Autor Wątek: Navmesh baking nie działa na platformy(cube) [rozwiązany]  (Przeczytany 1058 razy)

Offline RonC

  • Użytkownik

# Październik 22, 2016, 22:49:00
Witam.
Dziś cały dzień przerabiałem tematykę "Navmesh baking".
Jest to związane z przeciwnikiem. Nie chciałem aby spadał z platform.
Chciałem wygenerować taką siatkę na platformach typu "cube" ale wygląda
na to że można to zrobić tylko na płaskich obiektach typu "plane" czyli jakimś terenie.
I oczywiście działa i przeciwnik podąża za obiektem gracza.

Moje pytanie brzmi czy się da to zrobić na takich platformach?
Obrazek: http://imgur.com/a/zqA8G
Może lepiej zrobić to w kodzie żeby nie spadał z platform?
« Ostatnia zmiana: Październik 23, 2016, 16:00:37 wysłana przez RonC »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline koirat

  • Użytkownik

# Październik 23, 2016, 01:09:11
Ja używam Aron Granberg "AStar Pathfinding"
Działa na wszystkim.

Offline RonC

  • Użytkownik

# Październik 23, 2016, 14:47:35
Rozwiązałem.
Najpierw pobrałem "Standard Assets for Unity 4.6"
I tam się pobawiłem.
Jest taki parametr "Agent Radius"
http://imgur.com/a/22cCH
Wynikało to z tego że u mnie są małe obiekty.
Po prosty zmniejszyłem "Agent Radius" i działa.

@koirat staram się unikać wtyczek szczególnie płatnych.
AStar Pathfinding wprawdzie ma wersje free ale mi to za bardzo by
skomplikowało projekt. Może po prostu nie jestem przyzwyczajony to takich rozszerzeń.
« Ostatnia zmiana: Październik 23, 2016, 16:05:32 wysłana przez RonC »