Autor Wątek: Cykliczne Warsztatowe compo V - 23-29.05.2016 [ALD] [wyniki]  (Przeczytany 5253 razy)

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Czerwiec 14, 2016, 18:10:23
Moje głosy również wysłałem, poniżej krótkie komentarze:

@Cremmy: Są mosty, ale poza tym dość ciężko mi się domyślić co przedstawia ta mapa. Góra z kamienia i śniegu (wnioskuję po nazwach plików) na pustyni? + za fajnie dopasowany skybox.

@GrzegorzWojcik: Podobnie jak wyżej, niby widzimy mosty, które coś łączą, ale tak naprawdę nie wiadomo co. Teren jest monotonny, a woda mająca tą samą teksturę z niebieskim filtrem niestety nie pomaga.

@Kos: Szkoda że poza mostem nic nie ma. Mogłyby być jakieś ciekawsze tekstury zamiast tych białych klocków, ale i tak spory + za różnorodność.

@pajadam: Wygląda fajnie. Świetne nawiązanie do minecrafta ;)

Pozdrawiam.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Cremmy

  • Użytkownik
    • Wyobraź tu sobie napis~

  • +1
# Czerwiec 14, 2016, 19:39:17
To i ja się wypowiem, bo zakazu nie widziałem:
@Adam27: Wygląda najładniej ze wszystkich, plus za dodanie jaskiń. Niby nie były wymagane, ale jakoś bez jakiegokolwiek mostu ciężko mi znaleźć nawiązanie do tematu compo.
@cremmy: (null)
@GrzegorzWojcik: Z lotu ptaka mosty da się rozpoznać, ale chodząc po nich za nic bym nie zgadł, że to ma być most. Pionowe ściany koryta rzeki nie dodają uroku mapie.
@Kos: Most jest większością mapy, nie widać też jakiejś wielkiej różnorodności (pomijając ten jeden dziurawy etap).
@pajadam: Wygląda klimatycznie, mostów dużo, tak jak @Adam27 napisał, przypomina minecrafta. Gdyby tylko nie te pionowe ściany...

Góra z kamienia i śniegu (wnioskuję po nazwach plików) na pustyni?
Dobrze wnioskujesz. Fakt, mogłem to lepiej przemyśleć, tak samo jak organizację czasu - nie zdążyłem dorysować jakiejś pięknej elektrowni atomowej na skyboxie >:

Btw. Przewidywane są nagrody pocieszenia za najwolniejszy generator lub najładniejszy progressbar?
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 14, 2016, 19:46:22 wysłana przez Cremmy »

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Czerwiec 14, 2016, 19:56:59
@Cremmy: Tematem było połączenie brzegów, u mnie tym łącznikiem jest tunel ;)

Offline Cremmy

  • Użytkownik
    • Wyobraź tu sobie napis~

# Czerwiec 14, 2016, 21:18:57
@Adam27: Hm. O tym nie pomyślałem.

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

  • +1
# Czerwiec 18, 2016, 09:46:42
Komentarze

Adam27: Bałem się że zaraz wyskoczy na mnie creeper :-) Ładne widoczki i dobre użycie pochodni, ale trochę się rozczarowałem że gwóźdź programu to dziura w ziemi. :)

cremmy: Podoba mi się motyw "góry i wąwozów", losowe wąwozy wyszły bardzo fajnie, a "pochodnie" zdecydowanie dodają klimatu. Na minus zaliczam mało szczegółów przy mostkach

GrzegorzWojcik: Wow, tak głęboka rzeka rzeczywiście się prosi o most. Udowodniłeś, że mosty nie muszą iść pod kątem prostym do osi mapy, szacun! Niby proste kładki, ale podoba mi się jak idą jedna nad drugą, łączą się w środku itp. Emergent architecture. :-)

pajadam: Oops, chyba włączyłem Mario 64 przez przypadek :D Super pomysł żeby zrobić dużo małych mostków zamiast jednego, bo raz że możesz pokazać kilka rodzajów na jednej mapie (nie od razu zauważyłem że są 2 :)), a dwa że bieganie po samej mapie robi się dużo bardziej atrakcyjne. Szkoda że wszystkie są na tej samej wysokości.
Doskonały pomysł z udostępnieniem configu edytora użytkownikowi, żeby sobie kontrolować więcej niż seed :-) Na pewno to ukradnę w następnym compo (chociaż prędzej zrobię plik json niż GUI).

Retrospektywa

- Olaboga, znowu zrobiłem "najmniejszą" pracę ze wszystkich? :D Chciałem w tej pracy postawić na różnorodność mostów i trochę olałem scenerię, teraz żałuję. Kontekst mostu jest ważny. :)

- Dużo się zastanawiałem jakie prawdopodobieństwa ustawić różnym urozmaiceniom. Chciałem żeby było różnorodnie, ale chciałem też się ze wszystkim chociaż raz "wstrzelić w seeda". :D Nie jest źle, bo z każdego podstawowego rodzaju coś jest, night mode jest, ale na przykład nie wygenerował mi się ani jeden most z dwoma poziomami (mimo że szansa na dwupoziomowy to ok. 66%). :|

- No ale nie mam co marudzić, generator mnie nieraz zaskoczył kiedy nad nim pracowałem i miałem z tego dużo radości. :)

- No i oczywiście dzień po wysłaniu paczki się "obudziłem" że zostawiłem debugowy spawn gracza bez grawitacji ._.



@Adam odnośnie użytej tekstury: Inspirowałem się trochę domyślną teksturą z Unity ProBuildera; nic mi nie wychodziło z realistycznymi teksturami więc poszedłem w abstrakcję.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 18, 2016, 09:48:39 wysłana przez Kos »

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +2
# Czerwiec 18, 2016, 13:05:56
Mamy wyniki Compo. Gratulacje dla wszystkich uczestników. Kolejne Compo będzie ogłoszone już w przyszłym tygodniu. :)

  • pajadam - 11 pkt
  • Adam27 - 9 pkt
  • Kos - 5 pkt
  • cremmy - 3 pkt
  • GrzegorzWojcik - 2 pkt


pajadam - pajadam
  • ładnie wyglądające mapy, 2 rodzaje mostów.
Adam27 - Adam27
  • Najpiękniejsza mapa z wszystkich wysłanych. Generator naprawdę tworzy przepiękne mapy. A ciekawa interpretacja łączenia brzegów po prostu gwarantuje 3 punkciki :D
  • podejście inne niż budowanie mostów, fabuła
Kos - Kos
  • Piękne mosty, szkoda że to nie mapa tylko bardziej jej wycinek.
  • kilka rodzajów mostów, niektóre ze skarbami ukrytymi wewnątrz
cremmy - cremmy
  • Ciekawy teren, to białe coś tak trochę dziwnie wygląda, ale podoba mi się też to że generuje dodatkowe światła na mostach. Dodatkowo generator działałby szybciej gdyby nie wypisywał tylu zbędnych informacji do konsoli.
  • ciekawy kawałek terenu, rzeki
GrzegorzWojcik - GrzegorzWojcik