Autor Wątek: [Android] Mc Pedro's Tower  (Przeczytany 1459 razy)

Offline ByerN

  • Użytkownik

# Marzec 28, 2016, 22:31:16
-Co? Znowu Pedrosy? W sumie poprzednia część nie była taka zła. Opowiedz mi coś więcej o tej produkcji.

+Tym razem gracz stanie przed wyzwaniem wspięcia się na szczyt wież. Trzeba skakać po kolejnych platformach unikając pułapek, wykonywać zadania, zbierać diamenty i uwalniać nowe Pedrosy w sklepie!

-No dobra, ale dlaczego znowu Pedro? Mogłeś przecież zrobić Tetris MMORPG czy coś.

+Miałem to w planach, ale to nie na teraz. Pedrosy chcą być częścią współczesnej historii. Nie jest dla mnie łatwą rzeczą powiedzieć im: "Wybaczcie". Obiecałem, że na stałe zagoszczą w pamięci graczy. I obietnicy dotrzymam.

-No dobra... Spróbuję tej nowej gry.

+Baw się dobrze :) Pamiętaj, że zawsze możesz zostawić mi komentarz żebym wiedział co myślisz o tej grze.


tl;dr

Cześć :P

Przedstawiam wam kolejną grę z serii Mc Pedro.
Tym razem wspinamy się po platformach unikając kolców i zbierając diamenty.
Postać porusza się sama w jednym kierunku, po napotkaniu ściany, odwraca się i biegnie w drugą stronę. Tapając ekran sprawiamy, że postać skacze.

Dodatkowe rzeczy czyli sklep z Pedrosami i zadania podobnie jak w poprzedniej produkcji:
http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=30745.0

Screeny:




Link do aplikacji: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nectarine.mcpedrotower.android
Link do warsztatu: http://warsztat.gd/projects/mc_pedro_tower
Video: https://www.youtube.com/watch?v=pcOvD4WQJlY
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 02, 2016, 18:08:42 wysłana przez ByerN »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Dash

  • Użytkownik

# Kwiecień 08, 2016, 21:29:48
Menu wygląda zdecydowanie lepiej niż w poprzedniej części, fajnie zlewa się z samą grą. Świetny pomysł z ponownym użyciem pedrosów, jeden zestaw do używania w n grach, zaoszczędzony czas i kasa. Nie myślałeś żeby zsynchronizować pedrosy i kryształy we wszystkich pedrosowych produkcjach? Mogłoby to dawać fajny flow wielu gier przynależnych do jednego uniwersum.

Z rzeczy które mi nie pasowały to ładowanie (wieeeeeki), zdarzyło mi się przeniknąć przez krawędź platformy, kryształki pojawiające się przy pod platformami na nie nachodzą. Albo mi się zdaje, albo kolizja dyńki pedrosa nie jest dokładna, zarówno z kolcami jak i sufitem.

To tak na pierwsze wrażenie, może z czasem gry jeszcze coś zobaczę.

Offline ByerN

  • Użytkownik

# Kwiecień 09, 2016, 23:16:02
Cześć, dzięki. :P
Myślałem nad synchronizacją. Możliwe, że kiedyś tak zrobię. To wymagałoby solidnego balansowania wszystkich gier by ludzie nie zrobili z jednej z nich farmy. Do przemyślenia, bo to fajna rzecz.

Ładowanie jest zdecydowanie do poprawy. Mi też się nie podoba. Podobnie jak kolizja. Nie jest zbyt precyzyjna.
Kryształki tak samo. :P w kolejnej wersji powinienem się pozbyć wszystkich bugów naraz. Myślę nad jakąś sensowną promocją gry. Zobaczymy co z tego będzie. :)