Produkcja gier > Produkcja

tworzenie gry MMO [sandbox] [suvrival] [post apokalipsa]

(1/3) > >>

leśny997:
Witam. Tak jak w temacie tworzę grę, survivalową. Na razie posiadam Unity 5 jako silnik graficzny (całkiem nieźle go ogarniam), oraz Blender do tworzenia modeli (na razie ogarniam podstawy). I teraz mam do was  kilka pytań.
1. Czy zna ktoś może zawansowane poradniki dotyczące tworzenia człowieka, zwierząt, mutantów, itp. Wraz z tworzeniem dla nich ubrań, włosów, sierści itd. ( po polsku lub angielsku, ale bardziej wolałbym ten pierwszy ;) ) oraz tworzenia tekstur HD do moich modeli ?
2. W jakim programie (najlepiej darmowym) można stworzyć muzykę ?
3.  Animację lepiej  w Unity, czy w Blenderze (poruszania się, strzelania, bicia, itp)
4. Gdzie znajdę poradniki które uczą podstawowego jak i zawansowanego tworzenia skryptów w C# ?

Akcja gry będzie się dziać kilka lat po wojnie atomowej. Niedobitki ludzi z Warszawy i okolic zmierzają ku Kampinosowi i jego bliskich miejscowości gdyż promieniowanie tam jest wyjątkowo niskie. nie wyklucza to jednak zagrożeń. W lesie żyje oprócz zwykłych zwierząt, wiele mutantów, a sami ocaleni są wrogo nastawieni do siebie.

Gra byłaby zbliżona do H1Z1 oraz do the foresta. Gracz zaczynałby z okolic Łomianek, Sochaczewa, Czosnowa , jak i z okolic Prószkowa. Gracz od samego początku musiałby szukać przedmiotów do przetrwania: Patyków, jedzenia i z pozoru śmieci które mógłby później wykorzystać w craftingu. Później musiałby zbudować  bazę na swoje przedmioty. Gracze mogliby łączyć się w grupki (klany) do 10 osób. Oprócz lasu będą tu i ówdzie porozrzucane głębokie bunkry z ciężkimi przeciwnikami, ale trud gracza wynagradzałby OP sprzęt jaki się znajdzie.

To chyba tyle ważniejszych informacji o grze. Jak coś pominąłem to dopisze do głównego opisu oraz czekam na waszą pomoc :)

fn2000:
Sorry, że to napiszę, ale nie masz szans nie tylko na ukończenie projektu, ale nawet na zrobienie grywalnego prototypu. Dlaczego?

Dlatego, że nie wiesz absolutnie nic o życiu. Jakkolwiek jest to urocze: z jaką łatwością piszesz o mega skomplikowanym technicznie, dizajnersko i logistycznie projekcie jakim jest survivalowe MMO - Forest, H1Z1 to są mega przedsięwzięcia! Mega nie dlatego, że stoją za nimi wielkie miliony (H1Z1 chociaż na początku było finansowane przez Sony - to są miliony dolarów na utrzymanie ludzi tworzących grę) tylko dlatego, że to są mega techniczne zagadnienia.

Jeśli zaczynasz od pytania: gdzie znajdę poradniki tworzenia skryptów w C#, w XXI wieku, mając google pod ręką i dokumentację Unity, to powiem tak - DAJ SOBIE Z TYM SPOKÓJ. Bo i tak nic nie zrobisz, tylko się sfrustrujesz.

Usiądź i poczekaj aż Ci ta ochota na survivalowego MMO przejdzie.

Jak już przejdzie, to zrób prostą, survivalową gierkę single player w 2d - jak zrobisz to, GRYWALNE, to znaczy, że nadajesz się do wielkich rzeczy. Wróć tutaj wtedy i se pogadamy.

Nothing personal.

lukiz1:
Zgadzam się z przed mówcą.
Ja bym zaczął, nawet od zwykłego snake na początek.

Zarejestruj:
...

Joker:
Wszyscy się mylicie, żaden z was nie ma racji ! Stworzenie prostej gry survival online w Unity to na dziś jakiś tydzień pracy. A rady typu pierw znajdź żonę, zrób dzieci, zbuduj dom, zapuść brodę, i wtedy zacznij robić gry to sobie włóżcie między wasze książki o programowaniu. Życzę powodzenia !

https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/26912

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej