Autor Wątek: Postać  (Przeczytany 1464 razy)

Offline ryuu

  • Użytkownik

# Luty 23, 2016, 17:34:56
Witam
Planuje zrobić gre 2d zwykłą retro platformówke. I teraz nie wiem jak zrobic postać bardziej animacje postaci czy rysować klatka po klatce czy jest jakiś fajny program który ułątwi mi to próbowałem w anime studio ale tam się trochę topornie rysowałem. Myślałem by każda część ciała osobno namalować i dać ją do programu. Doradzcie mi jaki sposób będzie najlepszy :)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline maro

  • Użytkownik

# Luty 23, 2016, 18:02:24
Poszukaj pod "2d skeletal animation"

Offline smerf123

  • Użytkownik
    • Projektowanie gier

# Luty 23, 2016, 21:18:17
Ja używałem Spine. Możesz do niego rysować oddzielne części ciała, jak również wyginać całe rysunki, podmieniać obrazki w trakcie animacji, itp.

Offline ryuu

  • Użytkownik

# Luty 23, 2016, 22:21:15
Też przed chwila widzę, że spin jest fajny i fajny w obsłudze. Czyli narysować odzielne części ciała i w spinie połączyć ?

Offline smerf123

  • Użytkownik
    • Projektowanie gier

# Luty 23, 2016, 23:44:25
Ja część elementów brałem jako oddzielne obrazki, np oko zamknięte oraz otwarte, elementy postaci, które nachodziły na coś innego też były oddzielnymi obrazkami. Główną część postaci - kadłubek pozostawiałem jako jeden element i jedynie go delikatnie wyginałem.
Wiele zależy od tego, co dokładnie chcesz osiągnąć.
Jeśli dobrze pamiętam opcje wyginania dostępne są tylko w wersji pro, więc zastanów się co Ci jest dokładnie potrzebne, lub poszukaj innego programu. Try in google: 2d bone animation software