Autor Wątek: [sterowanie] Myszka  (Przeczytany 1415 razy)

Offline ryuu

  • Użytkownik

# Lipiec 10, 2016, 17:00:32
Witam od 2 tygodni męczę się nad sterowaniem izometrycznym w stylu click and move. W tym problem ze scrypt nie konwertuje mi pozycji myszki na world pint tylko cały czas pokazuje mi pozycje camera.

http://pastebin.com/yigyXJqc

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline damoch

  • Użytkownik

# Lipiec 11, 2016, 00:38:26
Mam wrażenie, że warunek w metodzie  private void GetInputMause() nigdy nie zostaje spełniony.

Spróbuj tego ifa wrzucić w do Update.

Offline berih

  • Użytkownik

  • +1
# Lipiec 11, 2016, 02:21:19
RaycastHit hit;
Ray ray = Camera.main.ScreenPointToRay(Input.mousePosition);
if (Physics.Raycast(ray, out hit)){
     Debug.Log("x: " + hit.point.x + " y: " + hit.point.y + " z: " + hit.point.z);
}
zrob cos takiego powinno dzialac

Offline ryuu

  • Użytkownik

# Lipiec 12, 2016, 21:24:30
Gdy zacząłem się bawić ustawieniami camery i wyłączyłem perspektywę zaczeło dobrze pobierać ;/