Autor Wątek: Niskie użycie GPU - wysokie użycie DRAM  (Przeczytany 673 razy)

Offline Montjet

  • Użytkownik

# Grudzień 09, 2016, 15:52:41
Witam,
przeniosłem swój program (zaprogramowany w OpenGL) na nowszy komputer.
Ku mojemu zdziwieniu liczba klatek na sekundę jest identyczna jak na starym laptopie (GTX 1070 vs GT 620M).

Przeanalizowałem użycie i okazało się, że GPU jest używane tylko w max. 6% - za to DRAM w 100%.
Co zrobić żeby to naprawić? Może powinienem jakoś spakować tekstury i dopiero wysyłać je do GPU?

btw. VSync wyłączone.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline FrozenShade

  • Użytkownik
    • Skullstone's official site

  • +1
# Grudzień 09, 2016, 16:10:46
A tekstury trzymasz w png/jpg? Czy pakujesz do BC1/2/3 i używasz pliczków z rozszerzeniem .dds ?

Polecam lekturę: http://vandaengine.org/an-overview-to-common-compressed-texture-formats/

Offline Montjet

  • Użytkownik

# Grudzień 09, 2016, 16:38:12
W jpg - już czytam.