Autor Wątek: Poszukiwany programista do gier PC - współpraca z grafikiem  (Przeczytany 2236 razy)

Offline pyxell

• Użytkownik

# Październik 22, 2016, 19:50:49
Dzień Dobry,

Jestem grafikiem który szuka bardzo zdolnego programisty/developera, który czuje się pewnie w tym co robi, do współpracy nad projektem gry komputerowej PC (w przyszłości, jeżeli projekt okaże się dużym sukcesem, będziemy atakować rynki mobilne (iOS/Android) - ale to w przyszłości, na chwile obecna projekt zamierzam wypuścić tylko na PC).

Gra sama w sobie skomplikowana nie jest, jednak ogólny projekt to już wyższa szkoła jazdy, dlatego potrzebuje kogoś naprawdę kompetentnego.

Jeżeli chodzi o grę, to gra fps w stylu gry CS2D. Gra typ multiplayer.

Jest to współpraca, nie etat lub propozycja pracy - sama gra może okazać się kompletnym fiaskiem, lub ogromnym sukcesem który przyniesie kolosalne zyski ponieważ posiada innowacyjny system monetyzacji i pozwala graczom zarabiać pieniądze grając. W przypadku tego pierwszego - Ty nic nie tracisz (oprócz poświęconego czasu oczywiście), ponieważ wszystkie koszta pokrywam ja. W przypadku tego drugiego dzielimy się zyskami jak wspólnicy - fair deal.

O Tobie (wymagania) oraz na czym będzie polegało Twoje zadanie:

1. Co najmniej dwuletnie doświadczenie w PC game development
2. Co najmniej trzyletnie doświadczenie w software development
3. Zdolność adaptacji do każdego języka programistycznego (a przynejmniej tych najpopularniejszych)
4. Solidna wiedza z zakresu informatyki, solidne kompetencje z zakresu tworzenia bazy danych oraz algorytmów
5. Pasjonat gier komputerowych
6. Zakodować grę PC
7. Skonfigurować i podłączyć grę pod serwery dedykowane
8. Stworzyć bazę danych graczy
9. Stworzyć oddzielny program dla adminów (banowanie, sprawdzanie parametrów graczy, monitorowanie danych, system komunikacji miedzy adminami a graczem, etc)
10. Zabezpieczyć grę (server sided) przed hackerami, zabezpieczyć serwery