Autor Wątek: Warsztat Summer of Code 2016  (Przeczytany 10431 razy)

Online ld

  • Użytkownik

# Październik 01, 2016, 21:44:50
Zgłaszam chęć udziału w konkursie:) Przygotowałem prostą grę na Androida.

THE SQUARE


O co chodzi:

Powiększasz swój kwadracik tak aby zatrzymał się na pierwszym schodku. Za mały spadnie a za duży zatrzyma się na drugim schodku.

Jak grać:

Naciskamy i przytrzymujemy palec na ekranie aż kwadrat urośnie do żądanych rozmiarów.

Stan ukończenia gry:

Podstawowe funkcje gry zaprogramowałem. Niestety nie wszystko działa np przyciski oceny aplikacji i ranking. Pewne rzeczy mogłyby prezentować się lepiej:( 

W czym pisane:

Użyłem Corona SDK oraz języka Lua.

LINK do gry (plik apk, wymagania >=2.3.3 urządzenia z procesorami ARMv7)
https://drive.google.com/open?id=0B7yh7ZkmtHiPcW5wTGpaMFdKVTg

LINK do youtube
https://youtu.be/Or3lc1wVPQE
« Ostatnia zmiana: Październik 02, 2016, 08:41:10 wysłana przez ld »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Adam27

  • Użytkownik

  • +2
# Październik 01, 2016, 23:01:19
Moja gra również poszła. Zaktualizowałem projekt na Warsztacie: http://warsztat.gd/projects/mysterious i dodałem osobno link do wersji na Linuksa (nie chciałem dodawać kolejnych 600MB do paczki, mam nadzieję że nikt nie ma nic przeciwko :)

Pozdrawiam i powodzenia wszystkim!
Adam27
« Ostatnia zmiana: Październik 01, 2016, 23:54:21 wysłana przez Adam27 »

Offline Cremmy

  • Użytkownik
    • Wyobraź tu sobie napis~

  • +1
# Październik 02, 2016, 07:17:30
My również wysłaliśmy swoje dzieło: http://warsztat.gd/projects/aaaa_dwa_czyli_beee . Programowanie portali jest bardziej pokręcone niż się spodziewałem. Pracowaliśmy do prawie-ostatniej chwili, a i tak kilka 'drobnych' błędów przetrwało, oraz nie udało się zrobić kilku rzeczy, które planowałem >:

Offline szczypiorofix

  • Użytkownik

  • +1
# Październik 02, 2016, 08:39:23
Ja również wysłałem swój projekt gry Tequila Platformer. Grę uważam generalnie za ukończoną: 10 grywalnych poziomów i 1 finałowy, plus intro i outro. Nie wszystko poszło tak jakbym chciał ale mam nadzieję, że komuś się spodoba. To moja pierwsza gra i chyba ilość refaktoryzacji kodu mnie przerosła, bo to chyba poprawki i przeróbki zajęły mi najwięcej czasu.

Zapraszam do pobrania i przetestowania
« Ostatnia zmiana: Październik 02, 2016, 08:44:03 wysłana przez szczypiorofix »

Offline Liosan

  • Moderator

# Październik 02, 2016, 11:00:16
O matko, jakoś tak wyszło że cały wczorajszy dzień nie miałem netu. Bardzo Was przepraszam i idę sortować ten stos postów, PMek i maili ;)

Liosan

Offline Liosan

  • Moderator

  • +1
# Październik 02, 2016, 16:27:10
Dobra, jest paczka z pracami: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22327693/WSOC-2016.zip :) 644 MB po zzipowaniu, 10 prac w tym 3 na Androida.

Zaraz wrzucę info o zasadach i terminach oceniania.

Liosan

Offline Liosan

  • Moderator

  • +3
# Październik 02, 2016, 16:41:23
Wszyscy którzy nadesłali prace mają prawo oddać głos aby wyłonić najlepsze prace w tegorocznym WSoCu. Każdy uczestnik przyznaje 3, 2 lub 1 punktów pracom, które uważa za generalnie najlepsze, a także nominuje po 1 jednej pracy do każdej z kategorii specjalnych. Czyli chciałbym dostać (mailem lub PMką) zgłoszenia w takiej formie:

3 pkt: gra ZZZ
2 pkt: gra AAA
1 pkt: gra BBB

Najciekawszy pomysł: gra CCC
Najlepsza grafika: gra DDD
Najlepszy dźwięk i muzyka: gra EEE
Najlepsza miodność/grywalność: gra FFF
Najlepsze rozwiązania techniczne: gra GGG

Jedną grę można nominować do kilku kategorii specjalnych (nawet do wszystkich). W żadnym wypadku nie można głosować na swoją własną grę.

Oprócz powyższych, odbędzie się też plebiscyt publiczności w formie ankiety w tym wątku. Każdy zarejestrowany uczestnik forum może oddać głos na najlepszą pracę :)

Termin głosowania - 2 tygodnie, czyli do 16tego października, do g. 23:59. Nie nadesłanie głosów oznacza dyskwalifikację.

Liosan

Offline damoch

  • Użytkownik

  • +4
# Październik 02, 2016, 17:57:11
Postanowiłem spisać swoje przemyślenia na temat wszystkich prac.

Zanim jednak zacznę - gratulacje dla osób którym się udało!

Adam27 - Mysterious RPG

No cóż... Jeżeli chciałeś stworzyć klona Risena/Gothica to udało Ci się. Nawet niektóre efekty dźwiękowe są jakby żywcem wyjęte z dzieła Pirana Bytes. Jeżeli uda Ci się dopisać do tego fajną fabułę i doszlifujesz mechaniki, może wyjść całkiem fajny erpeg :)


Boski+Kempus - INSOMNIA

Tutaj niestety spełniły się moje obawy. Pomimo faktu, że mechanika smartfonu jest i działa, trudno oceniać to co dostarczyliście, skoro stoi to obok niemal gotowych gier. Widać tutaj jedynie ideę. Całkiem ciekawą, ale jak na razie wykonanie leży.


cremmy+cybek+shelanoir - Beee

Dosyć interesujący klon Dooma (albo innego Wolfensteina.., niech autor mnie poprawi :)), gdzie przy pomocy walki w zwarciu pokonujemy jakieś piekielne bestie i nosimy worki ze zbożem. Trochę zbrakowało wytłumaczenia 'o co chodzi i dlaczego to robię'. Interesujące są pewne elementy rougelike'owe.

JacekCichy - RedDread
Mam poważny problem z tą grą, bo nie bardzo rozumiem o co z nią chodzi. Ale widzę tu pewien pomysł na horror... Jeżeli dobrze interpretowałem to co działo się na ekranie. Trochę przypominało to koszmar senny - abstrakcyjny i przerażający. 

kapustman - Zurck!

Ahhh, Zurck! Brutalnie trudny SHMUP z fajną grafiką i świetnym udźwiękowieniem. Nie bardzo rozumiem tylko, czemu od czasu do czasu w grze robi się... Hmm... Noc? No poza tym, że fajnie to wygląda. Nie ma to jednak większego wpływu na rozgrywkę.

Jeszcze pytanie - udało się komuś dojść do poziomu 200? :)

ld - The Square

Prosta, typowo Androidowa gierka logiczna. Ładnie wygląda i raczej spełnia rolę zapychacza czasu.

nowy - Last Light

To chyba najambitniejszy projekt, który udało się zrealizować. Świetna grafika - takiej dobrej pikselozy już dawno nie widziałem (może nawet ładniejsza od tej z Enter The Gungeon). Podobał mi się też ogólny design. Rozgrywka może wymagać nieco dopracowania (pierwszy boss umie napsuć krwi), no i sterowanie na telefonie takie sobie (w sumie, to nie przepadam za graniem na telefonie, więc moja opinia może mieć małą wartość), ale jeżeli ktoś przebije się przez te niedogodności będzie miał świetny czas z tą grą :)

Olq - Shapequest

ShapeQuest trafia w typ gier, które teraz ubóstwiam - easy to pick, difficult to master. Genialnie prosty pomysł na zręcznościówkę. Podoba mi się też fakt, że klimat retro nie jest tu przedstawiany przy pomocy grafiki, czy chiptune'ów, ale przy pomocy rozgrywki.


szczypiorofix - Tequila Platformer

Prosta platformówka z całkiem niezłą grafiką. Mechaniki są jak najbardziej okej, ale level design woła o pomstę do nieba. Miałem tu podobny problem jak z INSOMNIĄ - znalazło się tu za dużo bajerów (rekordy online, osiągnięcia itd) i zabrakło pewnie czasu na dopracowanie najważniejszego - rozgrywki. Najgorsze są te kaktusy, które ostrzeliwują gracza spoza ekranu...

Kilka słów o moje grze - Coast Defence Force

Na pewno mogło być lepiej :) Z powodu braku czasu musiałem zrezygnować z wielu rzeczy (latające potwory, walka powietrzna, panika dla miast... i tak dalej). Nie jestem do końca pewien, czy udało mi się dopracować to co jest, mam wrażenie że balans wciąż leży. Najbardziej jednak jest mi smutno z tego powodu, że nie udało mi się zrobić muzyki - to co jest w grze, to najlepsze dopasowanie, które udało mi się osiągnąć w ostatnich chwilach :) Jedyne z czego jestem zadowolony, to oprawa graficzna. Spełniła moją wizję w 100% i ratuje klimat gry.

Aaaaale przecież nie o cel tu chodzi, a o podróż :) Dlatego jeszcze raz gratuluję finalistom i mam nadzieję, że bawiliście się tak samo dobrze podczas tej gamedevowej podróży, jak ja!

Offline Adam27

  • Użytkownik

  • +5
# Październik 03, 2016, 19:41:23
Ode mnie również gratulacje dla wszystkich, który dotrwali do końca! Szkoda jednak, że z roku na rok gier powstaje coraz mniej. Poniżej trochę konstruktywnej krytyki i luźnych uwag :)

Boski+Kempus - Insomnia: Dopiero po trzykrotnym przeczytaniu readme wpadłem na to, że trzeba nacisnąć klawisz M żeby w ogóle zacząć grać. Szkoda, że opcji rozpoczęcia misji nie ma w menu. Po rozpoczęciu rozgrywki chciałem sobie pojeździć skuterami śnieżnymi, ale zamiast tego zaczęło mnie atakować jakieś pole minowe i nie mogłem się w ogóle ruszyć. Po jakiejś minucie przestało mnie pieścić prądem, ale kamera się zablokowała - mogłem się gapić w ziemię i rozglądać tylko w poziomie. W międzyczasie zagryzł mnie pies. Za drugim podejściem zastrzeliłem psa i pojawiła mu się nad głową trupia czaszka, ale stał dalej jak posąg. Potem podszedłem to jakichś tafli lodu (czy szkła?) i trochę się pobawiłem w ich rozwalanie. Wygląda to bardzo fajnie, mimo że 2/3 strzałów wydawało się nie trafiać, a kawałki leżące na ziemi dziwnie migotały, jak przy jakimś z-fightingu. Fajne było również to że skądś pojawił się drugi pies na którego jedna tafla spadła i go zabiła. Tym razem już się przewrócił. Niemniej jednak, mimo że efekt ciekawy, to nie mam pojęcia jaki jest cel tych tafli. Na skuter udało mi się w końcu wsiąść naciskając losowe przyciski (chyba w końcu LPM zadziałał, co jest dziwne biorąc pod uwagę że mamy cały czas aktywną broń) a ruszyć z miejsca udało mi się dopiero za trzecim razem, wcześniej klawisz W nie działał. Niestety przy pierwszym zakręcie spadłem (a może w coś uderzyłem?) i cały świat zaczął się kręcić. Nie rozumiałem połowy tego co mówili Tomek i Jacek, muzyka tego dodatkowo nie ułatwiała. Napisy chyba nie byłyby zbyt trudne do zrobienia. Nie udało mi się znaleźć żadnych akt, po wejściu przez jakieś drzwi (3 razy większe od gracza) znowu zaczął mnie pieścić prąd. Z innych uwag: efekt pogrubiania krawędzi jest zbyt mocny (wygląda to jakbyście chcieli tym zatrzeć słabą jakość modeli), poza tym pulsowanie kamery jest trochę wkurzające i trwa jeszcze kilka sekund po zatrzymaniu postaci.

cremmy+cybek+shelanoir - beee: Dziwnie wyglądają te billboardy potworów wśród pozostałych modeli 3d. Chciałem podnieść miksturkę w pierwszym pokoju, a okazało się że podnosić można tylko te płaskie z ziemi. Klawiszologia jest trudna do zapamiętania i mało intuicyjna. Chodziłem trochę po tych pokojach w tą i z powrotem, ale za każdym razem wracałem do miejsca początkowego i nie udało mi się znaleźć worka z ziemniakami. Nie wiem czy jest tam jakieś zagięcie czasoprzestrzeni, czy po prostu miałem pecha. A może to dlatego że szukałem naiwnie modelu worka zamiast tekstury leżącej na ziemi? Brakuje muzyki, na początku gry słyszałem tylko jakiś powtarzający się dźwięk tak jakby sprężyny. Niestety nie wiem do końca co to było, ale być może skok którejś postaci, bo jak kilka zabiłem to dźwięk ustał. Z uwag technicznych, gra mogłaby nie blokować kursora po zminimalizowaniu i nie rozwalać rozdzielczości na drugim monitorze (po wyjściu wszystkie okna jakie miałem otwarte zmieniły położenie).

damoch - CoastDefenceForce: Po przeczytaniu instrukcji (btw "sam się ukażę" - gdzie chcesz się ukazać?) wyobraziłem sobie jakiegoś pięknego trójwymiarowego RTSa :) Niestety mechanika jest dość dziwna. Dlaczego "głównym celem podczas gry jest ewakuacja miast" a nie ich obrona? I dlaczego to, że miasto stanie się kolonią potworów, zależy od tego czy zdążymy wszystkich ewakuować? Mi się tego nie udało zrobić, od razu potwory zajęły mi miasto w prawym górnym rogu, jeszcze zanim się zdążyłem zorientować że tam przyszły, bo skupiłem się na drugiej części ekranu. Zrobiłem nalot na kolonię, ale nic się nie stało. Nie mam pojęcia czy da się je zniszczyć albo odzyskać. Po bokach monitora mam paski i np. opis wspomnianego już miasta w prawym górnym rogu jest ucięty. Czarne okno, które wygląda jak przejście między stanami gry, nie przykrywa całości ekranu.

JacekCichy - RedDread: Od razu spodobało mi się menu - proste i schludne. Niestety gra już mniej. Po pierwsze, brakuje tekstur. Postać mogłaby też wyglądać lepiej, i jeśli dobrze widzę macha lewą ręką mocniej niż prawą. No ale najważniejsze to czy jest tutaj coś do robienia? Pochodziłem kilka minut, usłyszałem jakieś mroczne odgłosy, ale nic nie znalazłem.

kapustman - Zurck!: Zastanawiam się czy gra nie chodzi u mnie za szybko. Pociski pokrywają mniej więcej cały ekran i praktycznie nie mam możliwości ich uniknięcia. Mój rekord to 7 fal, więc do 200 trochę mi brakuje. Na plus schludna grafika i fajne dźwięki. Również zauważyłem to co @damoch - co jakiś czas wszystko robi się czarne i też nie wiem jaka jest tego przyczyna.

ld - The Square: Całkiem przyjemna gierka. Jest jednak jeden poważny problem - jeśli zbyt wcześnie dotknę ekranu to kwadracik się nie zaczyna powiększać, a gdy puszczę żeby się poprawić to już spada i przegrywam. Myślę że poziom trudności powinien stopniowo wzrastać zamiast być całkiem losowy - aktualnie czasami już przy pierwszym podejściu miejsca na które powinien spaść kwadrat jest bardzo mało.

nowy - Last Light: Nie udało mi się pokonać potwora. Zabieram mu połowę hp nawalając w niego, ale potem mnie rushuje i ginę gdziekolwiek bym nie uciekł. W wersji webowej postać nie zawsze atakuje w tym kierunku w którym aktualnie patrzy - najczęściej wali całkiem w przód albo na ukos w prawo (ale już podczas walki było ok, a na androidzie tego w ogóle nie zauważyłem). Gra nie działa płynnie, tzn. na pewno nie jest to 60fps, chyba że to zamierzony efekt powiązany z pikselizacją. I ostatnia uwaga: nie musisz zipować pliku .apk, bo on sam w sobie jest już zipem - różnica w rozmiarze to mniej niż 1%, kosztem konieczności rozpakowania pliku.

Olq - Shapequest: Widać że gierka jest dopracowana, fajnie że jest tutorial, ciekawy jest też tryb Kamikaze. Poza tym to jednak nic specjalnie oryginalnego.

szczypiorofix - Tequila Platformer: Wygląda bardzo ładnie, muzyka jest klimatyczna. Szkoda że nie ma opcji fullscreen. Niestety kolizje są zbyt czułe (albo grafiki potworków i przeszkód za małe) i kilka razy straciłem życie w miejscu, w którym bym się tego nie spodziewał. Nie chciało mi się na razie przechodzić pierwszego poziomu od nowa po raz czwarty, ale myślę że jeszcze do tej gierki wrócę, bo ciekawi mnie jak to wygląda dalej.

A co do mojej gry - oczywiście sporo jej brakuje, planowałem coś znacznie większego, fabułę która by się ułożyła w jedną całość, no ale jest jak jest. Niemniej jestem bardzo zadowolony z mechaniki i tych kilku lokacji, które wyszły całkiem fajnie, choć nie są zbyt duże. Mam nadzieję, że w następnej wersji uda mi się już zawrzeć więcej treści :)

Pozdrawiam!
« Ostatnia zmiana: Październik 03, 2016, 19:47:00 wysłana przez Adam27 »

Offline Boski

  • Użytkownik

  • +6
# Październik 03, 2016, 22:40:56
Brawo wszystkim, którzy wysłali projekty : ) Może nie jest ich dużo, ale są dosyć ciekawe. Moje uwagi:

Adam27 - Mysterious RPG
Gra ma jeszcze dużo bugów (martwe wilki wracające zza światów - tylko stoją, nie atakują, wilki które nie atakują nawet po podejściu od przodu na odległość metra) niemniej jest to moim zdaniem najbardziej zaawansowany projekt w tegorocznym WSoC'u. Zaskoczyła mnie obecność interakcji z ogniskiem, ławką - właśnie tego spodziewałem się po grze podobnej do gothica.

cremmy+cybek+shelanoir - Beee
Brakuje tylko chorej muzyki, i mielibyście maxa w kategorii psychodelizmu. Technologicznie ciekawa, też kiedyś myślałem o rozdzieleniu rąk gracza. Szkoda, że postać nie bierze tego co pod kursorem, a nie koło postaci, wówczas można by się pozbyć klawiszów R i T, są mało wygodne. Do zbierania worków z ziemniakami także kiedyś wrócę.

damoch - Coast Defense Force
Przydałyby się obwódki wokół białych liter, bądź półprzeźroczyste tło. Ciekawy pomysł, ale mało urozmaiceń, po czasie nudzi. Nie da się zniszczyć kolonii nalotami? Fajne by też było gdyby jednostki automatycznie brały kolejny cel (najbliższy).

JacekCichy - RedDread
Szedłem, i szedłem, i szedłem..

kapustman - Zurck!
Przetrwałem 10 fal, ściemnienie za mocne. Bardzo mnie wkręciła, i ładna stylistyka graficzna, wszystko trzyma sie spójnie. To chyba jedna z tych gier comp-owych do których będę powracał.

ld - The Square
Niestety, miałem możliwość zobaczenia tylko filmiku. Tak czy siak, gratulacje za zrobienie pierwszej gry!

nowy - Last Light
Także nie zabiłem pierwszego potwora. Niemniej bardzo przypadła mi do gustu stylistyka, czuć klimacik.

Olq - Shapequest
Coś swipe na scrollu nie wyszedł :P Poczułem się nieco jak dziecko, nagradzane za każdy krok - może to ta muzyka. Jak zmaksymalizuję okno, to widzę zapętlanie tła. Gierka nieźle nadawałaby się do poprawy pamięci i koncentracji, bez prób spamiętania sekwencji śmiertelnych elementów, padałem jak mucha przy kolejnych poziomach.

szczypiorofix - Tequila Platformer
Bardzo pozytywnie, super dźwięki, gra się przyjemnie. Zawiesiła mi się przy powtarzaniu 2giego levelu. Układ kryształków ma docelowo przypominać bębenek rewolwerowy? Plus za osiągnięcia, zawsze jakieś urozmaicenie.

No i pamietajmy także o Liosanie, który kolejny rok z rzędu poświęcił swój czas i wysiłek w zorganizowanie WSoC'a.

Konstruktywna krytyka jest zawsze mile widziana! Chciałbym się jednak wytłumaczyć z kilku spraw:
- tafli lodu (czy szkła?) - tafli szkła, docelowo będą umieszczone w oknach budynków, to rozwieje wątpliwości.
- mimo że 2/3 strzałów wydawało się nie trafiać - mam problem z wyliczaniem siły, niebawem zostanie rozwiązany.
- Fajne było również to że skądś pojawił się drugi pies na którego jedna tafla spadła i go zabiła. Tym razem już się przewrócił - psy jeszcze nie mają animacji, to wszystko do nadrobienia. A co do tego zabójstwa - i o to nam właśnie chodzi! Jeśli gracz zlikwiduje cel poprzez zrzucenie mu na głowe cegły, i nie będzie świadków - zostanie to lepiej opłacone/opunktowane - jako wypadek.
- Na skuter udało mi się w końcu wsiąść naciskając losowe przyciski - mea culpa, za mało opisałem readme - zastosowaliśmy system podobny jak w swacie - dlatego kursor się zmienia. Najechanie kursorem na siedzenie skutera - usiądź; Najechanie na kierownice - uruchom silnik, itd..
- Nie udało mi się znaleźć żadnych akt - akta są w jedynym budynku na mapie, w skrzynce. Prądem pieszczą tylko płoty dookoła, no chyba, że strzelimy w źródło prądu na śnieżnej półce niżej, ale to uruchamia wyjący alarm.
- pole minowe - ??? nie przypominam sobie, żebym implementował : P ale jest w planach
- trzeba nacisnąć klawisz M żeby w ogóle zacząć grać. Szkoda, że opcji rozpoczęcia misji nie ma w menu - opisane w readme pod 'spojler'. Po podmianie dźwięków z telefonu powinno być lepiej.

Offline beermaster

  • Użytkownik

# Październik 05, 2016, 09:32:26
A ja zapomniałem że już czas :( ... czy ktoś może cofnąć czas ? Ma ktoś Tardisa ?

Offline toxic

  • Użytkownik

  • +1
# Październik 05, 2016, 13:12:29
A ja zapomniałem że już czas :( ... czy ktoś może cofnąć czas ?

Jasne, proszę: http://zloteprzeboje.radio.pl

Offline Cremmy

  • Użytkownik
    • Wyobraź tu sobie napis~

  • +2
# Październik 06, 2016, 20:10:31
Adam27 - MysteriousRPG - Chyba muszę wreszcie zainwestować w nową kartę grafiki, nawet na najniższych ustawieniach chodziło z prędkościami konsolowymi. Sterowanie dość toporne, przyzwyczaiłem się raczej do natychmiastowych obrotów. Błędy które znalazłem zostały już wytknięte (ożywające pieski). Wspinanie się po górach jest fajne, znalazłem wielkie białe pole nad jakąś zamkniętą piwnicą z nieumarłymi.
Boski+Kempus - Insomnia - Nie mam pojęcia co się tam dzieje. Chwilę zajęło zaskoczenie jak w ogóle używać tego telefonu, wejście do gry to kolejne kilka minut, rozpracowanie gry mnie już przerosło. Kolory przesycone, kamera giba się jak dresiarz słuchający techno, wystrzelałem magazynek i nie mogłem nic więcej zrobić, skuter się wywrócił...
cremmy+cybek+shelanoir - beee - (null)
damoch - CoastDefenceForce - Pierwsze uruchomienie było bez czytania readme. Całkiem szybko udało mi się załapać o co chodzi, więc w tej kwestii jest ok. Drugie uruchomienie, gdy już wiedziałem co i jak, poszło o wiele lepiej (nie pojawiło się żadne gniazdo potworów). Były tylko dwie rzeczy, które przeszkadzały: problemy z zaznaczaniem jednostek, oraz okazjonalne wycofywanie się jednostek do bazy (które chyba nic nie daje). Gra wydaje się mieć potencjał.
Przy okazji, ściemnianie nie działa do końca poprawnie (zasłania tylko lewą górną ćwiartkę ekranu).
JacekCichy - RedDread - Szedłem, i szedłem, i szedłem... d;
kapustman - Zurck! - Polatałem, postrzelałem, pogłowiłem się dlaczego ekran może się ściemniać i to by było chyba na tyle. Ot, standardowy SHMUP. Wygląda całkiem ładnie.
Olq - Shapequest - Nie jestem fanem zręcznościówek, ale gra wydaje się zrobiona nie najgorzej. Nie udało mi się znaleźć żadnych większych błędów czy problemów, ale też nie starałem się nic zepsuć d;
No dobra, raz zabiłem się gdy był na ekranie napis informujący o ukończeniu poziomu.
szczypiorofix - Tequila Platformer - Achievementy...? Z jednej strony nie mam nic przeciwko nim, ale dawanie ich za wykonanie kilkunastu skoków to dla mnie przesada. Wygląda całkiem ładnie. Wydaje mi się, że dźwięki lekko nie pasują.

@Boski - System broni i plecaka rąbnięty z gry Egooboo, podnoszenie przedmiotów rzeczywiście można było zrobić jakoś inaczej.
@Adam27 - Niestety wiemy o problemach z kursorem i pełnym ekranem, to co widziałeś to i tak poprawiona wersja d; Zagięcie przestrzeni jest, prawdopodobnie nie jedno - są one głównym motywem gry. Jest niewielka szansa na utworzenie pokoju, przez którego wyjście zobaczysz samego siebie.
Tyle ode mnie.

Offline Liosan

  • Moderator

# Październik 06, 2016, 21:26:52
Przypominam, że chciałbym dostać od Was głosy :)

Liosan

Offline JacekCichy

  • Użytkownik

  • +2
# Październik 09, 2016, 16:56:42
Panowie - gratulacje dla każdego kto wysłał projekt : ) Myślę że wszyscy mogą być z siebie dumni bo odwalili kawał dobrej roboty. Poniżej moje drobne spostrzeżenia:

Adam27 - MysteriousRPG:
+ Posiada wszystkie elementy gry
+ Questy, plecak
- Responsywność... po wciśnięciu przycisku "W" postać startuje dopiero jakąś sekundę później
- bugi przeciwników

cremmy+cybek+shelanoir - Beee:
+ Posiada wszystkie elementy gry
+ Nietypowy pomysł na cel gry, generator poziomów
- drobne bugi z kolizjami
- bugi przeciwników

damoch - CoastDefenceForce:
+ Grywalność - naprawdę popykałem w nią chwilkę
- Grafika

kapustman - Zurck!:
+ Świetna muzyka i pasująca do klimatu grafika
+ Grywalność

ld - The Square:
Grę widziałem tylko na youtube.
+ Ciekawy pomysł na grę
+ pasująca grafika do pomysłu, gra wydaje się być dosyć grywalna

nowy - Last Light:
+ Fajna grafika z jajem ( jak zobaczyłem potwora z lampką to na mojej twarzy pojawił się banan )
+ dźwięki, grywalność
- małe bugi - np. przeciwnicy blokują się i przestają gonić gracza

Olq - Shapequest:
+ Grywalność
+ Pasująca do gry grafika

szczypiorofix - Tequila Platformer:
+ Grywalność
+ Lekko żartobliwe podejście do tematu
+ Dźwięk i grafika pasująca do klimatu gry
- Kształty kolizji wymagają drobnego szlifu ale to drobnostka

Boski+Kempus - INSOMNIA
+ Ciekawy pomysł na grę i gameplay o.. obsłudze komórki! - przyznam szczerze że na początku próbowałem wejść do "gry" po czym po przeklikaniu chyba wszystkich opcji, a jest ich sporo dotarło do mnie że gameplay został wpleciony w menu!
- mało czytelne dialogi przez telefon

Teraz o RedDread (a.k.a. Nordic Walking - Zgubione kijki 2 :P ) - nie będę tu nikogo oszukiwał że jest tu jakiś ukryty gameplay. Postawiłem sobie dosyć wysoko poprzeczkę i średnio temu podołałem. Wiedząc że nie wyrobię się w czasie i nie dam rady ukończyć lub dodać tego wszystkiego co planowałem próbowałem się jakoś ratować i zwiększyć immersje gracza poprzez dodanie dźwięków 3D. Wyszło jak wyszło, w ogóle zastanawiałem się czy wysyłać swoje wypociny, natomiast zamysł był dokładnie taki:
Cytuj
Jeżeli dobrze interpretowałem to co działo się na ekranie. Trochę przypominało to koszmar senny - abstrakcyjny i przerażający.


Na koniec - życzę wszystkim aby kontynuowali swoje projekty i osiągnęli wymarzony sukces!