Autor Wątek: [Wrocław, Warszawa] Techland - Level Designer  (Przeczytany 736 razy)

Offline Techland

  • Użytkownik

# Czerwiec 20, 2016, 13:15:44
Techland to największy w Polsce producent gier komputerowych. Nasze gry – Dying Light oraz serie Dead Island i Call of Juarez, zostały wydane niemal na całym świecie i zdobyły rzesze wiernych fanów. Międzynarodowy sukces Dead Island (ponad 9 milionów sprzedanych egzemplarzy) umocnił pozycję naszej Firmy jako twórcy światowej klasy rozrywki. W roku 2015 wydaliśmy Dying Light, największy tytuł w historii Techlandu, który natychmiast stał się światowym bestsellerem. Obecnie wciąż rozwijamy Dying Light oraz pracujemy nad kolejnymi dużymi produkcjami. Dzięki użyciu najnowszych technologii i zatrudnianiu najlepszych specjalistów w branży od ponad 20 lat dostarczamy niezapomnianych przeżyć graczom na całym świecie.

Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Level Designer
Miejsce pracy: Wrocław lub Warszawa

Zakres obowiązków:
- projektowanie, realizacja misji oraz iterowanie leveli do gier video tworzonych przez Techland,
- przejęcie odpowiedzialności za wydzielony fragment gry - od dokumentacji papierowej po finalny produkt - projektowanie, budowanie, skryptowanie, iterowanie, optymalizacja,
- współpraca z zespołami produkcyjnymi Design, Art, Code podczas budowania zawartości (contentu) gry,
tworzenie dokumentacji projektowej do realizowanych zadań,
- feedbackowanie i współpraca z level designerami.

Na tym stanowisku sprawdzi się osoba, która:
- posiada min. 3 letnie doświadczenie w branży gier komputerowych i uczestniczyła w zakończeniu przynajmniej 1 projektu,
- zna język angielski w stopniu umożliwiającym rozumienie i tworzenie dokumentacji techniczne,
- chce się rozwijać, chętnie i szybko się uczy, wykazuje inicjatywę i proaktywność,
- ma doświadczenie w pracy z dowolnym silnikiem -  Unreal / REDkit / Cryengine / Unity itp.,
- hobbystycznie projektuje i tworzy misje do gier komputerowych,
- dobrze dogaduje się z ludźmi i rozumie, że praca zespołowa jest drogą do realizacji celów,
- jest zorientowana na osiąganie wyników i szukanie nowatorskich rozwiązań,
- ma wyczucie atrakcyjności, zmysł plastyczny i wyobraźnię przestrzenną (potrafi szkicować, zaplanować przebieg misji na kartce),
- jest ambitna i chce tworzyć rzeczy na najwyższym, światowym poziomie na wszystkie najnowsze platformy,
- jest aktywnym graczem i zna branżę gier,
- zna bieżące trendy w zakresie projektowania poziomów i stale rozwija się w tym obszarze.

Dlaczego warto u nas pracować?

- Charakteryzują nas innowacyjne, śmiałe projekty informatyczne. W każdej z naszych gier używamy najnowszych technologii lub rozwijamy własne. Obecnie pracujemy nad kolejną wersją naszego silnika.
- Tworzenie gier to coś więcej niż praca – to pasja, sposób na życie, a także - po prostu - świetna zabawa. Dbamy o naszą niepowtarzalną atmosferę poprzez m.in. luźny styl komunikacji, możliwość ciągłego uczenia się od najlepszych, kreatywne podejście w rozwiązywaniu problemów i cykliczne imprezy integracyjne.
- Jesteśmy w top 10 najbardziej atrakcyjnych pracodawców w branży IT w Polsce http://universumglobal.com/rankings/poland/student/2015/it/.
- Techland to grono utalentowanych i doświadczonych specjalistów, którzy chcą i lubią dzielić się wiedzą.
- Mamy bogaty system benefitów pozapłacowych – po szczegóły zapraszamy na stronę techlandjobs.com.

Zainteresowanych zapraszamy do przesłania dokumentów aplikacyjnych (CV, LM) przez linka:
http://techlandjobs.com/oferty-pracy/level-designer-3193

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych