Autor Wątek: [promocja] The Immortal Life of the Son of Jay  (Przeczytany 1550 razy)

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

  • +1
# Czerwiec 07, 2016, 03:24:27
Chcesz pozbyć się reklam w The Immortal Life of the Son of Jay?

Wejdź na www.tilotsoj.com by otrzymać swój darmowy kod wyłączający reklamy.

Tylko szybko! Ilość kodów ograniczona!

« Ostatnia zmiana: Czerwiec 07, 2016, 03:27:43 wysłana przez JasonVoorhees »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline kubera

  • Użytkownik
    • Prywatna strona

  • +1
# Czerwiec 07, 2016, 16:49:33
Ja jestem nie z tego segmentu, ale dobre :)

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Czerwiec 12, 2016, 16:00:20

Offline Rakieta

  • Użytkownik

# Czerwiec 18, 2016, 16:33:53
Heheh, zastanawiałem się skąd te dwie gwiazdki, przecież na screenie ładna grafika.

Najpierw myślałem, że to dlatego, że gra się tak długo pobiera - coś tam chyba jest nie tak bo grafika jest prosta, więc nie powinno to tak długo trwać.

Później myślałem, że przez długość intro.

Aż w końcu wreszcie zagrałem.

Cieżki gameplay. Przegrałem już na początku pierwszego poziomu, nie wiedząc, że miecz można obrócić. Ale prędkość obracania też była tak powolna, że mnie uwalili jeszcze parę razy. Nie to jest jednak najgorsze, a fakt, że myszka wychodzi poza ekran gry. Nie można tego jakoś zablokować?

Też wolałbym pewnie po prostu szybszą rozgrywkę i możliwość kucnięcia, niż to obracanie miecza :D Jeśli tak samo wygląda to na mobile (nie sprawdziłem) to mnie by szlag trafił bardzo szybko :)

I tak gratuluję gierki, ale myślę, że można by ją usprawnić i pogodzić wiele większy % graczy.

Offline andbst

  • Użytkownik

# Lipiec 11, 2016, 23:41:21
Zagrałem w wersję mobilną. Trochę mi się przypomniała "rosyjski gameboy" w którym wilk zbierał jajka... no nieważne.  Doszedłem do drugiego poziomu i dałem za wygraną. Praca miecza jest dla mnie trochę dziwna, nie mogłem go wyczuć. Nie mam poczucia, że nad nim panuje i tylko od mojego refleksu zależny czy zdążę coś odbić. Jest jakiś taki lag. Nie wiem, czy nie lepszą mechaniką było by, gdyby ruchy myszki przenosiły miecz a przyciski myszki służyły jedynie do pojedynczych ciosów.

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Lipiec 13, 2016, 11:48:41
W wersję PC można już zagrać standalone (w przeglądarce sterowanie nie działa aż tak dobrze)

http://www.indiedb.com/games/tilotsoj/downloads


Heheh, zastanawiałem się skąd te dwie gwiazdki, przecież na screenie ładna grafika.
Czytałem, że to standard na Kongregate. Developerzy sami tak oceniają, żeby inne gry nigdy nie dostały się na główną. Jak się wchodzi w Kongregate, powinno się mieć społeczność, która grę oceni dobrze ;)

Najpierw myślałem, że to dlatego, że gra się tak długo pobiera - coś tam chyba jest nie tak bo grafika jest prosta, więc nie powinno to tak długo trwać. Później myślałem, że przez długość intro.
Gra ma 11 poziomów, obrazki z Intro są skompresowane. Wszystkie tekstury są dość spore (dla tła dochodzą do 1024). Gra ma ok 50MB.

Cieżki gameplay. Przegrałem już na początku pierwszego poziomu, nie wiedząc, że miecz można obrócić. Ale prędkość obracania też była tak powolna, że mnie uwalili jeszcze parę razy.
Gra na początku zaprasza gracza do zapoznania się ze sterowaniem. Prędkość obracania się zwiększa kiedy zdobędziesz skiny z następnych poziomów ;)

Nie to jest jednak najgorsze, a fakt, że myszka wychodzi poza ekran gry. Nie można tego jakoś zablokować?
W Firefoxie trzeba pozwolić tej aplikacji na blokowanie kursora. Pojawia się takie pytanie przy pasku adresu.

Też wolałbym pewnie po prostu szybszą rozgrywkę i możliwość kucnięcia, niż to obracanie miecza :D Jeśli tak samo wygląda to na mobile (nie sprawdziłem) to mnie by szlag trafił bardzo szybko :)
Obracanie miecza miało być "innowacyjne" :) Na mobilce jest łatwiej. Nie musisz celować we wrogów, miecz obraca się automatycznie, tylko stuknięciem w prawą stronę ekranu zmieniasz orientację (czy miecz ma być zwrócony ku górze, czy w dół). Możesz odpalić tryb mobilny w wersji PC.

I tak gratuluję gierki, ale myślę, że można by ją usprawnić i pogodzić wiele większy % graczy.
Dzięki ;)


Zagrałem w wersję mobilną. Trochę mi się przypomniała "rosyjski gameboy" w którym wilk zbierał jajka... no nieważne.  Doszedłem do drugiego poziomu i dałem za wygraną. Praca miecza jest dla mnie trochę dziwna, nie mogłem go wyczuć. Nie mam poczucia, że nad nim panuje i tylko od mojego refleksu zależny czy zdążę coś odbić. Jest jakiś taki lag. Nie wiem, czy nie lepszą mechaniką było by, gdyby ruchy myszki przenosiły miecz a przyciski myszki służyły jedynie do pojedynczych ciosów.
Chciałem, żeby ta gra była bardziej jak symulator ;) Żeby można było dowolnie poruszać i obracać mieczem.

Dużo ludzi widząc nawet wersję PC kojarzyła to z rosyjską gierką ;) Wersja mobilna bardziej to przypomina, bo musiałem uprościć sterowanie. Ale gra została zainspirowana zupełnie inną grą...

Too Many Ninjas:
http://www.foddy.net/Ninjas.html

Na tej podstawie zrobiłem Too Many Troopers:
http://www.jason.gd/str/pokaz/TooManyTroopers

A potem już bardziej oryginalnie Too Many Troopers 2 :)
http://www.jason.gd/str/pokaz/Too_Many_Troopers_2

TILOTSOJ to następstwo tych poczynań ;)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 13, 2016, 12:00:26 wysłana przez JasonVoorhees »