Autor Wątek: Aktualny debugger GLSL dla Windy  (Przeczytany 1007 razy)

Offline Montjet

  • Użytkownik

# Grudzień 09, 2016, 21:51:50
Witam,
może ktoś polecić mi dobry debugger (aktualny) dla GLSL / OpenGL pod Winde (VS)?
Testowałem gDEBugger - chyba jest przestarzały, bo nie obsługuje shaderów teselacji w CompatibilityProfile, ponadto strona domowa programu znikła.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 09, 2016, 21:56:09 wysłana przez Montjet »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline x6itru

  • Użytkownik

  • +1
# Grudzień 10, 2016, 19:24:05

Offline Montjet

  • Użytkownik

# Kwiecień 18, 2017, 17:48:43
Korzystam już od dłuższego czasu z tego programiku, jest dobry.
Mam problem jedynie z debugowaniem wartości shader'ów - tak jakby karta graficzna nie umożliwiała tego.
Korzystam aktualnie z gtx1070 od Nvidia.
Nie da się jakoś przełączyć to GPU w tryb debugowania? Czy w grę wchodzą wyłącznie inne układy jak np. Nvidia Quadro?

Offline st3tc

  • Użytkownik

# Kwiecień 18, 2017, 21:24:45
do NV musisz użyć ich softu - nsight ( https://developer.nvidia.com/nvidia-nsight-visual-studio-edition )