Mam od jakiegoś czasu pomysł na grę na trudny temat holokaustu.
Gra 2D z widokiem z góry lub izomerycznym.
Gra przygodowa.
Mechanika gry zbliżona do gry Messiah.
Fabuła: W 24 wieku ludzie posiadają technologie przenoszenia jaźni z jednego człowieka na innego lub na maszyny.
Świat stoi przed perspektywą wojny, w której przeważają dążenia do całkowitego wybicia jednej nacji. Grupa naukowców dostrzegająca podobieństwo do okresu przed i w trakcie Drugiej Wojny Światowej postanawia wysłać jednego z naukowców do Auschwitz, aby ten mógł uratować kilka osób, które są autorytetami, aby ci przekazali wiedzę o tamtych wydarzeniach oraz, aby ten naukowiec pokazał co tam się wydarzyło to jest obrazy, wydażenia, uczucia, które pojawiały się w ludziach tam przebywających, aby uświadomić świat, do jakiego zła zmierza.
Gameplay ma polegać na przechodzeniu "jaźni" między kilkoma więźniami tak, aby mogli ominąć różne zdarzenia, aby ostateczni mogli przetrwać uwięzienie w Auschwitz i mogli przekazać wszystko, co zobaczyli i czuli".
Prosty gameplay i prosta fabuła, aby przekazać ogrom zła, który się tam zadział. Bardzo ważną cechą jest to, aby Nie skupiać się tylko na wydarzeniach z samego Auschwitz tylko też na tych poprzedzających, kiedy wielu ludzi stało bezczynnie a inni, powtarzali głupie hasła o tym, że Żydzie są przyczyną całego zła tego świata.
Jeśli ktoś uzna, że nie jest to zły pomysł i potrafi go rozwinąć lub uleprzyć, aby powstała z tego gra, która świetnie poruszy ten trudny temat to niech spróbuje go zrealizować.