Autor Wątek: Cykliczne Warsztatowe compo VI - 04-10.07.2016 [wyniki]  (Przeczytany 4060 razy)

Offline pajadam

  • Użytkownik

# Lipiec 19, 2016, 00:57:09
@Budzik94 Wiesz, powiem ci że to moja pierwsza gra w Javie i LibGDX. Nigdy wcześniej nic w tym nie tworzyłem, zdziwiłem się że nie ma nawet głupich wskaźników!
Więc jedyne co ci mogę poradzić to wgranie wersji Javy 1.8 lub instalacja emulatora Androida BlueStacks.

Ale nie jestem zadowolony z mojej gry, napisana brzydko, żadna nowość, nieciekawe mapy, nah. Więc jak ci nie pójdzie to nic nie stracisz ;) A jak już to fajniej się gra na komórce, zdecydowanie.

Szkoda też że Przetrwać na Jakhato mi crashuje... jest praktycznie nie grywalne. Szkoda, bo zapowiadało się bardzo dobrze.

Pozdrawiam, Adam.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline SeaMonster131

  • Użytkownik

# Lipiec 19, 2016, 18:07:33
Dlaczego Jakhato crashuje? :( Może coś w logach jest napisane, w którym momencie błąd następuje?

Offline pajadam

  • Użytkownik

# Lipiec 20, 2016, 00:21:27
@SeaMonster131 log pusty :/ Wyświetla się okienko "program przestał działać"  i nic, tylko się pogodzić z przegraną :C A szkoda bo bardzo fajnie się zapowiadało. Co do sytuacji to gram sobie gram, klikam i w idlu, oczekiwaniu na materiały potrafi się wyłożyć. Choć nie wiem czy to nie wina mojej konfiguracji, grafika Intel HD 2500 potrafi być problematyczna :C

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Lipiec 24, 2016, 10:38:28
  • Rafał Budzis - Fabryka - 6 pkt
  • Jakub "SeaMonster131" - Przetrwać na Jakhato, gdzie słońce nigdy nie zachodzi - 5 pkt
  • Adam Pajkert - Endl;Run - 4 pkt


Rafał Budzis - Fabryka
  • fajny pomysł, działa, trochę się nudzi i sterowanie takie sobie. Gdyby Przetrwać na Jakhato nie crashowało i nie wyświetlało czarnych kwadratów, to Fabryka zleciała by na drugie miejsce.
  • fajnie zrobiona, trzeba czasami chwilę pomyśleć
Jakub "SeaMonster131" - Przetrwać na Jakhato, gdzie słońce nigdy nie zachodzi
  • świetny pomysł, ale mało czytelna, nie do końca ogarniam co mam właściwie robić. W dodatku gra łapie niekontrolowane crashe, losowo. Już dobrze mi idzie i boom! pograne. Grafika też trochę zbugowana, migające czarne kwadraty, o zgrozo. Ale gdyby nie to byłby to kawał dobrej gry.
  • Fajnie się bawiłem wciąga :) minusem jest fakt braku innego wyglądu budynków wyższego poziomu ale wiadomo ograniczenia czasowe. Na plus działa ze dało ci się wpleść wątek fabularny do tak trudnego tematu compo wielki szacunek :) Dziwnym zachowaniem gry jest fakt iż uruchomiła mi się na dodatkowym ekranie zamiast na głównym (mam dwa monitory)
Adam Pajkert - Endl;Run
  • Gry na PC nie udało mi się uruchomić a androida nie posiadam niestety. Gra nie chciała wystartować nie pokazywała żadnych komunikatów :(

Gratulacje dla zwycięzcy i wszystkich uczestników! Kolejne Compo niebawem.

Offline SeaMonster131

  • Użytkownik

# Lipiec 24, 2016, 20:55:04
Gratuluję wszystkim! :)
"Grafika też trochę zbugowana, migające czarne kwadraty, o zgrozo."
To efekt zamierzony, przecież sygnał jest nadawany z odległej planety.. ;) Tzw 'kaszka' na ekranie też, ale jest już mniej widoczna.
"minusem jest fakt braku innego wyglądu budynków wyższego poziomu"
Tutaj już chyba może jakiś błąd, ponieważ każdy budynek jest inny. Może budowałeś cały czas te same? ;D