Autor Wątek: Tanks [Gra IOS] UE4  (Przeczytany 2899 razy)

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • http://laggyluk.com

# Grudzień 10, 2016, 23:53:03
duży download
mała ilość wspieranych gpu
deferred renderer
bugi

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline moonshield

  • Użytkownik
    • ::devBlog

# Grudzień 11, 2016, 01:08:13
Z drugiej strony Epic Citadel na UE3 dawał radę i wyglądał świetnie

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • http://laggyluk.com

# Grudzień 11, 2016, 12:21:47
Zapomnialem dodac jeszcze ze build malej gry na androida robi sie parenascie minut w najlepszym przypadku :p
Skryptowanie w c++ tez jest mega wolne, przynajmniej dla mnie bo intellisense nie dziala z tym

Offline Jacenty

  • Użytkownik

# Grudzień 11, 2016, 12:35:25
ue4 to dwie skrajnosci . Mega przyszlosciowe i nowacyjne rozwiazania i glupie durne bledy i niedopracowania.
W przypadku mobile zupelnie dyskwalifikujace.

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Grudzień 11, 2016, 13:12:44
ue4 to dwie skrajnosci . Mega przyszlosciowe i nowacyjne rozwiazania i glupie durne bledy i niedopracowania.
W przypadku mobile zupelnie dyskwalifikujace.
zawsze można kompilować ue4 do html5 ;)

Offline Jacenty

  • Użytkownik

# Grudzień 11, 2016, 13:19:03
nie wiem jak teraz ale jakis rok temu html5 byl jeszcze w wiekszej rozsypce. A zreszta co to za rozwiazanie..