Autor Wątek: Last Light  (Przeczytany 2789 razy)

Offline nowy

  • Użytkownik

  • +1
# Sierpień 06, 2016, 10:48:32
LAST LIGHT
Podziemia, piksele, klimat fantasy.
To zręcznościowy RPG , a cała rozgrywka polega na pokonywaniu wrogów i przechodzeniu przez kolejne losowo generowanie plansze.
Po drodze nasza postać zbiera doświadczenie które będzie można wydać na wydłużenie paska zdrowia, energii, czy też wzrost zadawanych obrażeń.

Technologia:
Gra pisana w action script 3 / adobe air
Gra zostanie wydana we flashu i na androida.
Grafiki moje.



Pozdrawiam!




Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline nowy

  • Użytkownik

# Sierpień 09, 2016, 20:20:49

Offline nowy

  • Użytkownik

# Sierpień 21, 2016, 22:28:08
Sterowanie na telefonie;


Początkowy Gameplay

https://youtu.be/kts_PIU600Q

Offline nowy

  • Użytkownik

# Sierpień 28, 2016, 21:40:05
System generowania losowych plansz.


https://youtu.be/aZEV-mNELjg

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Sierpień 29, 2016, 15:46:24
Fajne! Będziesz mieć ileś tam predefiniowanych 'ekranów' na każdy tile mapy, prawda?

Chociaż trochę niepraktyczne się wydaje generowanie dopiero po wejściu na szary pasek, bo jeśli chcesz mieć płynną kamerę, to potrzebuję widzieć sąsiednie kafelki już gdy się zbliżam na ~pół ekranu.

Napisałeś to w sposób deterministyczny? Da się w ogóle zrobić tak, że jeśli zaczynam zabawę od seeda X, to wygeneruje mi się zawsze taka sama mapa niezależnie od kolejności w jakiej odsłaniam kolejne kafelki?

Offline nowy

  • Użytkownik

# Sierpień 29, 2016, 18:04:59
Fajne! Będziesz mieć ileś tam predefiniowanych 'ekranów' na każdy tile mapy, prawda?
Są 32 predefiniowane 'ekrany' (kafelki)+ do każdego kafla na danym poziomie mogę zrobić 5 różnych wersji na dany poziom,które będą losowane.





Chociaż trochę niepraktyczne się wydaje generowanie dopiero po wejściu na szary pasek, bo jeśli chcesz mieć płynną kamerę, to potrzebuję widzieć sąsiednie kafelki już gdy się zbliżam na ~pół ekranu.

Szary pasek mogę przesunąć, gdzie chce nawet na środek kafla.

Napisałeś to w sposób deterministyczny? Da się w ogóle zrobić tak, że jeśli zaczynam zabawę od seeda X, to wygeneruje mi się zawsze taka sama mapa niezależnie od kolejności w jakiej odsłaniam kolejne kafelki?

Generowanie odbywa się w sposób całkowicie losowy, jedyna zasada jaka  obowiązuje to taka by Wyjście z danego kafla nie było skierowane na kafel który już istnieje ,widać to na końcu filmu w poprzednim poście. Powstał kafel do którego można wejść ale nie tworzy nowego wyjścia bo z każdej strony są już utworzone kafle.


Offline nowy

  • Użytkownik

# Wrzesień 04, 2016, 11:32:04
Trochę pixel artu


Offline nowy

  • Użytkownik

  • +2
# Wrzesień 11, 2016, 18:18:31
Jest klimat fantasy jest i Smok

Offline nowy

  • Użytkownik

# Wrzesień 18, 2016, 22:00:04
Gameplay
https://youtu.be/mZyKTdXKsK0
Do zrobienia
-Dzwięki
-Ognisko do wydania PD
-Fix Bugs


Offline pawlaks1

  • Użytkownik
    • wolf in game

# Wrzesień 22, 2016, 22:03:40
Fajnie to wygląda. tzn cały art w pokazywanej na filmiku rogrywce wgląda bardzo dobrze (jeden styl, fajne ładne grafiki korytarzy, ludków, dobre animacje). Aż by się chciało pograć. Mam nadzieję, że rozgrywka będzie bardziej złożona w przyszłości. Nie mniej z chęcią pogram sobie w jakieś demo, okrojoną wersję z warsztatowej paczki. Oby tak dalej.

Offline nowy

  • Użytkownik

  • +2
# Wrzesień 25, 2016, 21:44:06
Został niecały tydzień na SFX–y  reszta skończona


Offline nowy

  • Użytkownik

# Październik 01, 2016, 18:30:08
Gra skończona wysłana na PW
Gra wykonana została w 2 miesiące

Programy użyte do zrobienia gry:
Adobe Flash Professional CS5
FlashDevelop
Blender
Gimp
Audacity
lmms

Sprzęt:
Tablet  Wacom bamboo
Plastikowy Mikrofon z zabawki dla dzieci (Muzyczne Organy Elektroniczne)

Wersja na androida testowana na
Samsung SM-G350
Tablet Manta MID08S