Autor Wątek: Ktoś chętny do luźnej współpracy z UE4 ?  (Przeczytany 1383 razy)

Offline Dash

  • Użytkownik

# Lipiec 02, 2016, 12:32:35
Witam,
poszukuję ludzi chętnych do luźniejszego projektu - małej gry mobilnej w ue4. Jako że jestem zafascynowany technologią VR, to właśnie o tego typu produkcji myślałem. Ewentualnie można byłoby spróbować wbić się w niszę braku porządnych side scrollerów takich jak np. Swordigo. Kilka pomysłów mam, najlepiej jednak będzie wymyślić coś wspólnie, coś w co każdy włoży odrobinkę swojej wyobraźni.

Ze swojej strony oferuję dwóch grafików 2d, jednego który zajmuje się bardziej komiksowym rysunkiem, drugi lubi się z fotorealizmem, wszystkie potrzebne konta (od google play, poprzez serwisy reklamowe, na appstore kończąc),  małe, ale zawsze, doświadczenie - aktualnie będę wydawał trzecią swoją produkcję oraz stronę internetową (chwilowo w przebudowie). Sam jestem programistą, i na siebie mogę wziąć także sprawy związane z marketingiem i sprawami organizacyjnymi.

Z góry zaznaczam że Unreal Engine jest mi technologią słabo znaną, to właśnie tą produkcję chce potraktować jako rozpoznanie bojem, dlatego nie szukam profesjonalistów i starych wyjadaczy, a raczej ludzi którzy chcieliby zrobić coś ciekawego i oderwać się na jakiś czas od monotonii codziennej pracy. Jeżeli ktoś jest zainteresowany zapraszam do pisania tutaj, w prywatnej wiadomości  bądź na maila dash.mymail@gmail.com.  Howgh :)

NIEAKTUALNE, jednak jeżeli chcesz, napisz, na pewno pracuję w tym momencie nad czymś innym, i właśnie Ciebie potrzebuję do podbicia rynku, nie masz przecież nic do stracenia ;).
« Ostatnia zmiana: Listopad 27, 2016, 21:53:35 wysłana przez Dash »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Dash

  • Użytkownik

# Listopad 26, 2016, 21:30:55
@UP.

Ahoj. Projekt wystartował i ma się dobrze. Jest to Roguelike, z estetyczną grafiką, proceduralnie generowanym światem gry oraz różnorakimi zagadkami. Zgłaszało się wiele osób, jednak pozostali najmężniejsi w składzie dwóch grafików plus programista (w mojej osobie, of course). Brakuje nam jednak na pokładzie kreatywnych rąk do klepania kodu i klikania w blueprinty. Generator jest strasznie pracochłonny, nie ma, i przez kilka najbliższych miesięcy nie będzie komu pracować nad gameplayem. System walki, AI, rozwoju postaci, menu i jeszcze sporo innych elementów, piszesz się na to? Nie szukamy ludzi doświadczonych i zaprawionych w tej materii, sami nimi nie jesteśmy, wystarczą dobre chęci. Wszelkich szczegółów udzielę w drodze kontaktu mailowego.