Autor Wątek: Podejście do debugowania aplikacji w OpenGL  (Przeczytany 1500 razy)

Offline slowbro

  • Użytkownik

# Lipiec 23, 2016, 12:29:19
Cześć

Microsoft Visual C++ oferuje możliwość debugowania. Czy poza standardowymi wbudowanymi w środowisko programistyczne możliwościami debugowania aplikacji napisanych w OpenGL stosujecie inne rozwiązania np. zapisywania do logu (pliku tekstowego) informacji z działania aplikacji czy też wyświetlanie wartości zmiennych z wykorzystaniem MessageBox?

Pozdrawiam

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Raptor

  • Użytkownik

# Lipiec 23, 2016, 16:48:22
Logi dla mnie są przydatne w każdej aplikacji, a jeśli chodzi o debugowanie OpenGLa to konieczny jest gDEBugger: http://www.gremedy.com/

Offline Avaj

  • Użytkownik

  • +1
# Lipiec 23, 2016, 23:14:57

Offline .c41x

  • Użytkownik
    • homepage

# Lipiec 24, 2016, 12:13:40
Jeśli nie chcesz osobnego programu do debugowania to podstawą jest to rozszerzenie (jest w core 4.0): https://www.opengl.org/registry/specs/ARB/debug_output.txt

Offline Interceptor

  • Użytkownik

# Lipiec 27, 2016, 00:18:53
Dla OpenGL 3.3(w nowszych nie testowałem) polecam jeszcze świetny profiler i debuger -GLIntercept: https://github.com/dtrebilco/glintercept