Autor Wątek: Ghost riders  (Przeczytany 1136 razy)

Offline pawlaks1

  • Użytkownik
    • wolf in game

  • +1
# Sierpień 06, 2016, 19:59:54
A więc pora coś wrzucić na temat mojego tegorocznego projektu.
Tytuł jak w temacie - Ghost riders(pierwsze co mi przyszło do głowy no i się jakoś utrwaliło, wiem tak jak film ale no cóż). Piszę grę sieciową w 3d w unity z wykorzystaniem wbudowanego silnika fizyki od nvidiI (chyba physyx) i dlatego między graczami nie będzie kolizji, rakiety z uwagi na brak resymulacji fizyki też nie będą dawać odrzutu). Gra ma być prosta, kilka pukawek, bez jakichś tam udziwnień. Rozgrywka staro szkolna w starym stylu(apteczki, magazynki z bronią, pancerze (aktualnie brak)). To by było na tyle. Wrzucam jakieś stary screen, ale to z uwagi że przez ostatni miesiąc nie było żadnego progresu, a resztkę czasu wolałem marnotrawić na coś innego.

Wpis z mojej strony tak późno z uwagi na to, że nie wiem czy dostarczę cokolwiek grywalnego. Ach będę do gry multi chciał dołączyć mini kampanię, która będzie jakimś tam samouczkiem jednocześnie.

Jeśli nie widać obrazka to podrzucam link -  https://drive.google.com/file/d/0B0KLOPqR_H1fZVBTaG9PN0FYZVU/view?usp=sharing

Dzięki za uwagi JasonVoorhees
« Ostatnia zmiana: Sierpień 06, 2016, 23:09:37 wysłana przez pawlaks1 »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Sierpień 06, 2016, 22:10:29
Niektórych rzeczy się nie tłumaczy na Polski... "Staro szkolna" :D

Nie wrzuciłeś też screena.

Offline pawlaks1

  • Użytkownik
    • wolf in game

# Wrzesień 22, 2016, 22:10:10
Jest duże ryzyko, że nie dostarczę w ogóle czegokolwiek na warsztatowy konkurs. Od chwili wpisania tego wątku nad projektem spędziłem może z kilka godzin, a potrzeba jest przynajmniej kilkadziesiąt lub set żeby dokończyć i ponaprawiać niedziałające rzeczy. Jeśli wyduszę tuż przed końcem choć kilka dni postaram się złożyć cokolwiek do kupy (mało prawdopodobne ale cień szansy zawsze istnieje).