Autor Wątek: Cykliczne Warsztatowe compo V - 23-29.05.2016 [ALD] [wyniki]  (Przeczytany 4779 razy)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +5
# Maj 12, 2016, 12:11:26
http://warsztat.gd/news/1327/nauka_programowania_z_minecraftem_-_zapowiedz_compo

Cytuj
Stęskniliście się za Warsztatowym Compo? A może w szczególności za Automated Level Design Compo?

W kolejnej edycji Compo na stworzenie programu generującego level będziecie mieli 7 dni w trakcie 23-29 maja 2016. Podobnie jak w poprzednich edycjach ADC, dozwolone są dowolne języki i technologie.

Nagrodą dla zwycięzcy Compo będzie książka Nauka programowania z Minecraftem ufundowana przez Wydawnictwo Naukowe PWN.



Regulamin: http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=29527.0
Skrót regulaminu & zasady lokalne:
  • Krzysiek K. udostępnił silnik voxelowy, gotowy program wczytujący mapę z pliku i pozwalający na jej zwiedzanie - http://kk.untergrund.net/downloads/VoxelCompo.zip
  • zadaniem uczestnika jest napisanie programu generującego mapę na podstawie random seeda, format pliku jest załączony razem z paczką silnika
  • po ukończeniu wybierane są 3 liczy losowe, za pomocą ich generowane trzy mapy dla każdego zgłoszonego programu, następnie umieszczane w paczce i wrzucane do ocenienia
  • kodu źródłowe programów nie są wymagane
  • wygenerowana mapa może zależeć wyłącznie od podanego seeda podanego jako argument programu
  • wszelkie użyte dodatkowe tekstury i/lub modele należy nadesłać w emailu
  • tworzenie gry rozpoczyna się 23.05.2016 00:00 CET
  • temat: [TBA]
  • koniec Compo i ostateczny termin nadsyłania prac to 29.05.2016 24:00 CET
  • dozwolone dowolne technologie
  • zespoły jednoosobowe
  • głosowanie na prace innych uczestników w systemie 3-2-1
  • prace nadsyłami na adres compominecraft@warsztat.gd, gry można załączyć do maila lub uploadować przez http://warsztat.gd/compoupload
  • zwycięzca Compo otrzyma nagrodę w postaci książki "Nauka programowania z Minecraftem"
  • niewykluczone są również nagrody dodatkowe :)
Do czasu startu Compo ten temat pozostaje zamknięty, dyskusję na temat Compo i regulaminu można prowadzić w temacie ogólnym: http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=29519


Paczka z pracami:

http://warsztat.gd/scompo/LevelDesignCompo1.zip

Wyniki:


  • pajadam - 11 pkt
  • Adam27 - 9 pkt
  • Kos - 5 pkt
  • cremmy - 3 pkt
  • GrzegorzWojcik - 2 pkt


« Ostatnia zmiana: Lipiec 16, 2016, 14:17:01 wysłana przez Dab »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +3
# Maj 23, 2016, 01:00:04
Temat Compo to: I z brzegiem zepnie drugi brzeg.

Powodzenia. :)

Offline pajadam

  • Użytkownik

# Maj 23, 2016, 22:53:33
Witam

Chciałem zadać kilka pytań odnośnie zadania:

- Jak duże mają być mapy? (interesuje mnie mniej więcej jakie były planowane, oczywiście będzie możliwość zmiany tej wielkości w moim generatorze, ale muszę wiedzieć na co go przygotować :D )
- Mapy mogą przedstawiać co zapragnę? (Kosmos, Ziemię, Piekło, krainę kucyków) czy jest jakiś narzucony content?

Pozdrawiam, Adam.

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Maj 24, 2016, 13:59:19
To co jest najważniejsze w tym compo to tytułowe połączenie brzegów - czyli mosty, wiadukty, przeprawy itp. Poza tym światy nie muszą być gigantyczne.

Mapy mogą przedstawiać dowolny setting (Whimsyshire też ;)), można używać swoich assetów - trzeba tylko pamiętać o sprawdzeniu ich licencji i dołączeniu ich do paczki.

Offline pajadam

  • Użytkownik

# Maj 29, 2016, 22:14:02
Mam pewien problem z wysłaniem E-Maila...

Wysłałem dwa na adres Compo i jeden na kontakt@warsztat.gd i według mojej poczty żaden nie doszedł.
Wyślę jeszcze w wiadomości prywatnej. Jeśli jednak te wszystkie maile doszły, to bardzo przepraszam za spam :D

Pozdrawiam i powodzenia wszystkim ;)

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Maj 29, 2016, 23:04:14
Ja wysłałem maila dzisiaj koło południa i również nie dostałem żadnego potwierdzenia. Wprawdzie informacji że mail nie doszedł nie mam, ale na wszelki wypadek też wyślę jeszcze PW ;)

Edit: OK, skoro jednak mail doszedł to już nie wysyłam :)
« Ostatnia zmiana: Maj 29, 2016, 23:05:56 wysłana przez Adam27 »

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +1
# Maj 29, 2016, 23:04:30
Na razie dostałem dwietrzy prace:
- Adam27 (paczka wgrana na Warsztat)
- Kos (email)
- pajadam (PW)

Offline Liosan

  • Redaktor

# Maj 29, 2016, 23:26:58
Bardzo żałuję, ostrzyłem sobie zęby na to compo ale się nie udało :) Maybe next time.

Liosan

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Maj 29, 2016, 23:35:44
Stan na 22:35 - 4 prace.

- Adam27 (paczka wgrana na Warsztat)
- Kos (email)
- pajadam (PW)
- Grzegorz Wójcik (paczka)

Offline Cremmy

  • Użytkownik
    • Wyobraź tu sobie napis~

# Maj 29, 2016, 23:37:23
Ode mnie też poszło. Adres mailowy działa, ale odrzuca wiadomości z powodu załącznika.

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Maj 30, 2016, 00:13:04
Stan na 23:12 - 5 prac.

- Adam27 (paczka wgrana na Warsztat)
- Kos (email)
- pajadam (PW)
- Grzegorz Wójcik (paczka)
- cremmy (email)

Offline Adam27

  • Użytkownik

  • +1
# Czerwiec 06, 2016, 20:04:25
Kiedy można spodziewać się paczki z pracami i głosowania? :)

Offline Cremmy

  • Użytkownik
    • Wyobraź tu sobie napis~

  • +3
# Czerwiec 07, 2016, 10:14:45
Założę się, że ktoś w swoim generatorze wstawił czarną dziurę która wciągnęła Daba i spaliła za nim wszystkie mosty, które brzeg z brzegiem łączyły.

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +1
# Czerwiec 12, 2016, 15:53:38
Wybaczcie. Jedna z prac miała w kodzie pętlę nieskończoną i zajęło chwilę, zanim skończy się liczyć. ;)

Mamy 5 prac.

Adam27
cremmy
GrzegorzWojcik
Kos
pajadam 

Porównanie różnorodności wygenerowanych leveli:





Paczka dostępna jest pod adresem
http://warsztat.gd/scompo/LevelDesignCompo1.zip

Wygenerowane prace + binarka Voxdung znajdują się w katalogu MapyVoxdung.
Użyte seedy to:
  •    716262705
  •    243603007
  •    918401284
  •    42

Proszę o nadsyłanie głosów w systemie 3-2-1 na adres compominecraft@warsztat.gd.

Offline pajadam

  • Użytkownik

# Czerwiec 13, 2016, 18:07:47
Głosy poszły. Można je tu wstawić czy się wstrzymać?

Szkoda tylko że sam wygląd i opcję generatora są mało ważne. Tak tylko powiem że w moim generatorze jest GUI, warto się pobawić ;)

Pozdrawiam, Adam.