Autor Wątek: Oferta nie aktualna.  (Przeczytany 2348 razy)

Offline janek8

  • Użytkownik

# Wrzesień 23, 2016, 21:50:12
Oferta nieaktualna.
« Ostatnia zmiana: Październik 06, 2016, 19:42:32 wysłana przez janek8 »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Wrzesień 24, 2016, 00:59:11
Skoro jest ukończona w 100%, to dlaczego nie chcesz sam na niej zarabiać? -> i to nie w ten sposób (sprzedaż całego projektu).

Offline janek8

  • Użytkownik

# Wrzesień 24, 2016, 13:12:43
Jedną gre już wydałem na Steamie, wszystko pięknie, tysiak w 24h od premiery (oczywiście inna liga, typowe indie). Ale niestety wszystko co piękne kończy się kiedy gra zejdzie z głównej. Wtedy można wspomagać się promocjami, żeby gra była widoczna ale to też trwa tylko 'tydzień' raz na 2 miesiące.
Chętnie wydał bym ją sam gdybym miał budżet na reklamy (tylko po to żeby gra zastartowała). Bo najgorszy jest moment premiery, który trzeba przetrzymać żeby gra weszła na obroty. Potem wszystko dzieje się samo..
 Niestety w tym problem ze nasze ugrupowanie nie posiada odpowiedniego budżetu. Dlatego postanowiliśmy oddać projekt w inne ręce.

Offline Rakieta

  • Użytkownik

# Wrzesień 24, 2016, 13:28:34
[rip]

Problem jest bardzo duży.

Ni to 2D, co by miało duże przebicie (wrzucimy na każdą platformę) i możliwości (łatwe do wdrożenia elementy gry online/multiplayer/rankingi)

Ni to dobre 3D, co by mogło konkurować z klipem, który autor wrzucił w opis gry: https://www.youtube.com/watch?v=Ad69_8qJjGU

Nie takie gry się sprzedawały, ale łatwo zrozumieć, że lepiej sprzedać taki projekt niż samemu inwestować i poświęcać czas na rozwój. Moim zdaniem gra nie jest ukończona (nie chcę hejtować, czy coś), stoi wykonaniem i pomysłem pośrodku między liderami 3D a liderami 2D, co oznacza, że możemy nie trafić do nikogo. Natomiast my nie dość że musimy wypromować tą grę to jeszcze ją od was kupić, więc nam się to opłaca jeszcze mniej niż autorom.

Ale może ktoś się skusi...

Offline janek8

  • Użytkownik

# Wrzesień 24, 2016, 14:39:05
@Rakieta Otóż z góry zakładaliśmy że z naszym  budżetem nie da się konkurować z takimi liderami jak Farming Simulator. Dlatego też zamiast wchodzić w realizm, grafike i fizyke, postanowiliśmy spojrzeć na tematykę rolniczą z innej strony, "ominąć konkurencje bokiem".. Typowy sprawdzony RTS, który w tej tematyce nie został jeszcze ustalony. Więc po co wstawiłem taki film w opisie? Chciałem zaznaczyć dobrą renome gier o tematyce rolniczej. Pod żadnym względem gra nie musi operować taką ilością detali jak pierwszoosobowe symulatory, ponieważ jest to typ RTS. Powiem więcej, można obrócić to nawet w zalete i przekształcić grafike w typowy 'cartoon'..

Offline beermaster

  • Użytkownik

# Wrzesień 24, 2016, 22:05:54
[rip]

Natomiast my nie dość że musimy wypromować tą grę to jeszcze ją od was kupić, więc nam się to opłaca jeszcze mniej niż autorom.

Nie koniecznie ... jeśli znacie sie na tym jak dobrze sprzedać , a oni tylko na tym jak zrobić grę .... dobrze sprzedać to trudniejsze zadanie niż zrobić samą grę.

Offline MDW

  • Użytkownik
    • www.encore-games.com

# Wrzesień 24, 2016, 23:13:38
I na forum szukasz kupca? Obleć wszystkich możliwych wydawców tego typu gier, zbierz oferty i wybierz najlepszą.

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Wrzesień 24, 2016, 23:46:27
Menu nie jest "wykończone", bo korzysta ze standardowych assetów unity ;) Panele, przyciski, to wszystko standard. Podejrzewam, że nawet czcionka to standardowy Arial.

Offline MDW

  • Użytkownik
    • www.encore-games.com

# Wrzesień 25, 2016, 00:12:28
korzysta ze standardowych assetów unity ;)
A to tak można?
Przepraszam za lamerskie pytanie ale zupełnie nie jestem zorientowany - nie znam się na gotowych silnikach, bo zupełnie mnie nie kręci używanie ich. :)

Offline janek8

  • Użytkownik

# Wrzesień 25, 2016, 00:21:00
@JasoonVoorhees menu jest wykończone, po to są  wbudowane assety GUI Unity żeby z nich korzystać i wykorzystywać komercyjnie. ( uprzedzam że czcionka to nie Arial :) Gorzej jakbyś zarzucił projektowi używanie "gotowców z asset stora" co wg mnie jest czystym lenistwem i pasożytowaniem.
Także również uprzedzam że projekt jest czysty od tego typu rzeczy..

@MDW  Dziękuje za informacje. Też mam to na uwadze i prowadze rozmowy.


Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Wrzesień 25, 2016, 00:42:57
A to tak można?
Przepraszam za lamerskie pytanie ale zupełnie nie jestem zorientowany - nie znam się na gotowych silnikach, bo zupełnie mnie nie kręci używanie ich. :)
Jak będziesz chciał zrealizować projekt szybko i solidnie, to docenisz gotowe silniki. No i też wtedy gdy będziesz kiedyś szukał pracy w gamedevie.

@JasoonVoorhees menu jest wykończone, po to są  wbudowane assety GUI Unity żeby z nich korzystać i wykorzystywać komercyjnie. ( uprzedzam że czcionka to nie Arial :) Gorzej jakbyś zarzucił projektowi używanie "gotowców z asset stora" co wg mnie jest czystym lenistwem i pasożytowaniem.
Także również uprzedzam że projekt jest czysty od tego typu rzeczy..
Gotowce z asset store nabyte legalnie nie są złe. Jeśli chcesz osiągnąć jakąś funkcjonalność bez zatrudniania programisty, to najtańsze rozwiązanie. Twoim tokiem rozumowania, samo użycie narzędzia takiego jak Unity to lenistwo ;) Moim zdaniem jeśli mamy dobry pomysł na grę, to każda pomoc się przyda by osiągnąć efekt końcowy. Nawet jakieś gotowe efekty, skyboxy itp. z asset store. Po to są wystawione na sprzedaż (czy nawet za darmo), żeby ich używać.

Mi chodzi tylko o to, że mając nieskończone możliwości dostosowania wyglądu GUI, uważacie, że bez dostosowania tego elementu do klimatu Waszej gry, jest ona ukończona w 100%.

BTW. do zarządu forum, pod Mac OS, gdy chcę napisać ś podczas pisania posta (Alt + S), to post zostaje zapisany (wysłany).
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 25, 2016, 00:54:09 wysłana przez JasonVoorhees »

Offline MDW

  • Użytkownik
    • www.encore-games.com

# Wrzesień 25, 2016, 01:20:52
Jak będziesz chciał zrealizować projekt szybko i solidnie, to docenisz gotowe silniki. No i też wtedy gdy będziesz kiedyś szukał pracy w gamedevie.
Nie będę. Robienie gier to dla mnie hobby i czysta przyjemność. I tak ma zostać. Kiedyś robiłem to w celach komercyjnych ale prawie doprowadziło to do pozbycia się hobby. Na szczęście się opanowałem i więcej nie zamierzam profanować swoich zainteresowań. Na życie klepię od lat jakieś gówniane aplikacje w jakiejś korporacji - robota mniej stresująca i pewniejsza.

Cytuj
BTW. do zarządu forum, pod Mac OS, gdy chcę napisać ś podczas pisania posta (Alt + S), to post zostaje zapisany (wysłany).
Ja właśnie piszę z macOS Sierra i proszę: śśśśśśśśśśśśśśśśśśś - zarówno z lewym jak i prawym Alt (a właściwie Option). Nigdy nie miałem z tym problemów, a używam tylko: macOS, iOS, MorphOS. Windowsa nie mam i nie używam.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 25, 2016, 01:22:32 wysłana przez MDW »

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Wrzesień 25, 2016, 02:10:26
Nie będę. Robienie gier to dla mnie hobby i czysta przyjemność. I tak ma zostać. Kiedyś robiłem to w celach komercyjnych ale prawie doprowadziło to do pozbycia się hobby. Na szczęście się opanowałem i więcej nie zamierzam profanować swoich zainteresowań. Na życie klepię od lat jakieś gówniane aplikacje w jakiejś korporacji - robota mniej stresująca i pewniejsza.
Hmmm, możesz też robić gówniane korpo gry w Unity, hehe :) Ja mam w sumie odwrotnie, zaczynałem robić korpo-systemy, ale zrezygnowałem z tego na poczet gier. Teraz już właściwie wyczerpały mi się pomysły na własne twory (a nawet przestałem widzieć sensowność takich przedsięwzięć, za dużo gier powstaje...), więc nawet mi na rękę, że ktoś inny wymyśla gry, które mam oprogramować ;)

Ja właśnie piszę z macOS Sierra i proszę: śśśśśśśśśśśśśśśśśśś - zarówno z lewym jak i prawym Alt (a właściwie Option). Nigdy nie miałem z tym problemów, a używam tylko: macOS, iOS, MorphOS. Windowsa nie mam i nie używam.
Korzystam z klawiatury PC. Dodam jeszcze, że problem występuje w Firefoxie. Safari pozwala normalnie na wpisywanie ś (z prawym altem). Mogę w dowolnym innym miejscu ff wpisywać ś, żeby skopiować do pola edycji (np. na pasku adresu, albo w polu wyszukiwania). Na innych forach (np. 4programmers) problem nie występuje.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 25, 2016, 12:49:00 wysłana przez JasonVoorhees »