Autor Wątek: Shootrage  (Przeczytany 1499 razy)

Offline SYSmen

  • Użytkownik

  • +2
# Sierpień 26, 2016, 16:48:42
Siemanko!

Chyba nadszedł wreszcie czas żeby podzielić się z Wami informacjami na temat projektu, w którym biorę udział :

Od jakiegoś czasu z dwójką znajomych tworzymy "modern-retro" szczelankę w UDK. Idea jest taka, żeby oddać ducha rozgrywki starych fpsów, takich jak  Doom (wraz z modyfikacją Brutal Doom), Duke Nukem 3D, czy Quake. Nie ma samoregenerującego się zdrowia, czy liniowych map. Są za to klasyczne power upy, labiryntowe mapy, drzwi na karty dostępu i wybuchające beczki :) Całość okraszona jest grafiką, która jest miksem starych i nowych czasów: przeciwnicy, power upy, czy beczki jako billboardy, jednak gra wykorzystuje dzisiejsze technologie: normal mapping, ambient occlusion, czy aberrację.

Fabuła jest prosta jak drut: musimy odbić naszą kobitę z rąk kosmicznych piratów ;]

Świat gry będzie podzielony na trzy epizody:
- baza przeładunkowa
- laboratorium
- statek matka

Na zakończenie każdego epizodu będzie czekać na gracza walka z bossem.

Obecnie jesteśmy na etapie kończenia grywalnego prototypu (takie "prawie demo").

Krótka charakterystyka:
- dwuwymiarowi przeciwnicy
- labiryntowe mapy
- brak samoczynnej regeneracji zdrowia
- masa sekretnych miejsc
- klucze dostępu
- wybuchające beczki
- oryginalne podejście do grafiki (nazwałbym to "Modern 2,D FPS" ;])

Strona projektu na Warsztacie: http://warsztat.gd/projects/Shootrage
Vimeo: https://vimeo.com/user47923252
Wykop: http://www.wykop.pl/tag/robimyfps/

W tym wątku będę regularnie pisywał jak mają się postępy ;]

Pozdro!
« Ostatnia zmiana: Sierpień 26, 2016, 16:50:22 wysłana przez SYSmen »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline kubera

  • Użytkownik
    • Prywatna strona

  • +1
# Sierpień 27, 2016, 11:20:59
Bomba

Offline SYSmen

  • Użytkownik

# Wrzesień 07, 2016, 13:51:57
Raport z ostatnich działań na poligonie:
- wciąż pracujemy nad systemem save/load
- zrobiona wstępna wersja menu gry (były spore problemy na linii UDK - Scaleform, a stare forum UDK leży i kwiczy)
- zrobiony splashscreen + filmy intro + grafika loadingów
- dorobione odgłosy trafień w roboty
- ikonka gry

Jak widać ostatnie zmagania to taka bardziej "wykończeniówka", ale to ma swoje przyczyny. Rdzeń gry mamy zrobiony, a teraz szykujemy się do wydania demka.
Generalnie jak dobrze pójdzie to dzisiaj zrobimy sobie takiego ostatniego wewnętrznego builda (0.19), który będzie już raczej ostatnim przed wydaniem dema :)

Pozdro!

PS. @kubera: Dzięki ;]



Offline lethern

  • Użytkownik

# Wrzesień 07, 2016, 14:24:57
Przypomina troche Quake3/QuakeLive, w każdym razie, jasne wybuchy, jasne modele (w miejscu odbicia światła), ogólnie wszystko jest dosyć jasne :( (takie mam odczucie z screena, może się mylę)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 07, 2016, 14:27:39 wysłana przez lethern »

Offline SYSmen

  • Użytkownik

# Wrzesień 13, 2016, 10:50:25
Siema!

Od wczoraj rozpoczęliśmy testy prototypu na małej grupie osób :) Zobaczymy jakie będą opinie po ograniu przez nich prototypu. Jeżeli będą przychylne to poprawimy błędy (przynajmniej te najważniejsze) i upublicznimy kolejną wersję prototypu.

Przypomina troche Quake3/QuakeLive, w każdym razie, jasne wybuchy, jasne modele (w miejscu odbicia światła), ogólnie wszystko jest dosyć jasne :( (takie mam odczucie z screena, może się mylę)
A mógłbyś sprecyzować? Bo wybuchy z natury chyba są jasne? ;]

Offline lao

  • Użytkownik

# Wrzesień 13, 2016, 11:06:23
wyglada super! a koledze chyba chodzi ogólnie o to że levele mają niewiele ciemnych miejsc i bardzo dobrze moim zdaniem, grałem ostatnio w Aliens Colonial Marines na xboxie i mało co tam widać miejscami i ogółem

Offline SYSmen

  • Użytkownik

# Kwiecień 16, 2017, 11:27:17
Heja!

Od ostatniego razu mam dla Was dwie ważne informacje:

1) Uruchomiliśmy stronę i gry oraz wydaliśmy publiczną wersję prototypu:
www.shootrage.com

2) Walczymy o zielone światełko na Steam:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=903302980&tscn=1492277668

Zapraszamy do testowania i będziemy wdzięczni za wsparcie :)

Pozdro!