Autor Wątek: [Mobile] Blacksmith Forge - szukamy wydawcy  (Przeczytany 2210 razy)

Offline TcD

  • Użytkownik

  • +2
# Styczeń 27, 2016, 19:36:37
Cześć!
Wraz ze znajomym grafikiem, od tak rzuciliśmy hasłem "zróbmy grę mobilną". Przechodząc od słów do czynów, po 2 miesiącach prac (wiadomo, po godzinach) skończyliśmy swój pierwszy projekt.

To gra, wyróżniająca się oryginalną, niebanalną stylistyką, utrzymaną w średniowiecznym klimacie.
Również gameplay jest całkiem ciekawy i wbrew pozorom, wcale nie jest łatwo. Poziom trudności rosnący z czasem i proceduralnie generowana rozgrywka dają dużo świetnej zabawy.

W grze przybieramy postać skromnego kowala, jednak to jego rola jest najważniejsza. Nasze królestwo zostało zaatakowane, król prowadzący dotychczas pokojową politykę nie był na to przygotowany. Jedyną szansą na oparcie sił wroga jest jak najszybsze wykucie broni dla całej armii. Aby to uczynić, musimy zbierać miedź, żelazo, złoto i kilka innych metali szlachetnych, po to by następnie przekazać je dalej.
To dzięki nam istnieje szansa na ocalenie królestwa.

Naszym docelowym wyzwaniem jest rozpowszechnienie gry głównie na platformie iOS ale również Android, oraz ewentualnie Windows Phone.
Nie chcielibyśmy, żeby naszą grę pochłonęła ciemna otchłań internetu, więc szukamy wydawcy, któremu projekt się spodoba i chciałby zająć się dystrybucją. Oczywiście na konkretnych warunkach.



Załączamy pozostałe materiały promocyjne i wersję na urządzenia z systemem Android:
Grafiki: http://imgur.com/a/tG0w0
APK: http://tinyurl.com/blacksmithforgedownload

Można też zalajkować fanpejdż jak komuś przypadło to do gustu i chciałby wiedzieć co dalej:
https://www.facebook.com/Dotrun-Games-546914858734065/
;)

Jeżeli jesteś wydawcą, podoba Ci się nasz gra i chciałbyś ją wydać, napisz na adres:
#########
ewentualnie
PW, tu, na Warsztacie.

Pozdrawiam,
Przemek
« Ostatnia zmiana: Luty 24, 2016, 02:35:29 wysłana przez TcD »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Karol

  • Użytkownik

# Styczeń 27, 2016, 21:54:50
Rejestracja na Google Play 25$.
Rejestracja na AppStore 99$/rok.
I jedziecie ;)

Offline TcD

  • Użytkownik

  • +3
# Styczeń 27, 2016, 22:10:40
Samo wydanie to gry to nie wszystko. Dotarcie do odpowiedniej grupy graczy, promocja, marketing etc. to trochę jakby nie nasza bajka :)

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Styczeń 28, 2016, 13:01:34
+100, apki się same nie sprzedają - trzeba jeździć na konwenty ile wlezie, wykupywać reklamę, pisać do bloggerów, youtuberów, drukować ulotki...

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

  • +3
# Styczeń 29, 2016, 19:24:19
Cytuj
To gra, wyróżniająca się oryginalną, niebanalną stylistyką
Jakoś mam wrażenie, że obecnie taką samą "oryginalną" stylistykę ma 99% gier na komórki. ;)

Offline matheavyk

  • Użytkownik

  • +1
# Styczeń 30, 2016, 02:42:31
Bardzo podoba mi się wygląd gry. Menu też jest ładne i przejrzyste. Sam opis gry również jest zachęcający (chociaż "proceduralnie generowana rogrywka", to raczej lekka przesada, kiedy mówi się o spadających klockach, raz po prawej, raz po lewej stronie...).

Moim zdaniem jest jedna rzecz do poprawy, która raczej odstraszy każdego wydawcę. Mianowicie po jakichś 20 sekundach gry może wystąpić taka sytuacja, że mam kilka klocków zebranych i jestem na skraju ekranu. Kolejny klocek spada na drugim skraju ekranu. I nie ma fizycznej możliwości, przynajmniej na moim telefonie, żeby zdążyć zebrać ten klocek, bo moja "kupka" jest za wysoka. Dla tych którzy nie grali: w tej grze można być tylko na trzech miejscach, po prawej, po lewej i na środku. Czyli łatwo sobie wyobrazić, że sytuacja przeze mnie opisana występuje dosyć często. Nie wiem jak innym, ale mi jest smutno, kiedy mogę grać tylko 20-30 sekund, a później przegrywam nie ze swojej winy.

Offline SeetroX

  • Użytkownik

# Luty 02, 2016, 15:34:54
@matheavyk Poziom trudności ( czas spadania klocków ) uległ zmianie, więc po premierze mam nadzieje, że nie będziesz już miał takich problemów :)

Offline TcD

  • Użytkownik

# Luty 02, 2016, 22:00:13
Bardzo podoba mi się wygląd gry. Menu też jest ładne i przejrzyste. Sam opis gry również jest zachęcający (chociaż "proceduralnie generowana rogrywka", to raczej lekka przesada, kiedy mówi się o spadających klockach, raz po prawej, raz po lewej stronie...).

Moim zdaniem jest jedna rzecz do poprawy, która raczej odstraszy każdego wydawcę. Mianowicie po jakichś 20 sekundach gry może wystąpić taka sytuacja, że mam kilka klocków zebranych i jestem na skraju ekranu. Kolejny klocek spada na drugim skraju ekranu. I nie ma fizycznej możliwości, przynajmniej na moim telefonie, żeby zdążyć zebrać ten klocek, bo moja "kupka" jest za wysoka. Dla tych którzy nie grali: w tej grze można być tylko na trzech miejscach, po prawej, po lewej i na środku. Czyli łatwo sobie wyobrazić, że sytuacja przeze mnie opisana występuje dosyć często. Nie wiem jak innym, ale mi jest smutno, kiedy mogę grać tylko 20-30 sekund, a później przegrywam nie ze swojej winy.

Sprawdzałem na wielu urządzeniach - tych z wyższej półki jak i budżetowcach - nigdzie nie pojawił się ten problem.

Offline andbst

  • Użytkownik

# Czerwiec 05, 2016, 21:00:36
Sam jestem na etapie "stworzyłem grę i co dalej" więc jeśli dalej szukacie wydawcy to podpowiadam :-)

Dosłownie kilka dni temu cdp stworzyło coś takiego:

http://www.gram.pl/news/2016/06/04/cdp-pl-powolalo-do-zycia-wydawnictwo-klabater.shtml

Z innych polskich wydawców o których wiem, że zajmują się takimi rzeczami (w sensie, że wydawaniem gier niezależnych ;-)
Vivid Games - duża firma, rożnie o niej piszą, osobiście tam nie aplikowałem
11bit - Ci potrafią profesjonalnie odmówić ;-)
Polyslash - była watek na forum, próbowałem, zero odzewu
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 05, 2016, 21:13:09 wysłana przez andbst »