzień 20, 2016, 21:57:23
Nie wiem, gdzie jest miejsce na takie posty, ale nawet jeśli jest to element marketingu, to chciałbym żeby wszyscy taki robili. Świetnie się to czyta, a właściwie przegląda. Można na tych screenach uczyć innych co jest czym w renderowaniu grafiki. Ja jestem w tym temacie laikiem, ale nazwy znam, a przykładów nigdy za wiele :). Fajnie też widać jak dodanie mgły dopełnia obraz i gra wygląda dzięki temu na "skończoną".

Offline pturecki

  • Użytkownik

# Grudzień 21, 2016, 11:07:22
Dzięki. Post jest i marketingowy i nie (też chodzi o zaczęcie tworzenia tego typu artykułów, tak żeby dobre były - na ten mało czasu poświęciliśmy). Postaram się żeby niedługo jakiś kolejny był - oczywiście lepszy. Nawet jak będą jakieś propozycje tutaj to może je wezmę pod uwagę (niestety obiecać nie mogę) ;)