Autor Wątek: [Android][HTML5][Unity] Super Spooky Santa Shooter 2D  (Przeczytany 1139 razy)

Offline damoch

  • Użytkownik

  • +4
# Lipiec 08, 2016, 16:45:14
Witam wszystkich!

Podczas ostatniego Christmas Game Jam popełniłem tą małą gierkę, którą chcę się teraz pochwalić. "Opowiada" ona o tym jak wkurzony na skomercjalizowanie świąt Mikołaj bierze do rąk karabin maszynowy i idzie do fabryki prezentów aby rozwalać prezenty. Ponieważ jest zbyt zajęty strzelaniem jedyne co może robić to się obracać i skakać. Musi też uważać, aby prezenty nie zepchnęły go z platformy na której stoi, i aby prezent nie spadł mu na głowę.

Gra jest jeszcze we wczesnej wersji, niektóre sprite'y są placeholderami. Zmianie na pewno ulegnie muzyka bo tej prawdopodobnie nie mogę użyć w grze którą chciałbym umieścić na Google Store :P

Będę wdzięczny za wszelki feedback.

Linki
Wersja przeglądarkowa
Android

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline lukasyno

  • Użytkownik

# Lipiec 10, 2016, 08:17:18
11 MB ladowania na takie 'cos' ?
to unity faktycznie na web sie slabo nadaje...
analogiczny gra w czystym canvasie by wazyla z 10x mniej hah


Offline wozix

  • Użytkownik

# Lipiec 10, 2016, 10:45:27
11 MB ladowania na takie 'cos' ?
to unity faktycznie na web sie slabo nadaje...
analogiczny gra w czystym canvasie by wazyla z 10x mniej hah



Hah... i byś pisał ją jakieś 3 dni dłużej.

Offline lukasyno

  • Użytkownik

  • +1
# Lipiec 10, 2016, 13:00:26
Hah... i byś pisał ją jakieś 3 dni dłużej.

no i? taka gra nie jest nic warta, to ze napisze 10 takich zamiast jednej w czystym API, nie ma zadnej roznicy na tym i na tym nic nie zarobi, a webowa gra mogla by byc fajna w portfolio.


Offline damoch

  • Użytkownik

  • +2
# Lipiec 10, 2016, 21:54:11

no i? taka gra nie jest nic warta

Mówisz o rozgrywce, czy o tym że gra waży 11mb? Chętnie wysłucham uwag na temat rozgrywki, rozmiar pliku wypluwanego przez Unity to coś co zainteresuje zapewne twórców tego silnika.

Polecam artykuł
http://geometrian.com/programming/tutorials/write-games-not-engines/

Offline wozix

  • Użytkownik

# Lipiec 11, 2016, 18:33:34
no i? taka gra nie jest nic warta, to ze napisze 10 takich zamiast jednej w czystym API, nie ma zadnej roznicy na tym i na tym nic nie zarobi, a webowa gra mogla by byc fajna w portfolio.

Projekt w Unity może być też fajny dla kogoś, kto aspiruje na Unity developera. Druga sprawa, że Game Jamy zwykle mają bardzo ograniczony czas.
Ale tu zakańczam dyskusję z mojej strony na ten temat, bo już kiedyś wyłapałem warna za offtopic :/

Offline Rakieta

  • Użytkownik

  • +2
# Lipiec 11, 2016, 19:31:09
Projekt w Unity może być też fajny dla kogoś, kto aspiruje na Unity developera. Druga sprawa, że Game Jamy zwykle mają bardzo ograniczony czas.
Ale tu zakańczam dyskusję z mojej strony na ten temat, bo już kiedyś wyłapałem warna za offtopic :/
+
A trzecia sprawa, że Unity -> WebGL waży 4.5 mb (co daje wszystkie atuty silnika), reszta to assety gry. Ale co tam. Lepiej chłonąć inną technologię, tracić czas i się męczyć by zrobić prostą gierkę na Game Jam, ale przynajmniej lukasyno nie obniży oceny gdy w moim portfolio ujrzy pasek ładowania "Unity free edition".


Co do projektu. Nie gram na telefonie więc inaczej na to patrzę, ale moje ciało krzyczało "Dajcie mi strzałki w lewo i w prawo chcę się poruszyć!!!!" :D Ale ja należę do tych, co w Floppy bird nie potrafią pokonać trzeciej przeszkody :)

Offline damoch

  • Użytkownik

# Lipiec 11, 2016, 22:27:30
Dajcie mi strzałki w lewo i w prawo chcę się poruszyć!!!!

Hmm... Akurat dosyć często słyszałem coś podobnego od znajomych, którym pokazywałem tą grę. Zastanawiam się, czy poruszanie się po platformie nie przyda się, aby powrócić na pozycję startową po tym jak zepchnie z niej prezent :)

Ale ja należę do tych, co w Floppy bird nie potrafią pokonać trzeciej przeszkody :)

No, tu muszę przyznać się do grzechu - gra jest flappy birdem dosyć mocno inspirowana xd