Autor Wątek: [ANDROID][IOS] Pirate Ship - Endless Sailing  (Przeczytany 1935 razy)

Offline dudek77-17

  • Użytkownik
    • Rapid Games Studio

# Marzec 03, 2016, 19:22:02

Chciałbym przedstawić naszą nową gre mobilną - Pirate Ship: Endless Sailing

Pirate Ship - Endless Sailing jest dynamiczną, zbalansowaną grą, - idealny zjadacz czasu! Grając w grę, wcielisz się w postać pirata, który pływa po nieznanych wodach, musi omijać przeszkody i zbierać skrzynie ze złotem.

❖ Gra oferuje ❖
➤ 3 różne światy do zwiedzania
➤ 5 statków - zaczynając od tratwy i dochodząc aż do ogromnych królewskich statków
➤ wiele przeszkód, które staną na twojej drodze do bogactwa
➤ przejrzysty i piękny interfejs
➤ dzielenie się wynikami ze znajomymi i śledzenie swoich osiągnięć poprzez Google Play Services

Jest Darmowa do ściągnięcia!


 

Poniżej przedstawiam krótki filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=hIxZwdPZNx8


Kilka zdjęć:




Zachęcam do komentowania, oceniania oraz do ściągania :)

Pozdrawiam
Dariusz Mazur
Rapid Games Studio
« Ostatnia zmiana: Maj 24, 2016, 10:01:17 wysłana przez dudek77-17 »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Dash

  • Użytkownik

# Marzec 27, 2016, 20:31:20
Rany, dlaczego ta gra jest jeszcze nie zauważona? Świetna!

Jeżeli chodzi o grafikę to mistrzostwo. Tutaj nie ma co się wypowiadać, uwiedliście mnie :D. Wszystko fajnie do siebie pasuje, zgrywa się, leży w klimacie, dawno nie widziałem tak dopracowanej apki. Plus ta muzyka!

Jeżeli pozwolisz, to do czegoś się jednak przyczepię, ok? Taki kompleks, mi nie wychodzi to innym wypominam :D

Gameplay. Kurcze, coś mnie odpychało. Na moje oko może to być po części wina opóźnienia reakcji statku na akcję gracza, po części dziwnie rozwiązane sterowanie. Nie myśleliście o czymś a'la Subway Surfer? Ewentualnie, może to czepialstwo, ale nie lubię tutoriali pod postacią książki do przeczytania przed grą, zawsze bardziej przemawiało do mnie stopniowe samouczki już w trakcie gry, tłumaczące istotę problemu tuż przed jego napotkaniem. Ale jak już mówiłem, to jest bardziej czepialstwo :D.

Offline dudek77-17

  • Użytkownik
    • Rapid Games Studio

# Marzec 30, 2016, 12:19:09
Wielkie dzięki za taki komentarz, gdyż dla takich warto robić gry :)

Co do gameplayu:
Czy mógłbyś to bardziej opisać co być chciał zmienić?
Czy może chodzi ci o to aby zamiast "strzałek" dać takie samo sterowanie jak w "Subway Surfer" + szybsza reakcja statku? (Z ta reakcją też nie ma co zbyt przyspieszać - bo przecież statek musi przeplynąć :) )

Wielkie dzięki za odpowiedź :)

Pozdrawiam

Offline Dash

  • Użytkownik

# Marzec 31, 2016, 17:22:58
Opóźnienie statku bierze się chyba z tego, że reakcja następuje po podniesieniu palca. Mam wrażenie że gdyby statek skręcał tuż po dotknięciu, "feeling" byłby lepszy.
 Sterowanie slidem przyszło mi na myśl, bo większość osób gra dzisiaj na telefonach używając jedynie kciuka jednej ręki, mogłoby to być wygodniejsze.
To oczywiście tylko moje dywagacje, ale w szczególności pierwszy pomysł jest łatwy do szybkiego przetestowania, drugi w sumie chyba też. Mając to przed nosem stwierdzisz czy mają jakikolwiek sens.

Offline dudek77-17

  • Użytkownik
    • Rapid Games Studio

# Kwiecień 10, 2016, 23:22:24
Cześć Wszystkim :)

Od ostatnich kilku tygodni pracowaliśmy nad poprawka Pirate Ship. Otrzymaliśmy sporo feedbacku (co było nie tak, co się nie podobało) i w końcu wypuściliśmy nową wersję na Android.

Oto co się zmieniło:
- nowe sterowanie, łatwiejsze, intuicyjne czyli na "swipe'a",
- możliwość ulepszania statków,
- teraz już nie zwalniamy przy zmianie kierunku, pływamy zawsze ze stałą szybkością
- możliwość ścigania się z najlepszymi dzięki podglądowi podczas pływania kto jest lepszy.

Co będzie nastepne? Na pewno 10 nowych statków :)

Polecam wszystkim sprawdzenie tej aktualizacji i przesłania swoich najlepszych wyników :)

Pozdrawiam.

Offline Dash

  • Użytkownik

# Kwiecień 16, 2016, 00:00:30
Jako osoba która wypominała sterowania, jestem zobowiązany oddać honor. Teraz widzę że to chyba ono było najsłabszym ogniwem gry. Swipe na małych ekranach jest dużo łatwiejszy w użyciu od strzałek, w które ciężko trafić bez kolizji kciuków. Ulepszanie statków też zdecydowanie na plus, zobaczę jeszcze jak to się ma do lepszych statków, bo jak dotąd ciągle pływam tą deską z prześcieradłem. Z chwaleniem się wynikami poczekam, na razie odnoszę wrażenie że jestem wyjątkowo nieutalentowanym piratem :D

Offline dudek77-17

  • Użytkownik
    • Rapid Games Studio

# Kwiecień 16, 2016, 13:58:33
Hej,

Tak - dostałem troche feedbacku właśnie z tą zmianą kierunku. Też przyznaje się do błędu i uważam ze "swipe" jest dużo lepszy :)

Co wy na to aby dodać jeszcze sklep z boostami? W stylu: "nieśmiertelność przez x sekund", "szybki poczatek i zaczynamy od x dystansu", "x razy wiecej monet" ?

Poza tym obecnie pracujemy nad nowymi 10 statkami!
Poniżej kilka szkiców :) Co o nich sądzicie?