Autor Wątek: Tanks [Gra IOS] UE4  (Przeczytany 3152 razy)

Offline Jacenty

  • Użytkownik

  • +2
# Listopad 20, 2016, 17:15:14
https://www.youtube.com/watch?v=JGxm_RFY3vc

link do filmiku z gyr ktora robilem w UE4 na Ipony .Niestety niewydam tej gry glownie dlateog ze ue4 ssie pod
mobile...

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline damoch

  • Użytkownik

# Listopad 20, 2016, 18:29:57
Pomysł ciekawy, grafika też niczego sobie (choć czuć asset store). Dźwięk jest jednak do luftu, a sam flow rozgrywki wydaje się być niedokończony.

Zanim zaczniesz myśleć o wydawaniu gry, powinieneś ją dokończyć.

Offline Jacenty

  • Użytkownik

# Listopad 20, 2016, 20:37:38
Bardzo sucha rzeczowa i w sumie profesjonalna wypowiedz :) Rzadko tu bywam ale widze ze poziom userow znacznie sie podniosl .
Wracajac do gry niestety nie skoncze  tej gry tj pisalem glownie z winy epica .UE4 nienadaje sie na mobile 3d.
Duzo by o tym pisac. 
Moze wrzuce video z ostatniej wersji gdzie jest wiecej broni . Bomby kaskadowe , rozlewajacy sie napalm plonacy ogniem . 3 i 5 shoty  i fruwajace wieze czolgow po zniszczeniu czolgow .Naprawde niezle to wyglada jak na mobile  niestety projekt nie doczeka sie finalizacji...

Offline damoch

  • Użytkownik

# Listopad 20, 2016, 21:25:23
To dlaczego ciśniesz w mobile? Zrób na PC i nie będzie problemów, a gra do portfolio to zawsze profit.

Offline Jacenty

  • Użytkownik

# Listopad 20, 2016, 21:32:20
juz za pozno za duzo czasu stracilem na "zabawy" z tym silnikiem . 3 gry mobile rozgrzebane i niewydane . Rzeczywistosc mnie dopadla trza isc na etat

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • http://laggyluk.com

  • +1
# Listopad 20, 2016, 21:43:34
zawsze to lepiej mieć wydaną grę w pornfolio a nie wygląda jakby miała zabić iphona7

Offline Jacenty

  • Użytkownik

# Listopad 20, 2016, 22:19:07
a jesazcze lepiej wydac zajebista gre na iphona . Nie chce rozpisywac co zawiodlo jaka byla sytuacja. Niewydalem i koniec. Ja w sumie jestem grafikiem. Wkrecilem sobie ze bede programowal. Wybralem oszukany silnik ktory ssie pod
mobile na calej lini. Popelnilem blad ze nie wziolem Unity. Stracilem czas pieniadze i zapal. I tyle w tym temacie .Nie bede tego konczyl . Dla ciekawosci powiem ze gadalem z wydawcami i oferowali niezle wsparcie ale zarzadali rzeczy ktore w tym silniku nie moglem spelnic . Czy wy wiecie ze IApy mialy buga i dopiero w 4.12 kumpel poprawil to .Nie epic !
Tylko urzytkownik ktory wrzucil poprawke ! przypalow takich jest pierdziliard w tym silniku. 

Offline Mergul

  • Użytkownik

  • +1
# Listopad 20, 2016, 23:11:13
zawsze to lepiej mieć wydaną grę w pornfolio a nie wygląda jakby miała zabić iphona7
hmmmm....

Z mojego krótkiego romansu z UE4 muszę przyznać, że posiada wiele błędów, na które zawsze na stronie Epic-a użytkownicy dostają jedną odpowiedź... Coś w stylu: "Wiemy, że jest taki błąd. Niedługo go naprawimy."
« Ostatnia zmiana: Listopad 20, 2016, 23:13:37 wysłana przez Mergul »

Offline Solus

  • Użytkownik

# Listopad 20, 2016, 23:13:24
Fajny projekt. Szkoda, że nie możesz tego ukończyć i wydać. Jeżeli chciałbyś się pochwalić krótkim filmikiem z nowej wersji to śmiało. Chętnie obejrzę, pewnie nie tylko ja.

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Listopad 21, 2016, 02:27:31
juz za pozno za duzo czasu stracilem na "zabawy" z tym silnikiem . 3 gry mobile rozgrzebane i niewydane . Rzeczywistosc mnie dopadla trza isc na etat
Myślisz, że na etacie będzie łatwiej? Rzeczywistość tam jest jeszcze bardziej brutalna :)
Tam będziesz musiał w jednym projekcie wytrwać od kilku miesięcy do kilku lat. Generalnie w firmach nie lubią ludzi ze słomianym zapałem. Tam potrzeba wytrwałych pracowników, którzy robią od początku do końca.

Offline Jacenty

  • Użytkownik

# Listopad 21, 2016, 08:39:34
Myślisz, że na etacie będzie łatwiej? Rzeczywistość tam jest jeszcze bardziej brutalna :)
Tam będziesz musiał w jednym projekcie wytrwać od kilku miesięcy do kilku lat. Generalnie w firmach nie lubią ludzi ze słomianym zapałem. Tam potrzeba wytrwałych pracowników, którzy robią od początku do końca.

Eh dobrze wiem co znaczy etat mam nie jeden tytul na koncie . Sa plusy i minusy , mi sie skonczyla gotowka na zycie

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

  • +2
# Grudzień 07, 2016, 22:46:37
Nie ma się co zniechecac :) myśmy SagaTanksy robili w 4 osoby prawie rok po godzinach ale w koncu gre udalo sie zrobic byla wersja unity ale tez ssala z wydajnoscia wiec koniec koncow OpenGL + C++ master race rozwiazalo problem http://warsztat.gd/projects/SagaTanks/media

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Grudzień 08, 2016, 05:41:08
Gratuluję determinacji Noxy :)

A czy staraliście się wcześniej zrobić wszystkie możliwe optymalizacje w Unity, object pooling itp.? http://www.glenstevens.ca/unity3d-best-practices/#Optimizations
« Ostatnia zmiana: Grudzień 08, 2016, 06:05:55 wysłana przez JasonVoorhees »

Offline Jacenty

  • Użytkownik

# Grudzień 10, 2016, 17:18:51
noxy 4 to nie 1 osoba  poza tym unity to nie u4 na mobile . W unity tysiace gier na mobile wydaja . W u4 bardzo malo.
Skads sie to bierze nie ?

Offline x6itru

  • Użytkownik

# Grudzień 10, 2016, 22:04:18
UE4 nienadaje sie na mobile 3d
zaciekawiło mnie to możesz rozwinąć? albo chociaż rzucić jakimś linkiem