Autor Wątek: Poszukiwane osoby chętne do wspołpracy nad grą mobilną  (Przeczytany 2631 razy)

Offline Reeyu

  • Użytkownik

  • +2
# Grudzień 13, 2016, 18:59:14
Witam

Jesteśmy małym, początkującym zespołem i pracujemy nad pierwszym wspólnym projektem. Projekt ten to gra mobilna łącząca w sobie elementy survivalu i RPG. Tworzymy ją w silniku o nazwie Construct 2. Poszukujemy ludzi ambitnych i chętnych do pracy. Aktualnie najbardziej zależy nam na osobie, która zna sie na programowaniu ale jeśli potrafisz coś innego to chętnie dowiemy się co :slight_smile:

Projekt w planach ma łączyć elementy z kilku gier takich jak "This War of Mine", "Salt and Sanctuary" i "Kingdom". W grze będzie system wybierania lokacji i własnego domu oparty na This war of mine, system dynamicznej walki jak w salt and sanctuary oraz oprawa graficzna przypominająca to z kingdom.

W zespole jak na razie są 4 osoby. Grafik, sound designer, level designer, i ja zajmujący się sprawami organizacyjnymi, pomysłami dotyczącymi gry oraz wspieraniem grafiki i projektowania lvl.

Zainteresowanych zapraszam na maila reeyugames@gmail.com

Poniżej link do tego samego ogłoszenia ze screenami
https://forum.gamedev.pl/t/poszukiwane-chetne-osoby-do-wspolpracy/1811
« Ostatnia zmiana: Grudzień 13, 2016, 19:42:33 wysłana przez Reeyu »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Grudzień 15, 2016, 09:45:36
Nie napisałeś jaki jest cel projektu... Stworzenie gry to jedno, ale czy robicie to w celach zarobkowych (wydanie tego odpłatnie/z reklamami/zakupy w aplikacji), czy dla nauki/zabawy?

Jeśli zarobkowo, to chyba powinniście zmienić grafika....

To jest poziom gry z NES (Pegasus/Famicom):


A to SNES:


Czyli nie oferujecie graczom grafiki nawet na poziomie tej sprzed 20 lat.

Wygląd to pierwsze co gracz zobaczy w sklepie (screeny/filmik), na tej podstawie zdecyduje, czy warto czytać opis, więc to bardzo ważne.

Swoją drogą... zaczynacie projekt gry bez programisty :D ?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 15, 2016, 09:53:19 wysłana przez JasonVoorhees »

Offline Reeyu

  • Użytkownik

# Grudzień 15, 2016, 10:21:18
Tak jest to w celach zarobkowych na podstawie reklam. Co do grafiki to będzie jeszcze poprawiania bo są to moje prace a moje umiejętności plastyczne nie są jakoś bardzo zaawansowane czego jestem świadom. Grafik jest z nami od krótkiego czasu plus dochodzi do tego życie prywatne. Nie wypłacam pensji tylko oferuje podział zysków ze sprzedaży więc nie mam prawa wymagać od kogoś 8 godzinnej pracy. Zaczęliśmy z programistą który nam ten silnik polecił ale się zmył z pobudek osobistych. Staram się dawać z siebie ile mogę do tej gry ale samemu ciężko ogarniać wszystko perfekcyjnie

Offline lao

  • Użytkownik

  • +2
# Grudzień 15, 2016, 12:57:10
Pixel Art z Aladyna to mistrzostwo świata nawet jak na dzisiejsze standardy więc nie ma co porównywać ;)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 15, 2016, 13:00:33 wysłana przez lao »

Offline FrozenShade

  • Użytkownik
    • Skullstone's official site

  • +1
# Grudzień 15, 2016, 14:39:03
Albo zostań programistą (taaaa....) albo dołącz do jakiegoś istniejącego projektu, gdzie szukają kogoś takiego jak ty. Z tego, co udało mi się zauważyć to właśnie programiści tworzą trzon zespołu, dobrego programistę będzie ci bardzo trudno znaleźć.

Offline Reeyu

  • Użytkownik

  • +1
# Grudzień 15, 2016, 15:52:31
Jakbym chciał dołączyć do istniejącego zespołu albo planował zostać programistą w najbliższym czasie to ten post wyglądałby trochę inaczej. Takie komentarze są trochę bez sensu

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Grudzień 15, 2016, 16:43:33
"Zróbcie mi grę, ja ją wymyślę" też jest trochę bez sensu. Zwłaszcza, że dzisiejsze technologie bardziej użytkownika (programistę) rozleniwiają niż wymagają.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 15, 2016, 16:47:09 wysłana przez JasonVoorhees »

Offline FrozenShade

  • Użytkownik
    • Skullstone's official site

# Grudzień 15, 2016, 16:56:04
Nie bez sensu. Widocznie nie wiesz jak teraz wygląda sytuacja z takimi małymi zespołami, więc pospieszyłem ci wyjaśnić. Tak, żebyś się nie zawiódł, gdy nikogo nie znajdziesz.
Osobiście znam kilu nie-programistów z dużymi skillami i/lub chęciami. Niestety, od lat stoją w miejscu, bo oni chcą stworzyć własny team.
Nawet programiści mają problem, bo rzadko kiedy ktoś tak na start, w ciemno chce się przyłączyć i poświęcać kilkanaście godzin tygodniowo na jedną wielką niewiadomą. Programiści i graficy są jednak w tak komfortowej sytuacji, że mogą sami wykonać kawał projektu i używać go jako wabika na pozostałych członków teamu. Zaznaczam - tu chodzi o wykonanie realnej pracy - kawałka działającej gry, dużego pakietu grafik itp. A nie historyjki + rozrysowanych na kartce kilku leveli, bo czegoś takiego nikt nie uzna za zachętę, dopóki nie udowodnisz, że twój day-job to leveldesigner w jakimś AAA studiu.

Offline Reeyu

  • Użytkownik

  • +1
# Grudzień 15, 2016, 17:18:35
Pisząc, że daję z siebie co mogę by ta gra miała ręce i nogi nie miałem na myśli raczej wymyślania kolejnych poleceń dla innych osób. Aktualnie robię grafikę, projektuje lvl i programuję prostsze rzeczy ale do tych bardziej skomplikowanych potrzebuję już osoby, która się na tym zna.

Offline FrozenShade

  • Użytkownik
    • Skullstone's official site

# Grudzień 15, 2016, 17:29:04
Cytuj
i ja zajmujący się sprawami organizacyjnymi, pomysłami dotyczącymi gry oraz wspieraniem grafiki i projektowania lvl.

No to w takim razie powyższe tak nie zabrzmiało. Bo sprawy organizacyjne na etapie nieistniejącej gry to taki wypełniacz typu rozrywka, kultura i sztuka. A pomysły ma każdy.
Wspierać kolegów z teamu można na wiele sposobów - stawiając im piwo, klepiąc po plecach albo pilnując ich dzieci, żeby mogli spokojnie pracować...

Jeśli mierzysz do bycia liderem takiego zespołu to przede wszystkim dokładnie określ swój zakres kompetencji.

Offline Reeyu

  • Użytkownik

  • +1
# Grudzień 15, 2016, 17:44:19
Nie rozumiem w ogóle sensu tych komentarzy. Robię projekt AMATORSKO, nie jestem ani grafikiem ani programistą z zawodu. Napisałem post, że potrzebuję pomocy przy tym projekcie bo nie jestem w stanie ogarnąć bardziej złożonych rzeczy to dostaje komentarze pod że słaba grafika, że zostań programistą czy dołącz se do innego zespołu. Nie podoba się wam mój projekt i nie czujecie potrzeby pomocy mi w nim lub uważacie, że gra się według was nie przyjmie to spoko. Ale to tak jakbyście pisali do gościa, który zwraca się o pomoc bo nie ogarnia matematyki by został matematykiem :D

Co to cytatu może rzeczywiście nie wyraziłem się dostatecznie jasno.

Offline FrozenShade

  • Użytkownik
    • Skullstone's official site

# Grudzień 15, 2016, 18:05:59
Tak, więc może powinienem sobie darować wszelkie komentarze, uwagi i wskazówki i zamiast tego złośliwie chichotać do monitora i cieszyć się, że nikogo nie znajdziesz. A jak mi już przejdzie śmiech to wrócić do kodzenia gry, którą robię w moim 9-osobowym zespole ;p

Offline Reeyu

  • Użytkownik

# Grudzień 15, 2016, 18:18:57
To czy kogoś znajdę to juz czas pokaże. Fajnie że się pochwaliłeś, pozdrów zespół.

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Grudzień 15, 2016, 19:09:33
Ale to tak jakbyście pisali do gościa, który zwraca się o pomoc bo nie ogarnia matematyki by został matematykiem :D
Nieszczęsna analogia... Idąc dalej tym tokiem. Piszemy do gościa, który nie ogarnia matematyki, a chce zostać nauczycielem matematyki. Najlepiej jak najszybciej.

Myślisz, że programista na poziomie będzie chciał grzebać w projekcie rozgrzebanym przez Ciebie?

Offline Reeyu

  • Użytkownik

# Grudzień 15, 2016, 19:17:33
Nie pamiętam żebym napisał że chce kogoś uczyć programowania ani tym bardziej nie oczekuję żeby programista uczył mnie. Jeśli bedzie chcial grzebać i zrobić to po swojemu to nie będę mu w tym przeszkadzał i może wszystko skasować jeśli taka będzie potrzeba.