Autor Wątek: Gra w 1234 bajtach  (Przeczytany 4567 razy)

Offline Rakieta

  • Użytkownik

# Wrzesień 15, 2016, 14:11:25
Jeszcze nie widziałem większości projektów, ale gratuluję wszystkim. Nadal nie wiem jak udało się niektórym skompilować projekt C++ do 1000 bajtów, u mnie to było minimum 12 kb : ) Jak na razie to jakaś wyższa szkoła jazdy dla mnie.

Natomiast dobry pomysł z użyciem pythona (choć też troszkę mnie dziwi, że jest dozwolony) i mam nadzieję, że następnym razem dowiem się o konkursie odpowiednio wcześnie, by coś stworzyć :)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

  • +1
# Wrzesień 15, 2016, 14:55:14
Jeszcze nie widziałem większości projektów, ale gratuluję wszystkim. Nadal nie wiem jak udało się niektórym skompilować projekt C++ do 1000 bajtów, u mnie to było minimum 12 kb : )

Możesz wyciąć pewnie dużo biblioteki standardowej, ale to raczej nie ta sytuacja. Zasady mówiły o 1234 bajtach exeka lub źródeł.

Offline lao

  • Użytkownik

  • +1
# Wrzesień 15, 2016, 16:49:07
@Kos a jak w to się gra? bo lecą dwie kulki i jak krzywa styka się z ramką na dole to game over

edit: Dobra juz wiem, wcisnąłem shift :D
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 15, 2016, 17:05:52 wysłana przez lao »

Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

# Wrzesień 15, 2016, 21:22:02
Skoro już się chwalimy, to i ja dorzucę swoją pracę.

Flappy Bird w Bashu :)

Offline maro

  • Użytkownik

  • +1
# Wrzesień 15, 2016, 22:46:08
To ja też się pochwalę, chociaż nic nie wysłałem.
Zabrałem się za pisanie ok 23.00, więc byłby to 1h 1234b compo, ale przeceniłem swoje siły. Napisanie tej gry zabrało mi ok 2.5h.

Gra to klasyczny color flood, z małym twistem;)
http://plnkr.co/edit/pROMpyyWZKixQcH7YNV5?p=preview


Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Wrzesień 16, 2016, 10:24:56
@maro zaraz się spóźnię do pracy przez Twój mały twist :))

BTW o co chodzi z tym var x = function(){} zamiast function x(){} ? Wiem że to przed minifikacją ale widziałem to wiele razy i nigdy nie wiem "co autor miał na myśli". Tzn widzę że z var unikasz hoistingu, ale dlaczego to w ogóle ma znaczenie?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 16, 2016, 11:54:12 wysłana przez Kos »

Offline maro

  • Użytkownik

# Wrzesień 16, 2016, 23:58:53
Tak, potrafi wciągnąć, też ciężko mi się oderwać:D

Szczerze, od dawna się nad tym nie zastanawiałem. Kilka lat temu zacząłem używać function expression, jako dobrej praktyki, i jakoś tak zostało (niby lepsza czytelność, szczególnie gdy się nie miesza expression z statement).

Jak chcesz poczytać coś więcej, zapytaj googla o: javascript function statement vs expression

Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

# Wrzesień 17, 2016, 02:37:29
@Kos: function expression jest obecnie gorszym pomyslem niz zwykla deklaracja, bo w przzypadku wyjatku nie bedziesz mial nazwy funkcji w stacktrace. Plus wspomniany hoisting.