Autor Wątek: Historia historii pisarza  (Przeczytany 1966 razy)

Offline bilek993

  • Użytkownik

# Sierpień 15, 2016, 20:53:15
Tytuł: Historia historii pisarza

Gatunek: Gra przygodowa

Opis:
"Historia historii pisarza" jest niezależną grą o powieściopisarzu oraz jego żonie. Właśnie wprowadzili się do małego miasteczko i wtedy wydarzło się coś złego. Jego życie zmienia się, a Ty musisz rozwiązać zagadkę jak najszybiej lub jego żona zginie. "Historia historii pisarza" jest opowieścią opowiedzianą tylko za pomocą tekstu. Nie ma tutaj zaawansowanej grafiki 3d lub innych nowinek technologicznych. Tylko Ty oraz historia. Znajdź trochę wolnego czasu by ukończyć grę, a nigdy nie będziesz tego żałować. "Historia historii pisarza" używa silnika Unity oraz Ink by sprawić, aby gra była dostępna na wielu telefonach z androidem. Jeżeli Twój telefon jest wspierany przez grę, to dlaczego nie spróbować i zakochać się w tej narracyjnej grze fabularnej.

Download:
Rozmiar: 25 MB

Screeny:


Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Sierpień 15, 2016, 21:05:55
Przydałby się filmik pokazujący aplikację.

Offline bilek993

  • Użytkownik

# Sierpień 15, 2016, 21:48:09
To jest taki typ gry, gdzie się tylko czyta tekst i wybiera odpowiednie akcje wg. tego co się czuję. Myślałem, że film nie będzie tu potrzebny, bo i tak na zdjęciach widać grę i nic więcej się tam nie dzieje. Polecam zagrać JasonVoorhees i zobaczysz, że mam trochę racji ;)

Offline maro

  • Użytkownik

# Sierpień 15, 2016, 23:04:59
Cytuj
używa silnika Unity oraz Ink by sprawić, aby gra była dostępna na wielu telefonach z androidem.
Tekstówka w Unity? Ładnie...
Dlaczego nie HTML? Jakie jeszcze technologie braliście pod uwagę? Dlaczego zdecydowaliście się akurat na Unity?

Offline Karol

  • Użytkownik

  • +1
# Sierpień 15, 2016, 23:08:06
używa silnika Unity oraz Ink
[rage mode on]
Co następne? Kalkulator w Unity? Widget z pogodą w Unity?
[rage mode off]

"Taki typ" to nazywa się grą paragrafową.

I gdzie są ogonki w PL wersji? Warstwa wizualna wygrała (font nie wspiera?) czy się nie chciało podczas pisania? :)

Offline koirat

  • Użytkownik

  • +2
# Sierpień 15, 2016, 23:18:13
Ja w sprawie Unity - Niewiem w czym problem Panowie ?

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Sierpień 16, 2016, 10:04:31
To jest taki typ gry, gdzie się tylko czyta tekst i wybiera odpowiednie akcje wg. tego co się czuję. Myślałem, że film nie będzie tu potrzebny, bo i tak na zdjęciach widać grę i nic więcej się tam nie dzieje. Polecam zagrać JasonVoorhees i zobaczysz, że mam trochę racji ;)
Niestety, żyjemy w takich czasach, że filmik dla każdej aplikacji, zwłaszcza gry to "must have".
Przed zainstalowaniem chcę zobaczyć z 15 sekund jak wygląda gameplay, żeby ocenić, czy warto instalować.
Kiedy wszystkie aplikacje wokół promują się filmikiem, błędem jest myśleć, że Twoja aplikacja tego nie potrzebuje ;)

BTW. popieram koirata :)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 16, 2016, 10:14:14 wysłana przez JasonVoorhees »

Offline Karol

  • Użytkownik

  • +1
# Sierpień 16, 2016, 11:14:52
Ja w sprawie Unity - Niewiem w czym problem Panowie ?
BTW. popieram koirata :)
Zapomniałem, że każdy ma telefon z 8GB ramu na Androidzie i octacore, głupi ja. No tak, niestety takie czasy, a ja jestem spoza nich.

Offline koirat

  • Użytkownik

# Sierpień 16, 2016, 12:02:03
A ile fps-ow potrzbujesz do gry tekstowej ?

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

  • +2
# Sierpień 16, 2016, 12:40:50
Do gry tekstowej potrzebuję żeby włączała się na starym telefonie i żebym nie musiał go ładować po każdej rozgrywce :(

Offline bilek993

  • Użytkownik

# Sierpień 16, 2016, 13:24:40
Tekstówka w Unity? Ładnie...
Dlaczego nie HTML? Jakie jeszcze technologie braliście pod uwagę? Dlaczego zdecydowaliście się akurat na Unity?
Po pierwsze możesz używać spokojnie liczby pojedynczej, bo grę stworzyłem sam. :)
A co do pytania to użyłem Unity z konkretnego powodu. Otóż gra ma kilka efektów takich jak na przykład Chromatic Aberration i tworzenie takich efektów bez silnika gier to.... no jest to na prawdę trudne zadanie. Nie mówię, że niewykonalne, ale czasem nie warto poświęcać X tygodni więcej tylko po to by gra nie używała Unity, albo UE4. Do tego ten silnik dosyć szybko przyśpiesza pracę.

[rage mode on]
Co następne? Kalkulator w Unity? Widget z pogodą w Unity?
[rage mode off]

"Taki typ" to nazywa się grą paragrafową.

I gdzie są ogonki w PL wersji? Warstwa wizualna wygrała (font nie wspiera?) czy się nie chciało podczas pisania? :)
Muszę przyznać, że fajny byłby widget, który to pokazuje mapę 3d danego obszaru i dokładne wyładowania atmosferyczne i chmury. To mógłby być hit! :D
A tak na serio to z tym fontem to był problem znaleźć czcionkę, która wygląda jak maszyna do pisania i wspiera polskie znaki. Była jedna taka, ale licencja kosztowała tyle, że zrezygnowałem niestety.

Zapomniałem, że każdy ma telefon z 8GB ramu na Androidzie i octacore, głupi ja. No tak, niestety takie czasy, a ja jestem spoza nich.
Gra na prawdę ma małe wymagania i chodzi nawet na średnich urządzeniach w 60 fps'ach. Zresztą wspiera nawet Androida 2.3.3. Do tego zużycie baterii też nie jest jakieś kosmiczne (przynajmniej na Nexusach).

Do gry tekstowej potrzebuję żeby włączała się na starym telefonie i żebym nie musiał go ładować po każdej rozgrywce :(
Jak masz słaby telefon to najwyżej gra obetnie ilość klatek do 20, aby oszczędzić baterie, więc nie ma tragedii, a jak masz przeciętny to na luzie jak pisałem wyżej 60fps jest do osiągnięcia.

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • http://laggyluk.com

# Sierpień 16, 2016, 16:11:29
Ostatnio robiłem prototyp gry 'na fizyce' w unity do tego full screen post process + drugia kamera na mimimape. Śmiga na moim gównofonie z 2012 tak że nie wiem o co wam chodzi

Offline ArekBal

  • Użytkownik

# Sierpień 16, 2016, 20:29:35
Tekstówka w Unity? Ładnie...
Dlaczego nie HTML? Jakie jeszcze technologie braliście pod uwagę? Dlaczego zdecydowaliście się akurat na Unity?
Unity, nie Unity. Ale koledzy mają racje że można by przygotować wersję albo html, albo natywną, mogłaby być dostępna oddzielnie. Bez obrazy, ale trzonem tej gry jest treść tych opowiadań, decyzje i konsekwencje, nie grafika. ja rozumiem że można dodać potem lektora (to byłby czad) i zamienić w visual story... no ale rozumiem że to jeszcze jest kwestia kierunku w którym chcecie się rozwijać(mam tu na myśli Unity)...