Autor Wątek: Dziwny problem Blender i Unity  (Przeczytany 891 razy)

Offline dudduss76

  • Użytkownik

# Październik 15, 2016, 23:11:36
Witam wszystkich mam taki dziwny problem w unity. W blenderze robię model terenu. Do modelu terenu w unity zaznaczam Generate Colliders.

Gdy ten model wygląda tak:
https://zapodaj.net/36a6d1b3c092b.jpg.html
W unity wszystko jest okej i postać normalnie się porusza itd.
https://zapodaj.net/56c8c14f8a99a.jpg.html
Ale gdy do modelu dodam 1 warstwę w górę i wygląda on wtedy tak:
https://zapodaj.net/cd3c8e9eda80a.png.html
To w unity postać wisi w powietrzu i nic się nie da z nią zrobić
https://zapodaj.net/414892950ed49.png.html

Czy da się coś z tym zrobić czy nie?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Rakieta

  • Użytkownik

# Październik 16, 2016, 00:33:29
Próbowałeś wywalić całkowicie model 'terenu', wrzucić zaktualizowany i jeszcze raz wygenerować collidery?


-
Teren też pewnie jest zrobiony niepoprawnie i do docelowej wersji musisz te wszystkie niepotrzebne wierzchołki wyeliminować.
« Ostatnia zmiana: Październik 16, 2016, 00:35:21 wysłana przez Rakieta »

Offline dudduss76

  • Użytkownik

# Październik 18, 2016, 10:53:03
Thx za pomoc jak usunąłem niepotrzebne wierzchołki i połączyłem faces to wszystko działa.